Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

ik gun Simone een leukere en meer attente vent dan drukke Richard.  
Ik zou het geen dag met hem uithouden!

Knutselkei schreef op 31-08-2022 om 16:44:

[..]

Ik hoop dat Simone een veel leukere vent vindt die wel van kort haar en "geen" billen houdt.Wat is dat een leuk mens!

Hoewel ik het jammer vind dat ze uit elkaar zijn, ben ik het hier wel mee eens ja 

HAHA!wait..what schreef op 31-08-2022 om 17:11:

[..]

Hoewel ik het jammer vind dat ze uit elkaar zijn, ben ik het hier wel mee eens ja

Ik ook.

Hebben jullie gezien dat Menno verliefd is geworden op een b&b gast van Natasja? Ik zag dat op Instagram boulevard voorbij komen.

Dolfje schreef op 31-08-2022 om 17:16:

[..]

Ik ook.

Hebben jullie gezien dat Menno verliefd is geworden op een b&b gast van Natasja? Ik zag dat op Instagram boulevard voorbij komen.

Oeh, heb je een linkje?

Gevonden:

https://www.ad.nl/show/menno-slaat-vrouw-aan-de-haak-in-de-benb-van-natasja-voelde-dat-er-iets-was~a33c477c6/

Volgens mij is Menno erg snel fliefd.

Moxxie schreef op 31-08-2022 om 18:25:

De grote vraag blijft, is het wederzijds? Want Menno is snel verliefd, dat hebben we gezien. 

Wel leuk dat ook Natasja iemand gevonden heeft 😊

Komen er morgen weer updates in Boulevard, of is het bijna ten einde?

Menno kan niet alleen zijn denk ik. Hij heeft iemand nodig om hem het gevoel te geven dat hij 'ertoe doet' (zijn eigen woordkeuze destijds bij Natasja).

Ja, Menno heeft ook al 3 huwelijken achter de rug. Hij was smoorverliefd op Natasja en moest er zelfs om huilen dat het niet wederzijds was en een tijdje later is hij weer verliefd op een andere vrouw. Lijkt me geen stabiele man .

watertoren schreef op 31-08-2022 om 23:28:

[..]

Ja, Menno heeft ook al 3 huwelijken achter de rug. Hij was smoorverliefd op Natasja en moest er zelfs om huilen dat het niet wederzijds was en een tijdje later is hij weer verliefd op een andere vrouw. Lijkt me geen stabiele man .

Dat huilen om Natasja moet je niet te zwaar aan tillen. Hij moest ook huilen toen Jos vertelde dat hij naar huis ging, die kende hij drie dagen.

Vrijevlinder schreef op 31-08-2022 om 22:28:

Komen er morgen weer updates in Boulevard, of is het bijna ten einde?

Vandaag komt Ted nog. Daarna volgens mij klaar

Was Denise al geweest?

redbulletje schreef op 01-09-2022 om 07:24:

Was Denise al geweest?

Ik geloof van niet

GroenTuintje schreef op 01-09-2022 om 07:30:

[..]

Ik geloof van niet

Daar ben ik ook benieuwd naar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.