Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Hayriye gaat niet voor Hans kiezen en Hans gaat niet voor Desiree kiezen. 

Desiree is trouwens net Willemijn Lodewijkx, maar dan héél druk.

Ooo wat een mens

Die Richard lijkt me wel een man waarbij je jezelf mag zijn. Het is niet mijn type maar lijkt me wel een ‘goeie’ kerel.

Astrid kan beter gaan tinderen. Maar die man komt ook wel creepy over inderdaad.

En die Desiree dat wordt nog wat met die twee samen… wel grappig dat hij nu zelf ook iemand too much vindt.

Ik vind Desiree stiekem wel een grappig mens. Gaat vast leuke tv geven.

@beterlaatdannooit Zouden de namen van de schrijvers/schrijfsters ook in de OP mogen? 

Dandy schreef op 12-07-2022 om 21:37:

Dat sowieso 😂 ik hoop dat ze lang blijft haba

Dat zeker!

pfff wat een kneusje die Alex. 

Ik ook

als je Desiree mee laat helpen blijft er niks van je eigen recept over 

Ik ben nu al klaar met Desiree 😅

Die Alex heeft er niks van begrepen maar Astrid is/lijkt ook wel humorloos en volgens mij ga je bij haar al snel een grens over als het haar niet zint..

Ik heb echt een grote hekel aan die Desiree. Wat een druk irritant wijf is dat zeg.

HAHA!wait..what schreef op 12-07-2022 om 21:48:

Die Alex heeft er niks van begrepen maar Astrid is/lijkt ook wel humorloos en volgens mij ga je bij haar al snel een grens over als het haar niet zint..

Als je bij Astrid één foutje maakt kan je het never ooit weer goed maken...

Ik vond de eerste 60 minuten van The Deer Hunter (de huwelijksscene) relaxter dan deze 2e uitzending, pffffg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.