Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Haantje79 schreef op 23-08-2022 om 21:40:

Toch vind ik wel dat Davyboy veel eerder zijn twijfels kenbaar had moeten maken. Hij heeft haar de indruk gegeven dat het de goede kant op ging terwijl dat niet zo was. Heel leuk dat hij ruim de tijd heeft genomen om zijn eigen gevoel te ontdekken maar hij had ook rekening met haar gevoelens moeten houden en eerder eerlijk moeten zijn. Gelukkig heeft ze nog een heel leuk hondje

Hij had het wel eerder kunnen doen, maar dat maakt hem nog niet nep of dat hij een dubbele agenda heeft.

Was niet leuk, wat ze deed. Voor haarzelf ook niet goed lijkt me, zoiets niet goed afsluiten. Want ze zei dat ze dit vaker had meegemaakt, maar ja, dat veroorzaakt ze zelf dan toch deels waarschijnlijk.

En dat die moeder erbij bleef staan

Ik snap haar een klein beetje, als hij wel steeds signalen heeft afgegeven. Aan de andere kant: hij heeft nooit met woorden gezegd wat hij vond en hield zich op de vlakte. Het is niet zo dat hij haar trouw heeft beloofd. 

Vrijevlinder schreef op 23-08-2022 om 22:00:

Ik snap haar een klein beetje, als hij wel steeds signalen heeft afgegeven. Aan de andere kant: hij heeft nooit met woorden gezegd wat hij vond en hield zich op de vlakte. Het is niet zo dat hij haar trouw heeft beloofd.

Nou idd. Hij heeft zijn huwelijksbelofte niet verbroken oid 

Dave vindt Denise echt een leuke meid en heeft lang gehoopt dat de vlinders zouden beginnen te fladderen, maar dat gebeurde niet. Hij heeft een paar dagen nodig gehad om tot het besef te komen dat ze ook nooit gaan komen, dat kan, dan maakt hem niet oneerlijk of nep.

Denise kwam zelf ook niet over alsof haar hart gebroken werd, eerder haar ego.

Och Dave 🙁 Hij wilde het juist heel goed doen en zij begreep hem helemaal verkeerd. Ze betrekt/vergelijkt haar eerdere relaties/problemen veel te veel met de situatie nu..Niet eerlijk. Ik hoop oprecht dat ze kan leren weer iemand te vertrouwen.. Dit verdiende Dave echt niet! 
Die appjes en zijn flirtgedrag naar haar toe vind ik dan weer niet handig.. Hij had  (achteraf) beter meteen zijn twijfels kunnen uiten

Denise is het toonbeeld van een slechte verliezer. Dat afscheid was zo hatelijk en kil, echt grow the fuck up! Met d'r 'misschien heeft ie wel een dubbele agenda ofzo'. 

Cookielover schreef op 23-08-2022 om 22:19:

Denise is het toonbeeld van een slechte verliezer. Dat afscheid was zo hatelijk en kil, echt grow the fuck up! Met d'r 'misschien heeft ie wel een dubbele agenda ofzo'.

Zeg dat wel. En dan die moeder die er bij stond en zich nog net kon inhouden. 

Vrijevlinder schreef op 23-08-2022 om 22:21:

[..]

Zeg dat wel. En dan die moeder die er bij stond en zich nog net kon inhouden.

Denise wilde überhaupt niet luisteren naar wat Dave te zeggen had 

Ben (bij Ted) is een fijne man, ik wens hem veel geluk. 

Moxxie schreef op 23-08-2022 om 22:16:

Dave vindt Denise echt een leuke meid en heeft lang gehoopt dat de vlinders zouden beginnen te fladderen, maar dat gebeurde niet. Hij heeft een paar dagen nodig gehad om tot het besef te komen dat ze ook nooit gaan komen, dat kan, dan maakt hem niet oneerlijk of nep.

Denise kwam zelf ook niet over alsof haar hart gebroken werd, eerder haar ego.

Misschien toch wel, en probeert ze dat weg te drukken door boos te worden. Volgens mij vond ze hem wel echt heel leuk.

Ik denk dat Denise Dave toch leuker vond dan dat ze uitstraalde.

Dolfje schreef op 23-08-2022 om 23:08:

Ik denk dat Denise Dave toch leuker vond dan dat ze uitstraalde.

Ja dat denk ik ook! En in het voorstukje van morgen zie je haar een stuk vrolijker met Sven.. Als Dave was gebleven was dat ook niet gebeurd denk ik, ze had Sven al soort van afgeschreven omdat ze echt gevoelens had voor Dave.. (mijn conclusie 😁)

Bij Hans en Petra ben ik benieuwd of de vonk nog overslaat. Ik kreeg een flasback naar Hans en Annette van BZV, toen Diny wegging en er ruimte/liefde tussen die 2 ontstond  

Het lijkt mij juist rot voor Petra, omdat ze nu niet weet wie hij gekozen zou hebben en voor wie hij uiteindelijk echt wilde gaan. Ik zou dat zelf heel vervelend vinden, maar dat zegt misschien vooral iets over mij .

Rondstruiner schreef op 24-08-2022 om 06:24:

Het lijkt mij juist rot voor Petra, omdat ze nu niet weet wie hij gekozen zou hebben en voor wie hij uiteindelijk echt wilde gaan. Ik zou dat zelf heel vervelend vinden, maar dat zegt misschien vooral iets over mij .

Ik ook hoor, je wil toch weten of iemand écht voor je gaat, of voor je gaat omdat je nou eenmaal de laatst overgeblevene bent. 

ik had de indruk dat Petra al die weken op de reservebank heeft gezeten voor het geval er iets leukers voorbij kwam. Dat kwam er ook maar zij zag Hans niet zitten, dus vertrok weer. En Petra zat nog braaf op de reservebank te wachten. Wel leuk maar niet leuk genoeg om vol voor te gaan, maar beter dan helemaal niets  ik denk dat Petra daarom ook zo van slag was van de reactie van Hans toen zijn favoriet vertrok, omdat zij dat ergens wel weet en dat is natuurlijk niet leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.