Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beerlover schreef op 12-07-2022 om 17:08:

Van die eikenprocessierupsen boven je ogen.

Nee joh, dat zijn deze, die van Denise zijn anders 

EYEBROWS%20140422%20default2.jpg

(Sorry, maar ik zit nog het vorig seizoen te kijken ook, en moet dit even kwijt: wat doet die Bert in Frankrijk onbeschoft en vervelend zeg. Wat een hork.)

Heb je soms Internet Explorer?

Nou, de redactie van RTL Boulevard heeft hier mee zitten lezen. De bevindingen hier worden zowat letterlijk herhaald, inclusief “hunkerende Hans”. 

MonkeyTown schreef op 12-07-2022 om 19:28:

Nou, de redactie van RTL Boulevard heeft hier mee zitten lezen. De bevindingen hier worden zowat letterlijk herhaald, inclusief “hunkerende Hans”.

Wie is de mol hier?

Zinloze Zonnebrildrager

Astrid je maakt het jezelf zo moeilijk 🙁

Haha dat gerebbel van Richard, wow 😁😅

Die trui.  Wat lelijk.

Brabeau schreef op 12-07-2022 om 20:40:

Astrid je maakt het jezelf zo moeilijk 🙁

Ik denk niet dat ze klaar is voor een relatie, wat een moeilijk gedoe..go with the flow zou ik denken..

Nou is die Alex ook wel een aparte  .

Ik heb het begin gemist. Wat is er gebeurd tussen Astrid en Alex?

Ik lees hier voornamelijk commentaar op Astrid, maar ik vind Alex dus echt zo’n ontzettende creep.

Ik gok dat als er wél een leuke man als eerste was gekomen, we toch een ander beeld van Astrid te zien zouden hebben gekregen.

Cookielover schreef op 12-07-2022 om 20:55:

Ik lees hier voornamelijk commentaar op Astrid, maar ik vind Alex dus echt zo’n ontzettende creep.

Ik gok dat als er wél een leuke man als eerste was gekomen, we toch een ander beeld van Astrid te zien zouden hebben gekregen.

Nou precies. Ik zou daar ook de kriebels van krijgen. Maar we gaan het wel zien bij die andere man, die vond ze veel leuker.

Brabeau schreef op 12-07-2022 om 20:40:

Astrid je maakt het jezelf zo moeilijk 🙁

Pfoe ja. Maar ja, Alex moet dat toch ook enigszins merken? Als zij aangeeft tijd nodig te hebben voor zichzelf tot een bepaald tijdstip dan is het niet handig om al eerder aan te komen zetten. En na die spetterende avond lijkt het me helder dat je niet op haar deur gaat kloppen voor een wijntje.

Maar goed, zij doet mee aan dit programma en dan wil ze de mannen alleen op bepaalde tijdstippen zien? Niet samen ontbijten? Niet borrelen? Wat verwacht ze nu helemaal?

Meesje schreef op 12-07-2022 om 20:58:

[..]

Pfoe ja. Maar ja, Alex moet dat toch ook enigszins merken? Als zij aangeeft tijd nodig te hebben voor zichzelf tot een bepaald tijdstip dan is het niet handig om al eerder aan te komen zetten. En na die spetterende avond lijkt het me helder dat je niet op haar deur gaat kloppen voor een wijntje.

Maar goed, zij doet mee aan dit programma en dan wil ze de mannen alleen op bepaalde tijdstippen zien? Niet samen ontbijten? Niet borrelen? Wat verwacht ze nu helemaal?

Precies dat. Al vraag ik me ook af wat de tijd was. Of het echt belachelijk vroeg was of dat het wel mee viel. Het is ook irritant van Alex maar meedoen als je het nooit later wil maken dan 21.00 (om maar wat te noemen)... Dan kan je beter niet meedoen. En wat als ze een verjaardag heeft? Ga je dan een uur en dan weer naar huis. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.