Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

MRI schreef op 23-08-2022 om 10:31:

[..]

Ja ik vind hem iets pedants hebben: alsof hij zichzelf constant tentoon stelt. Ik vind de beide dames veel 'echter' en daarom geen van beiden een match. en daarbij... dat rare punten afvinken van hem... laat je hart spreken, man

Ja precies dit! Hij zegt alles op zo'n raar toontje waardoor het ook nooit serieus lijkt. Zijn hart/verstand denken anders dan z'n kleine Hans ( ) denk ik. 

En inderdaad heel raar dat Natasja geen Frans kan of in ieder geval moeite doet om Frans te spreken/leren (lijkt het).

Astrid doet dat toch wel weer beter. Al heeft zij al (veel?) langer de B&B denk ik. Ik hoop dat we van haar weer wat zien vanavond 

HAHA!wait..what schreef op 23-08-2022 om 13:58:

[..]

Ja precies dit! Hij zegt alles op zo'n raar toontje waardoor het ook nooit serieus lijkt. Zijn hart/verstand denken anders dan z'n kleine Hans ( ) denk ik.

En inderdaad heel raar dat Natasja geen Frans kan of in ieder geval moeite doet om Frans te spreken/leren (lijkt het).

Astrid doet dat toch wel weer beter. Al heeft zij al (veel?) langer de B&B denk ik. Ik hoop dat we van haar weer wat zien vanavond

Volgens mij doen ze het verder allemaal beter, ze spreken allemaal de taal van het land waar ze wonen dacht ik.

Hans FR staat voor die camera altijd inderdaad op zo'n zogenaamd ironisch toontje te praten met een raar grijnsje erbij. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

23-08-2022 om 14:35 Topicstarter

Beerlover schreef op 23-08-2022 om 12:59:

Die auto was een gehuurde Chrysler 300C en waarschijnlijk een ander exemplaar of toevallig door iemand anders gehuurd.

Heb jij het kenteken gecontroleerd, ik niet hoor.  Wel erg toevallig...

Ik vind het heel moeilijk om scenes terug te zoeken in de serie.

Rondstruiner schreef op 23-08-2022 om 14:05:

[..]

Volgens mij doen ze het verder allemaal beter, ze spreken allemaal de taal van het land waar ze wonen dacht ik.

Hans FR staat voor die camera altijd inderdaad op zo'n zogenaamd ironisch toontje te praten met een raar grijnsje erbij. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.

Ted spreekt ook geen Portugees 

redbulletje schreef op 23-08-2022 om 14:47:

[..]

Ted spreekt ook geen Portugees

Oja, daar was ook een keer zo'n genant moment dat ze maar in het Nederlands of Engels iets tegen mensen bleef roepen die dat overduidelijk niet verstonden.

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2022 om 14:35:

[..]

Heb jij het kenteken gecontroleerd, ik niet hoor. Wel erg toevallig...

Ik vind het heel moeilijk om scenes terug te zoeken in de serie.

Mij viel die donkere auto ook al op een inderdaad, dezelfde of auto niet het was wel opvallend vond ik. 

die Portugese lui die sperziebonen aan het doppen waren en onze 'intelectuele' Tjerk over mangare begon....

MRI

MRI

23-08-2022 om 16:53

Ik weet t niet met Natasja, geen Frans kunnen, altijd voor het uiterlijk gegaan zijn, niet tegen haar verlies kunnen, ik vind haar ook niet echt pittig of grappig of zo. Beetje passief agressief kunnen zijn. Wel een leuke tuin maar ik krijg geen hoogte van wat voor iemand zij nou is. Ja houdt van bordspellen. Wat ziet Menno in haar dat wij niet te zien krijgen?

MRI schreef op 23-08-2022 om 16:53:

Ik weet t niet met Natasja, geen Frans kunnen, altijd voor het uiterlijk gegaan zijn, niet tegen haar verlies kunnen, ik vind haar ook niet echt pittig of grappig of zo. Beetje passief agressief kunnen zijn. Wel een leuke tuin maar ik krijg geen hoogte van wat voor iemand zij nou is. Ja houdt van bordspellen. Wat ziet Menno in haar dat wij niet te zien krijgen?

Menno ziet een leuke b&b met mooie tuin waar hij zich lekker kan uitleven.

Ik zag net bij Boulevard dat Natasja bedreigd wordt via social media. Ze kreeg ook nep recenties van mensen die daar nooit geweest zijn. Wat mankeren sommige mensen toch tegenwoordig.

watertoren schreef op 23-08-2022 om 19:31:

Ik zag net bij Boulevard dat Natasja bedreigd wordt via social media. Ze kreeg ook nep recenties van mensen die daar nooit geweest zijn. Wat mankeren sommige mensen toch tegenwoordig.

Ik heb het net gezien. Niet normaal, zeg. 

jeetjemina idd, blij dat ik niet op fb Twitter of instagram zit

Wat is Ben lief. Ook naar Tjerk. Terwijl Tjerk een stomme boer is en dat zelf niet weet.

Ik kan veel zeggen van Hans, maar wel leuk dat hij zich zelf even op de hak neemt.

GroenTuintje schreef op 23-08-2022 om 20:21:

jeetjemina idd, blij dat ik niet op fb Twitter of instagram zit

Nou, zeg dat wel. Belachelijk gedoe, dat bedreigen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.