Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Op de Instagram van Fenna staat dat ze volgende week een update geven.

Ohhh, ik ben helemaal blij  

Meesje schreef op 26-08-2022 om 22:24:

Ohhh, ik ben helemaal blij

Niet omdat Fenna een update gaat geven overigens. Maar heb net het einde gezien ❤️

Dolfje schreef op 26-08-2022 om 22:22:

Op de Instagram van Fenna staat dat ze volgende week een update geven.

Op instagram die update? Of ergens vanuit het programma? Wil het van iedereen weten

Vrijevlinder schreef op 26-08-2022 om 22:10:

[..]

Gisteren benoemde Hans dat het mei was, dus een paar maanden geleden

Dan heb ik dat even gemist, ik heb het gisteren niet gezien.

Jaaaa, wat een leuk einde 💕

Reflectione schreef op 26-08-2022 om 22:25:

[..]

Op instagram die update? Of ergens vanuit het programma? Wil het van iedereen weten

Ik denk Instagram 

Knutselkei schreef op 26-08-2022 om 22:15:

[..]

Ja vond ik ook wazig. Hij leek echt voor die andere te gaan ook al had hij daar veel commentaar op. En petra was” diplomatieker” zoals hij zei. Ja maar voel je dan ook iets of is t dan jou maar?

Nou dit inderdaad. Ik ben niet echt overtuigd of ze om de juiste reden bij elkaar blijven. 

Dolfje schreef op 26-08-2022 om 22:32:

[..]

Ik denk Instagram

Ik las dus net dat Martijn dinsdag bij Jinek zit, dus dan daar verwacht ik. Als dat klopt.

ik las op de Twitters dat RTL Boulevard volgende week elke dag bij één van de deelnemers langs gaat. Wordt natuurlijk in de laatste 10 minuten gepropt…maar ik wil dat wel zien!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-08-2022 om 23:23

wat een mooi einde!!! Ik zat helemaal te zwijmelen  

MRI

MRI

26-08-2022 om 23:48

Mug schreef op 26-08-2022 om 23:23:

wat een mooi einde!!! Ik zat helemaal te zwijmelen 

nou hè?

Ik keek vooruit op Videoland en kon niet wachten op jullie reacties na de laatste aflevering. Astrid en Harm-Jan dat had niemand nog verwacht. Happy end, nee dat denk ik niet. Astrid speelt een spelletje vanwege de negatieve reacties op haar op social media dus ze neemt HJ en ze is zo'n bitch ineens niet meer. Ik geloof er helemaal niks van. Harm- Jan trapt erin maar ik denk echt dat het nog geen jaar duurt. Ik geloof Astrid niet.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-08-2022 om 00:10

watertoren schreef op 26-08-2022 om 23:58:

Ik keek vooruit op Videoland en kon niet wachten op jullie reacties na de laatste aflevering. Astrid en Harm-Jan dat had niemand nog verwacht. Happy end, nee dat denk ik niet. Astrid speelt een spelletje vanwege de negatieve reacties op haar op social media dus ze neemt HJ en ze is zo'n bitch ineens niet meer. Ik geloof er helemaal niks van. Harm- Jan trapt erin maar ik denk echt dat het nog geen jaar duurt. Ik geloof Astrid niet.

Oh nee, dit geloof ik echt niet! Ze betrekt haar kinderen hierin en dat zou ze hun nooit aandoen. 

Ohh ik geloof Astrid wel. Ik geloof nooit dat ze zo'n smerig spelletje speelt en dat haar kinderen aan zou doen.. 

En daarbij zag ze al vóór de reacties op social media haar fouten in en heeft ze excuses aangeboden voor haar gedrag..  Ik denk echt dat de camera en alles haar (te) veel stress hebben bezorgd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.