Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
MRI
20-08-2022 om 17:50
Mug schreef op 20-08-2022 om 17:46:
[..]
Ik ook wel. Volgens mij wordt alles best vals geknipt en geplakt, voor smaakmakende tv.
ik zou t leuk vinden als een er eens een podcast kwam over hoe alle deelnemers de uiteindelijke serie ervaren
LostJellyfish83
20-08-2022 om 17:51
MRI schreef op 20-08-2022 om 17:50:
[..]
ik zou t leuk vinden als een er eens een podcast kwam over hoe alle deelnemers de uiteindelijke serie ervaren
Dat zou heel leuk zijn idd! Eens horen hoe het nou echt gegaan is
watertoren
20-08-2022 om 18:00
Ik heb Jan ook bij lang leve de liefde gezien en toen was het ook maar een dooie vent hoewel hij daar wel iets positiever over kwam dan nu. Hij schijnt ook mee gedaan te hebben met first dates. Beetje een hopeloos figuur die waarschijnlijk heel zijn leven vrijgezel zal blijven. Het lukt hem in real life niet en ook niet in dating programma's. Hetzelfde geldt voor die eerste man van Astrid. Het programma was uitgesteld omdat ze nog te weinig reacties hadden ontvangen bij bepaalde B&B eigenaren. Toen is de redactie zelf op zoek gegaan. Die Piet bij Ted vertelde ook bij RTL dat hij zelf is benaderd.
Beterlaat2021!
20-08-2022 om 19:02
Ik meen ook gehoord te hebben dat Richard bij één van zijn gasten zei : 'het is mijn type niet', dus dan neem ik aan dat hij haar ook niet uitgezocht heeft....
Ik blijf het ook zo vreemd vinden dat de nieuwe gasten onaangekondigd binnenstappen. Dan schiet een enthousiast welkom er wel eens bij in.
watertoren
20-08-2022 om 19:06
Ik vind het ook niet eerlijk dat ze niet allemaal dezelfde tijd krijgen om iemand te leren kennen. Ik vind eigenlijk dat alle kandidaten tegelijk moeten komen.
bieb1963
20-08-2022 om 20:10
watertoren schreef op 20-08-2022 om 19:06:
Ik vind het ook niet eerlijk dat ze niet allemaal dezelfde tijd krijgen om iemand te leren kennen. Ik vind eigenlijk dat alle kandidaten tegelijk moeten komen.
Dat zou zeker eerlijker zijn. Maar ik denk vaak niet te doen, wan ook een b&b te.runnen. Dus niet echt mogelijk om 1 op eentjes te hebben enz.
Brabeau
20-08-2022 om 20:38
bieb1963 schreef op 20-08-2022 om 20:10:
[..]
Dat zou zeker eerlijker zijn. Maar ik denk vaak niet te doen, wan ook een b&b te.runnen. Dus niet echt mogelijk om 1 op eentjes te hebben enz.
Of je krijgt een Jacob 2.0 situatie😂
Rondstruiner
20-08-2022 om 21:32
Brabeau schreef op 20-08-2022 om 20:38:
[..]
Nou, ik wou het net zeggen, vooral niet allemaal tegelijk alsjeblieft.
Koekie1980
21-08-2022 om 07:39
Brabeau schreef op 20-08-2022 om 20:38:
[..]
Ik heb Jacob niet gezien? Wat ging daar mis?
Rondstruiner
21-08-2022 om 07:54
Koekie1980 schreef op 21-08-2022 om 07:39:
[..]
Ik heb Jacob niet gezien? Wat ging daar mis?
Dat was het eerste seizoen. Jacob was een hele vreemde en nogal onmogelijke man. De vrouwen kwamen daar ivm de quarantainemaatregelen in Portugal met zijn vieren tegelijk. Ze vormden een soort front samen en waren de hele tijd gezamenlijk op en over hem aan het bitchen. Hij had daardoor geen schijn van kans. Ik denk niet dat hij anders wel een kans had gehad door zijn eigen gedrag, maar dan was het in ieder geval wat gezelliger verlopen.
Spoken
21-08-2022 om 08:28
Piet was niet zelf benaderd. Hij had zichzelf aangemeld en daarna weer afgemeld. Dáárna is hij benaderd of hij toch wilde.
Sja Jan, de waarheid zal inderdaad ergens in het midden liggen. Er kan wel veel geknipt en geplakt zijn, maar Natasja zegt bv dat hij de hele tijd niks doet, dan heeft ze dat toch echt gezegd (en niet 1x maar vaker) En denk niet dat er geregisseerd wordt dat ze dingen moet zeggen die ze helemaal niet vindt.
Meesje
21-08-2022 om 09:41
Ik denk ook dat de waarheid in het midden zal liggen. Natasja verwacht (net als sommige andere b&b eigenaren) dat de dates de hele dag werken. Zij doet ook nauwelijks iets met ze buiten de b&b. Dan lijkt ze idd meer een medewerker te zoeken dan de liefde. Aan de andere kant leek van Jan wel heel weinig uit te komen. Daar zal vast in geknipt zijn. Maar de manier waarop hij praatte, ook in de interviews is toch echt wat hij gezegd heeft. En dan was hij wel erg afwachtend en passief.
Beterlaat2021!
21-08-2022 om 10:03
Meesje schreef op 21-08-2022 om 09:41:
. Natasja verwacht (net als sommige andere b&b eigenaren) dat de dates de hele dag werken.
"Heb je je werkkleding bij je?"

Rondstruiner
21-08-2022 om 10:29
Beterlaat2021! schreef op 21-08-2022 om 10:03:
[..]
"Heb je je werkkleding bij je?"
Ja, die vraag ook. Wie neemt er nou kluskleding mee als je voor de liefde naar een ander land reist. Want ze bedoelde niet iets dat vies mag worden in de tuin bijvoorbeeld, maar echt met verf enzo.
En ze doet helemaal niks met haar gasten inderdaad. Ze beschreef zichzelf als actief in haar oproep, maar ik vind haar niet energiek overkomen en zie haar alleen maar zitten en wijn drinken als ze niet aan het werk is.
Nou ja, het is wel duidelijk dat ik haar niet zo leuk vind overkomen, denk ik. Jan was inderdaad afwachtend en passief, en dat is ook helemaal niets voor mij, maar als dat niet bij je past hoef je er nog steeds niet iemand om af te zeiken. Ze had hem gewoon eerder naar huis kunnen sturen.
Moxxie
21-08-2022 om 11:07
Samenvatting: Jan is een slome duikelaar en Menno verdenk je ervan dat hij aan de speed zit. Natasja zit er tussenin, die werkt wel maar vindt wijn drinken ook een activiteit. Kortom, geen enkele combi gaat werken daar.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.