Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-08-2022 om 20:46

Harmjan zegt baan op en vertrekt naar Oostenrijk voor Astrid: ‘Ben de gelukkigste vrouw op aarde’

https://www.ad.nl/show/harmjan-zegt-baan-op-en-vertrekt-naar-oostenrijk-voor-astrid-ben-de-gelukkigste-vrouw-op-aarde~a206298e/

Hoe leuk!  💕

Mug schreef op 28-08-2022 om 20:46:

Harmjan zegt baan op en vertrekt naar Oostenrijk voor Astrid: ‘Ben de gelukkigste vrouw op aarde’

https://www.ad.nl/show/harmjan-zegt-baan-op-en-vertrekt-naar-oostenrijk-voor-astrid-ben-de-gelukkigste-vrouw-op-aarde~a206298e/

Hoe leuk! 💕

Ahhhhh, wat leuk !

Hoe leuk! 💕

Ooooooo, dit vind ik echt fantastisch 

‘Astrid, zichtbaar ontroerd door alle emoties, voelt zich ‘de gelukkigste vrouw op aarde’ nu Harmjan in haar bed en breakfast komt werken en daar wellicht later zelfs intrekt. ,,Ik heb maar één woord. Ze is alles”, zwijmelde Harmjan.’

🥰 

Hoe leuk! 💕

Ohh dit vind ik zo leuk om te lezen 😍 gun het ze echt 😊

wat leuk! 

Leuk!

Leuk, dit had ik tijdens het kijken niet (meer)verwacht. Fijne ontwikkelingen daar.

De tijd zal het leren maar ik geloof er niks van. Asdtrid kreeg zo veel negatieve kritiek om haar heen dat dit de enige uitweg was. Ik geloof er niks van . Net zoals alle deelnemers die al vaker op tv zijn geweest. Het programma is nep.

watertoren schreef op 28-08-2022 om 22:09:

De tijd zal het leren maar ik geloof er niks van. Asdtrid kreeg zo veel negatieve kritiek om haar heen dat dit de enige uitweg was. Ik geloof er niks van . Net zoals alle deelnemers die al vaker op tv zijn geweest. Het programma is nep.

Pffffffffffff, wat een negatief gezeur.

watertoren schreef op 28-08-2022 om 22:09:

Het programma kan dan misschien wel 'nep' zijn en veel geregisseerd en weet ik het. Maar dan kunnen de gevoelens die ontstaan nog wel gewoon echt zijn. Denk je nou echt dat ze zó ver gaat, alleen vanwege de negatieve reacties?! Je bekijkt het zelf wel erg negatief vind ik..

HAHA!wait..what schreef op 28-08-2022 om 22:12:

[..]

Het programma kan dan misschien wel 'nep' zijn en veel geregisseerd en weet ik het. Maar dan kunnen de gevoelens die ontstaan nog wel gewoon echt zijn. Denk je nou echt dat ze zó ver gaat, alleen vanwege de negatieve reacties?! Je bekijkt het zelf wel erg negatief vind ik..

Dat is wat ze zelf zou doen in zo'n situatie denk ik. Zoals de waard is.....

Een relatie aangaan die je eigenlijk niet wil is de "enige uitweg" ook nog echt 😂
Dramaqueen. Alsof er nu nog iemand met de kandidaten van vorig jaar bezig is.

Het programma zal wel niet nep zijn, eerder geregisseerd om het voor de kijkers leuk te maken. 

Rondstruiner schreef op 28-08-2022 om 22:16:

Een relatie aangaan die je eigenlijk niet wil is de "enige uitweg" ook nog echt 😂
Dramaqueen. Alsof er nu nog iemand met de kandidaten van vorig jaar bezig is.

Vandaar dat er meer vrijgezellen zijn.Tegenwoordig  zijn er dus ook andere uitwegen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.