Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Vrijevlinder
30-08-2022 om 19:27
Simone en
amarna schreef op 30-08-2022 om 14:32:
ik ben in Griekenland met vakantie en kan de updates in de talkshows dus niet zien!
Ik lees graag jullie nieuwtjes en commentaar er over in dit topic !
Maak ons maar jaloers.
Fijne vakantie!
Richard en Simone uit elkaar. Zo zeg, dat had ik niet verwacht. Ze leken zo gek op elkaar.
Richard voelde niet genoeg, maar ik vraag me af of hij A. het verlies van zijn vrouw verwerkt heeft en B. is het realistisch dat hij weer zo'n geweldige diepe liefde gaat vinden.
redbulletje
30-08-2022 om 19:28
Vrijevlinder schreef op 30-08-2022 om 19:27:
Simone en
[..]
Maak ons maar jaloers.
Fijne vakantie!
Richard en Simone uit elkaar. Zo zeg, dat had ik niet verwacht. Ze leken zo gek op elkaar.
Richard voelde niet genoeg, maar ik vraag me af of hij A. het verlies van zijn vrouw verwerkt heeft en B. is het realistisch dat hij weer zo'n geweldige diepe liefde gaat vinden.
Oh dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Zit het weer aan t eind van de uitzending?
LostJellyfish83
30-08-2022 om 19:37
Simone en
[..]
Maak ons maar jaloers.
Fijne vakantie!
Wat jammer!! Ik vond hun zo leuk samen 😔
redbulletje
30-08-2022 om 19:44
Vreselijk dat Simone dan door die oelewapper de laatste weken met haar moeder heeft gemist. Die kan ze nooit meer over doen.
Vrijevlinder
30-08-2022 om 19:53
redbulletje schreef op 30-08-2022 om 19:28:
[..]
Oh dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Zit het weer aan t eind van de uitzending?
Ja, inderdaad. Dus dat wordt flink doorspoelen.
Beterlaat2021!
30-08-2022 om 19:57
Echt weer precies de laatste 5 minuten.
Ik had het niet verwacht. Zeker niet nadat hij bij het afscheid "ik hou van jou" had gezegd. Ik vond het een mooi stel samen. Hopelijk wordt Simone er niet té verdrietig van.
Morgen : Natasha!
MidasWolf
30-08-2022 om 20:03
Beterlaat2021! schreef op 30-08-2022 om 19:57:
Echt weer precies de laatste 5 minuten.
Ik had het niet verwacht. Zeker niet nadat hij bij het afscheid "ik hou van jou" had gezegd. Ik vond het een mooi stel samen. Hopelijk wordt Simone er niet té verdrietig van.
Morgen : Natasha!
Ergens wel makkelijk, wanneer ze het midden in het programma stoppen moet je echt timen wil je alleen het goede item zien.
Brabeau
30-08-2022 om 20:40
Simone en
[..]
Maak ons maar jaloers.
Fijne vakantie!
Ah nee wat jammer 😔 maar echt totaal met je eens
Rondstruiner
30-08-2022 om 20:44
Hier kun je het gesprek met Richard terug zien:
https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/video/5330059/richard-uit-bb-vol-liefde-maakt-het-uit-met-simone-voelde-het
MRI
31-08-2022 om 12:46
Simone en
[..]
Maak ons maar jaloers.
Fijne vakantie!
Ja ik vond al eerder dat zijn verdriet hem nog erg hoog zat. Er is geen termijn voor daten te geven nadat je partner is gestorven maar om iets nieuws te laten werken moet het wel een plek hebben gekregen. Maar dat ze niet meer bij elkaar zijn is toch wel onverwacht
Koekie1980
31-08-2022 om 13:45
Simone en
[..]
Maak ons maar jaloers.
Fijne vakantie!
Oh nee echt?? Wat jammer...
Waar heb je dit nieuwtje vandaan?
Koekie1980
31-08-2022 om 13:50
Rondstruiner schreef op 30-08-2022 om 20:44:
Hier kun je het gesprek met Richard terug zien:
https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/video/5330059/richard-uit-bb-vol-liefde-maakt-het-uit-met-simone-voelde-het
Haha, gezien. dan vergeet mijn vorige vraag
Beterlaat2021!
31-08-2022 om 14:49
Gisteren dus een onderwerp in Jinek, vér in de uitzending, dus flink doorspoelen (50-55 minuten) Maar het was leuk een paar gezichten weer terug te zien. Geen nieuws, het meeste was al bekend.
Ook in het AD van vandaag een groot artikel over Martijn en Fenna.
Knutselkei
31-08-2022 om 16:44
MRI schreef op 31-08-2022 om 12:46:
[..]
Ja ik vond al eerder dat zijn verdriet hem nog erg hoog zat. Er is geen termijn voor daten te geven nadat je partner is gestorven maar om iets nieuws te laten werken moet het wel een plek hebben gekregen. Maar dat ze niet meer bij elkaar zijn is toch wel onverwacht
Ik hoop dat Simone een veel leukere vent vindt die wel van kort haar en "geen" billen houdt.Wat is dat een leuk mens!
MRI
31-08-2022 om 16:57
Knutselkei schreef op 31-08-2022 om 16:44:
[..]
Ik hoop dat Simone een veel leukere vent vindt die wel van kort haar en "geen" billen houdt.Wat is dat een leuk mens!
zo mee eens
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.