Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Simone en 

amarna schreef op 30-08-2022 om 14:32:

ik ben in Griekenland met vakantie en kan de updates in de talkshows dus niet zien!
Ik lees graag jullie nieuwtjes en commentaar er over in dit topic !

Maak ons maar jaloers.  Fijne vakantie!

Richard en Simone uit elkaar. Zo zeg, dat had ik niet verwacht. Ze leken zo gek op elkaar. 

Richard voelde niet genoeg, maar ik vraag me af of hij A. het verlies van zijn vrouw verwerkt heeft en B. is het realistisch dat hij weer zo'n geweldige diepe liefde gaat vinden. 

Vrijevlinder schreef op 30-08-2022 om 19:27:

Simone en

[..]

Maak ons maar jaloers. Fijne vakantie!

Richard en Simone uit elkaar. Zo zeg, dat had ik niet verwacht. Ze leken zo gek op elkaar.

Richard voelde niet genoeg, maar ik vraag me af of hij A. het verlies van zijn vrouw verwerkt heeft en B. is het realistisch dat hij weer zo'n geweldige diepe liefde gaat vinden.

Oh dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

Zit het weer aan t eind van de uitzending? 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-08-2022 om 19:37

Simone en

[..]

Wat jammer!! Ik vond hun zo leuk samen 😔

Vreselijk dat Simone dan door die oelewapper de laatste weken met haar moeder heeft gemist. Die kan ze nooit meer over doen.

redbulletje schreef op 30-08-2022 om 19:28:

[..]

Oh dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

Zit het weer aan t eind van de uitzending?

Ja, inderdaad. Dus dat wordt flink doorspoelen. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

30-08-2022 om 19:57 Topicstarter

Echt weer precies de laatste 5 minuten.

Ik had het niet verwacht. Zeker  niet nadat hij bij het afscheid "ik hou van jou"  had gezegd.  Ik vond het een mooi stel samen. Hopelijk wordt Simone er niet té verdrietig van.

Morgen : Natasha! 

Beterlaat2021! schreef op 30-08-2022 om 19:57:

Echt weer precies de laatste 5 minuten.

Ik had het niet verwacht. Zeker niet nadat hij bij het afscheid "ik hou van jou" had gezegd. Ik vond het een mooi stel samen. Hopelijk wordt Simone er niet té verdrietig van.

Morgen : Natasha!

Ergens wel makkelijk, wanneer ze het midden in het programma stoppen moet je echt timen wil je alleen het goede item zien. 

Simone en

[..]

Ah nee wat jammer 😔 maar echt totaal met je eens

MRI

MRI

31-08-2022 om 12:46

Simone en

[..]

Ja ik vond al eerder dat zijn verdriet hem nog erg hoog zat. Er is geen termijn voor daten te geven nadat je partner is gestorven maar om iets nieuws te laten werken moet het wel een plek hebben gekregen. Maar dat ze niet meer bij elkaar zijn is toch wel onverwacht

Simone en

[..]

Oh nee echt?? Wat jammer...

Waar heb je dit nieuwtje vandaan?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

31-08-2022 om 14:49 Topicstarter

Gisteren dus een onderwerp in Jinek, vér in de uitzending, dus flink doorspoelen (50-55 minuten)  Maar het was leuk een paar gezichten weer terug te zien. Geen nieuws, het meeste was al bekend.

Ook in het AD van vandaag een groot artikel over Martijn en Fenna.

MRI schreef op 31-08-2022 om 12:46:

[..]

Ja ik vond al eerder dat zijn verdriet hem nog erg hoog zat. Er is geen termijn voor daten te geven nadat je partner is gestorven maar om iets nieuws te laten werken moet het wel een plek hebben gekregen. Maar dat ze niet meer bij elkaar zijn is toch wel onverwacht

Ik hoop dat Simone een veel  leukere vent vindt die wel van kort haar en "geen" billen houdt.Wat is dat een leuk mens!

MRI

MRI

31-08-2022 om 16:57

Knutselkei schreef op 31-08-2022 om 16:44:

[..]

Ik hoop dat Simone een veel leukere vent vindt die wel van kort haar en "geen" billen houdt.Wat is dat een leuk mens!

zo mee eens

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.