Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Hans zei dat hij slecht is in keuzes maken en dat hij zowel Petra als Anne Marie leuke vrouwen vind. Dan ben je niet verliefd geworden want als dat wel zo is dan is een keuze maken niet moeilijk.

watertoren schreef op 24-08-2022 om 08:28:

Hans zei dat hij slecht is in keuzes maken en dat hij zowel Petra als Anne Marie leuke vrouwen vind. Dan ben je niet verliefd geworden want als dat wel zo is dan is een keuze maken niet moeilijk.

Of hij is gewoon doodsbang om afgewezen te worden. Wat ik denk.

Rondstruiner schreef op 24-08-2022 om 06:24:

Het lijkt mij juist rot voor Petra, omdat ze nu niet weet wie hij gekozen zou hebben en voor wie hij uiteindelijk echt wilde gaan. Ik zou dat zelf heel vervelend vinden, maar dat zegt misschien vooral iets over mij .

Nee hoor, ik zou dat ook heel vervelend vinden. Hij gaf ook helemaal geen duidelijkheid/antwoord op die vraag.. Hij moet nog hard aan de bak om Petra te overtuigen dat hij haar wil (áls ie dat al wil). 

Misschien ben ik mosterd maar Petra is ook al een bekende van tv. Zij heeft in 2013 mee gedaan met ik vertrek samen met haar toenmalige man. Ze hadden een B&B in Engeland. Zouden sommige mensen gewoon graag op tv komen? Die indruk krijg ik steeds meer.

MRI

MRI

24-08-2022 om 11:03

Maar Petra en Hans fr. zitten toch al lang in de friendzone? Met Anne Marie was er nog iets chemie (met behoud van de pedante facade van Hans weliswaar) maar met Petra? Volgens mij wordt ze een soort Ingrid (van die gast uit Portugal)

Martijn vind ik veel te hard met Fenna gaan. Volgens mij was hij al verliefd op haar vanaf het moment dat hij het filmpje zag en moest de anderen er maar even bij nemen om haar te kunnen ontmoeten. Ik vind hem een raar soort opdringerig en ook wat autoritair. Ik zie het geen stand houden, misschien wel dit seizoen maar niet op de lange duur. 

Wat is die Ben bij Ted een lieverd zeg. Ik hoop dat hij via dit programma aanbiedingen krijgt van lieve vrouwen die wel voor hem gaan. 

tja Denise. Als er integer is geplakt en geknipt in de opnames en wij een realistisch beeld hebben gekregen van Dave's gedragingen, is de reactie kinderachtig en zwaar overtrokken. Wel een teken van iemand die zwaar gekwetst is geweest trouwens.
Maar ik houd nog voor mogelijk dat we een heleboel avances van Dave niet hebben gezien en dat het haar echt heel rauw op haar dak viel. Al het materiaal wordt natuurlijk achteraf geknipt en geplakt

Ben moet een vrouw krijgen die zijn werk en koken voor haar waardeert. Hij is zo zacht van karakter dat ie ook een zacht iemand verdient.

Als je verliefd bent, wenk eh denk je dat de ander er ook zo over denkt. Helaas klopt dat meestal niet.

Beerlover schreef op 24-08-2022 om 12:20:

Als je verliefd bent, wenk eh denk je dat de ander er ook zo over denkt. Helaas klopt dat meestal niet.

Martijn liet een heel eng stukje van z'n karakter zien,  met de opmerking "schoenen uit,  dat doen wij niet". 
Als Fenna niet uitkijkt zit ze zo in het keurslijf van de hele familie.   

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

24-08-2022 om 14:44 Topicstarter

De voice-over zei dat Martijn 'toestemming' had gekregen van z'n  moeder om een nachtje weg te gaan....

Brooklyn28 schreef op 24-08-2022 om 14:21:

Martijn liet een heel eng stukje van z'n karakter zien, met de opmerking "schoenen uit, dat doen wij niet".

Ja precies  dat viel mij ook op.

Brooklyn28 schreef op 24-08-2022 om 14:21:

Martijn liet een heel eng stukje van z'n karakter zien, met de opmerking "schoenen uit, dat doen wij niet".

Ik zou het niet zo gebracht hebben, maar ben ik heel erg dat het mij ook gestoord zou hebben? 

MRI schreef op 24-08-2022 om 11:03:

tja Denise. Als er integer is geplakt en geknipt in de opnames en wij een realistisch beeld hebben gekregen van Dave's gedragingen, is de reactie kinderachtig en zwaar overtrokken. Wel een teken van iemand die zwaar gekwetst is geweest trouwens.
Maar ik houd nog voor mogelijk dat we een heleboel avances van Dave niet hebben gezien en dat het haar echt heel rauw op haar dak viel. Al het materiaal wordt natuurlijk achteraf geknipt en geplakt

Als Dave inderdaad avances heeft gemaakt terwijl hij twijfelde, dan is er toch geen reden om dat weg te knippen. Hoe meer drama hoe beter voor het programma toch? 

Fenna lijkt mij te zelfstandig en 'wereldwijs' voor Martijn. Hij doet zich wel graag groot voor, maar zo vervlochten als hij met zijn ouders is...

Vrijevlinder schreef op 24-08-2022 om 14:58:

[..]

Ik zou het niet zo gebracht hebben, maar ben ik heel erg dat het mij ook gestoord zou hebben?

Nee,  je bent niet erg,  want het is ook niet fris om met schoenen aan op bed te gaan liggen,  zeker geen hotelbed. 

Maar het is de manier waarop het gezegd werd.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.