Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

23-08-2022 om 07:46 Topicstarter

MidasWolf schreef op 22-08-2022 om 21:33:

Waarschijnlijk zal Martijn de laatste vrouw niet mogen afzeggen van de redactie, anders zou je dat toch doen in zijn situatie.

De redactie moet zelf ingrijpen dan. Absurd om iemand op pad te sturen in deze situatie.

Ik vond het ook raar dat ze haar daarnaartoe lieten komen, gezellig mee wijn drinken en dan “ ik vind het zo moeilijk maar ik ben verliefd wil je een knuffel “ en dat ze dan meteen ook weer weg ging. Maar wie weet zat ze daar ook al een dag in een hotel te wachten en wist ze er misschien al van. 

Ik ben zo erg benieuwd hoe het nu met Martijn en Fenna gaat.. Ergens heb ik het gevoel dat dit van haar kant snel over kan zijn, hij en zijn ouders gaan zo snel! Ze is overrompeld en vindt hem wel leuk maar ik denk niet voor lange tijd.. 

Natasja en Menno lijkt me ook niet. 

Dave gaat ook weg denk ik.. En met Sven wordt het waarschijnlijk ook niks! Zo jammer, ik vind Denise en Dave wel leuk samen.

Pff en Hans (Frankrijk) vind ik zo vervelend! Hij trekt zich al dagen terug en nu wil hij die laatste dagen besteden om uit te zoeken wie het gaat worden. Dat had hij al lang kunnen/moeten doen! Als ze slim zijn gaan ze beide weg, vind het echt niet leuk hoe hij met ze (en überhaupt met mensen) omgaat 🙄

MidasWolf schreef op 22-08-2022 om 21:34:

Menno is in love, Natasja wat minder, maar het is begrijpelijk dat zij ook niet te overhaast te werk wil gaan.

Ik zou ook wel mijn bedenkingen hebben en voorzichtig zijn bij een man die al 3 mislukte huwelijken achter de rug heeft.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

23-08-2022 om 09:46 Topicstarter

Zo, ik heb de uitzending nu ook gezien (kopje koffie erbij).
Er zijn mij 3 dingen opgevallen:
1. * Als Denise met Sven aankomt bij haar B&B, staat daar voor de deur nog die patserbak van Ben geparkeerd!  Slordig van de regie.
2. * Natasja spreekt geen Frans (!), dat vind ik vreemd.
3. * Heeft de vader van Martijn geen voortanden?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-08-2022 om 09:54

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2022 om 09:46:

1. * Als Denise met Sven aankomt bij haar B&B, staat daar voor de deur nog die patserbak van Ben geparkeerd! Slordig van de regie.

1. Ja toch wel he!? Ik zag die auto en dacht: dat zal toch niet echt dezelfde zijn...

2. Dat vond ik ook raar. Leer de taal van het land waar je woont zeg. 

3. Geen idee 😬

Ik denk nu bij Hans Fr dat Annemarie zelf weggaat. Ze kan niet tegen deze besluiteloosheid en onduidelijkheid van Hans. 

Dave gaat ook zelf weg, maar Sven wordt het niet. Dus Denise blijft alleen. 

1. * Als Denise met Sven aankomt bij haar B&B, staat daar voor de deur nog die patserbak van Ben geparkeerd! Slordig van de regie.

Was dat die zilveren cabrio ?

Hier heb ik mij ook over zitten verbazen ja. Ze bleef ook maar Nederlands praten tegen die man bij het kleiduifschieten, genant...

Volgens mij doet die echt nooit wat buiten haar b&b, behalve boodschappen.

Rondstruiner schreef op 22-08-2022 om 22:56:

[..]

Ze liep met koffer toch naar buiten en stapte in een taxi, in het donker, dus volgens mij diezelfde avond? Ik had niet het idee dat dat een voorstukje was?

En vergeet niet de redactie die het nr van ABBA eronder zet: the winner takes it all! 

Wat overigens een paar uren daarvoor in de keuken luidkeels door Fenna en familie werd gezongen... 

Dat maakt dit programma ook zo goed,  de goede edits en soms cynische muziekkeuzes. 

MRI

MRI

23-08-2022 om 10:31

HAHA!wait..what schreef op 22-08-2022 om 22:03:

Wat een enorm luie draak die Hans Voor mijn gevoel heeft hij al die tijd nog niks gedaan en laat hij alles aan de vrouwen over

Ja ik vind hem iets pedants hebben: alsof hij zichzelf constant tentoon stelt. Ik vind de beide dames veel 'echter' en daarom geen van beiden een match. en daarbij... dat rare punten afvinken van hem... laat je hart spreken, man

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

23-08-2022 om 11:08 Topicstarter

Pedante kwast, ja, goed woord.

En volgens mij kwam gast nummer 6 bij Martijn vroeg in de avond aan, het was nog niet donker en vertrok ze in het donker. Naar een goed hotel, mag ik hopen.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

23-08-2022 om 11:09 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 23-08-2022 om 10:06:

[..]

Was dat die zilveren cabrio ?

Nee een grote dikke zwarte auto!

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2022 om 11:09:

[..]

Nee een grote dikke zwarte auto!

Ah thanks

Rondstruiner schreef op 23-08-2022 om 10:13:

[..]

Hier heb ik mij ook over zitten verbazen ja. Ze bleef ook maar Nederlands praten tegen die man bij het kleiduifschieten, genant...

Volgens mij doet die echt nooit wat buiten haar b&b, behalve boodschappen.

Ik zat op het puntje van de bank, was ervan overtuigd dat ze dat geweer op die man ging richten.

Die auto was een gehuurde Chrysler 300C en waarschijnlijk een ander exemplaar of toevallig door iemand anders gehuurd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.