Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Ik kijk op videoland en weet niet hoe ver jullie zijn op rtl. Ik wil niet spoileren natuurlijk.

Meesje schreef op 12-07-2022 om 20:58:

[..]

Pfoe ja. Maar ja, Alex moet dat toch ook enigszins merken? Als zij aangeeft tijd nodig te hebben voor zichzelf tot een bepaald tijdstip dan is het niet handig om al eerder aan te komen zetten. En na die spetterende avond lijkt het me helder dat je niet op haar deur gaat kloppen voor een wijntje.

Maar goed, zij doet mee aan dit programma en dan wil ze de mannen alleen op bepaalde tijdstippen zien? Niet samen ontbijten? Niet borrelen? Wat verwacht ze nu helemaal?

Ik zou al klaar met Astrid zijn. Ook al niet samen willen eten. Waarom heb je je dan opgegeven voor dit programma? Tijd vrijmaken voor de mannen lijkt me wel zo respectvol. Dan slaap je maar een paar weken wat korter. 

the sound of silence 

Dandy schreef op 12-07-2022 om 21:11:

the sound of silence

Haha ja ik moest er wel om lachen. Wel heel ongemakkelijk, zij allebei. 

Dandy schreef op 12-07-2022 om 21:11:

the sound of silence

Ja, de muziek eronder is iedere keer leuk.

Dat van Denise lijkt me meer een hotel dan een B&B. Met een lift, een fitnessruimte ed

Ach gut Hans toch

Meesje schreef op 12-07-2022 om 21:21:

Dat van Denise lijkt me meer een hotel dan een B&B. Met een lift, een fitnessruimte ed

Wil ik net zeggen

Die 2e vrouw bij Hans is wel wat to much

redbulletje schreef op 12-07-2022 om 21:26:

Die 2e vrouw bij Hans is wel wat to much

Opschepper is t.

Kan mss nog wel wat interessante wrijving geven tussen die 2.

Ik heb vooral medelijden met Hayriye, eerst die plakkerige Hans en nu dit weer.

Haha elke keer bij Hans 😂 Vind de één dat er een dikke klik is, of er iets moois begint op te bloeien maar je ziet er totaal niks van terug 

Rondstruiner schreef op 12-07-2022 om 21:32:

Ik heb vooral medelijden met Hayriye, eerst die plakkerige Hans en nu dit weer.

Volgens mij kan zij er wel mee lachen

Brabeau schreef op 12-07-2022 om 21:32:

Haha elke keer bij Hans 😂 Vind de één dat er een dikke klik is, of er iets moois begint op te bloeien maar je ziet er totaal niks van terug

Ja precies! Heerlijk. 

Meesje schreef op 12-07-2022 om 21:32:

[..]

Volgens mij kan zij er wel mee lachen

Ja, zij heeft wel humor volgens mij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.