Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Libera is mijn favoriet. En de zus van Denise uit Spanje.

watertoren schreef op 26-08-2022 om 23:58:

Ik keek vooruit op Videoland en kon niet wachten op jullie reacties na de laatste aflevering. Astrid en Harm-Jan dat had niemand nog verwacht. Happy end, nee dat denk ik niet. Astrid speelt een spelletje vanwege de negatieve reacties op haar op social media dus ze neemt HJ en ze is zo'n bitch ineens niet meer. Ik geloof er helemaal niks van. Harm- Jan trapt erin maar ik denk echt dat het nog geen jaar duurt. Ik geloof Astrid niet.

Wat negatief. Zo denk ik helemaal niet over haar. Ik zie haar als oprecht, maar ze zit wat met emoties in de knoop. 

Haantje79 schreef op 26-08-2022 om 22:45:

ik las op de Twitters dat RTL Boulevard volgende week elke dag bij één van de deelnemers langs gaat. Wordt natuurlijk in de laatste 10 minuten gepropt…maar ik wil dat wel zien!

Ja, ik las het ook. Ben heel benieuwd. Ik neem het op, dan kan ik doorspoelen tot het eind. 

watertoren schreef op 26-08-2022 om 23:58:

Ik keek vooruit op Videoland en kon niet wachten op jullie reacties na de laatste aflevering. Astrid en Harm-Jan dat had niemand nog verwacht. Happy end, nee dat denk ik niet. Astrid speelt een spelletje vanwege de negatieve reacties op haar op social media dus ze neemt HJ en ze is zo'n bitch ineens niet meer. Ik geloof er helemaal niks van. Harm- Jan trapt erin maar ik denk echt dat het nog geen jaar duurt. Ik geloof Astrid niet.

Wow, echt, hoe verzin je het. Wat een rare negatieve gedachtekronkels heb jij. 

Zou jij dit zelf misschien doen in haar situatie? Is dat waarom je het zegt?

Alsof Astrid haar kinderen daar zo bij zou betrekken...... Nee, absoluut niet.

Ik denk eerder dat Astrid na de opnames meer rust gekregen heeft, erna veel gesproken heeft met vrienden, vooral de snackbareigenaar gaf haar al een goed en stevig adviesgesprek in de serie. 
Al zou t op toch niets worden, ( wat ik wel hoop,ze is veel ontspannener in t laatste stukje)dit is voor allebei dan een veel mooiere  afsluiting.

Ik denk dat Astrid juist wel oprecht was met haar ommekeer in gedrag. Die heeft beseft dat wat zij deed écht niet kon en bood naar mijn idee oprechte exuses aan. Ruud hield het voor gezien maar HJ is echt zo'n goedzak dat ie haar nog een kans gaf. Mooi dat ze het in elk geval maanden na de opnames nog leuk met elkaar lijken te hebben. 

Mijn favoriete mensen in dit seizoen zijn Libera en Ruud. 

Wie wil nagenieten en Facebook heeft, zoek eens op Nona Tolol. Dan niet op haar naam klikken maar op B&B blog. Ze schrijft leuke stukjes en ik kom er nu pas achter, aan het einde van het seizoen. 

Libera lijkt me echt een lieve vrouw, maar ze ging mij een beetje op mijn zenuwen werken. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik Italiaans niet zo'n mooie taal vind om te horen, ik vind het een beetje zeurderig klinken

Ik hoop van harte dat Astrid en Harm Jan en de kinderen gelukkig worden. 
Een weloverwogen keuze van Astrid. De kinderen zullen er wel bij varen. 

Wow zeg, wat een einde 💓, Hollywood is er niks bij. Ik heb vaak gedacht dat Harmjan maar beter zijn koffer kon gaan pakken maar nu, met deze nieuwe, ontspannen Astrid zie ik die twee nog heel lang bij elkaar blijven. En dat gun ik Harmjan zo erg!

Het verhaal van Hans Italië raakte me ook, ik vond hem zo zielig, ook al heeft hij veel aan zichzelf te wijten.

Ik vond dat kleine meisje bij Harmjan ook schattig, zo op haar gemak. Die krijgen een hele lieve stiefvader denk ik.

Rondstruiner schreef op 27-08-2022 om 11:17:

Ik vond dat kleine meisje bij Harmjan ook schattig, zo op haar gemak. Die krijgen een hele lieve stiefvader denk ik.

Astrid riep haar, zo van; kom maar. En ze ging meteen bij HJ op schoot zitten en niet bij haar moeder. Vond het heel schattig! 

Ja ik denk dat HarmJan ( moet nog steeds denken aan die vriendin die mjamjam zei ) Astrid meer laat ontspannen en ook niet zo bovenop de opvoeding  laat zitten, Wat meer relaxt en dat voelen de kinderen ook heel goed.

Rondstruiner schreef op 27-08-2022 om 11:17:

Ja dit was zo aandoenlijk!

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

28-08-2022 om 12:14 Topicstarter

Italiaanse Hans schijnt nu overladen te worden met reacties van vrouwen.  Maar hij zegt nu eerst zijn situatie te willen veranderen en dan pas toe te zijn aan een nieuwe partner. Eindelijk verstandig!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.