Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Brabeau
25-08-2022 om 11:48
Beterlaat2021! schreef op 25-08-2022 om 11:03:
Ik vind Harmjan een topper!
Ik ook, in die aflevering van gisteren was hij zo liefdevol.
Vrijevlinder
25-08-2022 om 12:03
Beterlaat2021! schreef op 25-08-2022 om 11:03:
Ik vind Harmjan een topper!
Mee eens. Hij heeft een groot hart.
LostJellyfish83
25-08-2022 om 12:08
Ik vind het zo jammer dat Harmjan naar huis gaat! Ik gunde het hun wel.
Astrid moet gewoon een beetje plaats maken in haar hart naast die 2 kinderen, dat past best! Mijn mening over haar is helemaal veranderd na gisteren, eindelijk zagen we meer de 'echte' Astrid had ik het gevoel.
Beterlaat2021!
25-08-2022 om 12:14
Ze moeten allemaal naar huis. de serie loopt af.
Misschien dat er t.z.t. toch nog iets ontstaat tussen hen, zonder camera's erbij.
LostJellyfish83
25-08-2022 om 12:17
Beterlaat2021! schreef op 25-08-2022 om 12:14:
Ze moeten allemaal naar huis. de serie loopt af.
Misschien dat er t.z.t. toch nog iets ontstaat tussen hen, zonder camera's erbij.
Haha ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde hij moet naar huis, maar ze hebben geen relatie oid en zij zei dat ze geen plek had in haar hart erbij voor HJ. Dat is jammer.
Het zou mooi zijn als er toch nog wat ontstaat. Die camera's erbij geeft ook wel veel druk lijkt me.
watertoren
25-08-2022 om 13:04
Degene die er nog maar net zijn moeten ook naar huis. Die hebben niet echt een kans gekregen om elkaar beter te leren kennen.
Metallover
25-08-2022 om 13:27
Harm-Jan is precies wat een vrouw als Astrid nodig heeft…. Eentje met veel geduld. Maar ik gun hem een leukere vrouw.
Meesje
25-08-2022 om 14:57
Metallover schreef op 25-08-2022 om 13:27:
Harm-Jan is precies wat een vrouw als Astrid nodig heeft…. Eentje met veel geduld. Maar ik gun hem een leukere vrouw.
Mwa. Ik denk dat iemand als Ruud beter zou zijn. Iemand die ook eens nee durft te zeggen. Die ook zijn eigen grenzen respecteerd, ipv die van Astrid alleen. En die Astrid ook een beetje kan spiegelen en stimuleren. En ik denk dat Astrid zich daar ook sneller voor zou kunnen openstellen. Omdat ze zou merken dat zo'n man ook haar mindere kanten echt ziet, en er desondanks blijft. Terwijl ze het gevoel heeft dat HJ haar idealiseerd waardoor zij ieder moment door de mand kan vallen.
Rondstruiner
25-08-2022 om 16:43
Meesje schreef op 25-08-2022 om 14:57:
[..]
Mwa. Ik denk dat iemand als Ruud beter zou zijn. Iemand die ook eens nee durft te zeggen. Die ook zijn eigen grenzen respecteerd, ipv die van Astrid alleen. En die Astrid ook een beetje kan spiegelen en stimuleren. En ik denk dat Astrid zich daar ook sneller voor zou kunnen openstellen. Omdat ze zou merken dat zo'n man ook haar mindere kanten echt ziet, en er desondanks blijft. Terwijl ze het gevoel heeft dat HJ haar idealiseerd waardoor zij ieder moment door de mand kan vallen.
Maar zo'n man die zijn eigen grenzen respecteert blijft dus niet... Althans, Ruud gaf die uitbarsting als een van de redenen om af te haken.
En een man als Harmjan blijft wel. Ik denk ook dat Harmjan juist goed voor Astrid zou zijn. Of Astrid ook goed voor Harmjan zou zijn is een tweede, maar ik ken wel van dat soort koppels waar de man volledig onder de plak zit. Blijkbaar werkt dat voor hen, anders zouden ze niet bij elkaar blijven denk ik dan maar.
watertoren
25-08-2022 om 16:46
Ik wilde ik net schrijven dat Ruud was afgeknapt op het gedrag van Astrid. Mannen zoals Ruud blijven niet als een schoothondje achter haar aan rennen. Harm-Jan wel.
Moxxie
25-08-2022 om 16:52
In de video waarin Astrid reageerde op haar uitbarsting tegen Harmjan leek ze heel erg geschrokken van zichzelf en bood ze op een oprechte manier, zonder smoezen, haar excuses aan. Het lijkt me een vrouw die verstandig genoeg is om eens goed te reflecteren als de uitzendingen voorbij zijn en haar eigen gedrag onder de loep te nemen. Ik heb nog hoop.
Rondstruiner
25-08-2022 om 16:57
Moxxie schreef op 25-08-2022 om 16:52:
In de video waarin Astrid reageerde op haar uitbarsting tegen Harmjan leek ze heel erg geschrokken van zichzelf en bood ze op een oprechte manier, zonder smoezen, haar excuses aan. Het lijkt me een vrouw die verstandig genoeg is om eens goed te reflecteren als de uitzendingen voorbij zijn en haar eigen gedrag onder de loep te nemen. Ik heb nog hoop.
Ik denk dat ze dat zeker zal willen, maar zelfs als je het heel graag wil is het niet zo makkelijk je gedrag en reacties op anderen te veranderen als het al jaren ingesleten is. Dat is althans mijn eigen ervaring. Maar ik hoop dat het haar (en mij ook
) gaat lukken.
Moxxie
25-08-2022 om 17:30
Rondstruiner schreef op 25-08-2022 om 16:57:
[..]
Ik denk dat ze dat zeker zal willen, maar zelfs als je het heel graag wil is het niet zo makkelijk je gedrag en reacties op anderen te veranderen als het al jaren ingesleten is. Dat is althans mijn eigen ervaring. Maar ik hoop dat het haar (en mij ook
) gaat lukken.
Als dat is wat je wil gaat jou dat lukken, tuurlijk wel! 💪
MidasWolf
25-08-2022 om 20:58
Alleen morgen nog ben benieuwd hoe de laatste aflevering af gaat sluiten.
MidasWolf
25-08-2022 om 20:59
Zou er nog een soort van reünie/ inkijk komen om te zien hoe het de B&B eigenaren en hun partners is vergaan.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.