Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Brooklyn28 schreef op 24-08-2022 om 15:42:

[..]

Nee, je bent niet erg, want het is ook niet fris om met schoenen aan op bed te gaan liggen, zeker geen hotelbed.

Maar het is de manier waarop het gezegd werd.

Precies.

Beterlaat2021! schreef op 24-08-2022 om 14:44:

De voice-over zei dat Martijn 'toestemming' had gekregen van z'n moeder om een nachtje weg te gaan....

Ja, dat vond ik vreemd, op zn zachtst gezegd....

Ik vind Martijn erg kleverig.  Ik geloof nooit dat het een blijvende relatie is.

amarna schreef op 24-08-2022 om 18:42:

[..]

Ja, dat vond ik vreemd, op zn zachtst gezegd....

Ik vind Martijn erg kleverig. Ik geloof nooit dat het een blijvende relatie is.

Ach joh, hij heeft waarschijnlijk gewoon overlegt of 'ie ff een paar dagen gemist kan worden. De voice over die er dan meteen "toestemming gevraagd aan moeders" van maakt...

bij binnenkomst kraakt Petra iedereen af en bij het verlaten vind ze het elke keer zo erg

Ach Astrid. Zo kan ze toch nooit een man vinden? Als ze haar niet leuk mogen vinden? Omdat zij vindt dat ze niet leuk ís.

Zo dan, 5 minuten tv en mijn mening over Astrid is weer 180 graden gedraaid 😂.

Ohhh waarom zegt Petra niet gewoon waarom ze huilt? Hij denkt dat ik huil omdat Anne Marie weg is, maar dat is het niet. Misschien moet ze even alles op een rijtje zetten en komt ze tot de conclusie dat ze beter naar huis kan. Zal ik heel goed begrijpen ook

Och Astrid! Wat knap dat ze dit allemaal zo vertelt én nog even sorry zegt.. 

Het is me alleen niet duidelijk of ze überhaupt iets voor Harmjan voelt. Heeft ze daar nou iets over gezegd en heb ik dat gemist?

HAHA!wait..what schreef op 24-08-2022 om 21:21:

Ohhh waarom zegt Petra niet gewoon waarom ze huilt? Hij denkt dat ik huil omdat Anne Marie weg is, maar dat is het niet. Misschien moet ze even alles op een rijtje zetten en komt ze tot de conclusie dat ze beter naar huis kan. Zal ik heel goed begrijpen ook

Te vroeg m'n mond opengetrokken 😁 Pakte ze goed aan

Rondstruiner schreef op 24-08-2022 om 21:38:

Het is me alleen niet duidelijk of ze überhaupt iets voor Harmjan voelt. Heeft ze daar nou iets over gezegd en heb ik dat gemist?

Volgens mij heeft ze daar niks over gezegd. Harmjan heeft volgens mij het idee van wél 😅

HAHA!wait..what schreef op 24-08-2022 om 21:54:

[..]

Volgens mij heeft ze daar niks over gezegd. Harmjan heeft volgens mij het idee van wél 😅

Ik kreeg de indruk dat Harmjan denkt van wel omdat ze erover gesproken hebben zonder cameraploeg. Dat hij dat niet uit de doeken doet zal zijn om haar privacy te respecteren, zo netjes is hij wel.

HAHA!wait..what schreef op 24-08-2022 om 21:52:

[..]

Te vroeg m'n mond opengetrokken 😁 Pakte ze goed aan

Ja hè.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

25-08-2022 om 11:03 Topicstarter

Ik vind Harmjan een topper!  

wJ1QNVsZdWr6.gif

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.