Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
MidasWolf
21-08-2022 om 11:10
Moxxie schreef op 21-08-2022 om 11:07:
Samenvatting: Jan is een slome duikelaar en Menno verdenk je ervan dat hij aan de speed zit. Natasja zit er tussenin, die werkt wel maar vindt wijn drinken ook een activiteit. Kortom, geen enkele combi gaat werken daar.
Dat wordt dan een leuke spin off van de meilandjes
Of ze voegt zich bij die familie, kunnen ze weer aan de gang, oh ik heb het helemaal gehad zullen we maar een wijntje doen
Moxxie
21-08-2022 om 12:10
MidasWolf schreef op 21-08-2022 om 11:10:
[..]
Dat wordt dan een leuke spin off van de meilandjes
![]()
Of ze voegt zich bij die familie, kunnen ze weer aan de gang, oh ik heb het helemaal gehad zullen we maar een wijntje doen
![]()
Weet je Midas, ik zat te bedenken dat alle singles van Via maar mee moeten doen volgend jaar, wij kunnen het allemaal veel beter. Ik wil dan graag naar een single à la Gerard Butler in Andalusië. En jij?
Rondstruiner
21-08-2022 om 12:36
Moxxie schreef op 21-08-2022 om 12:10:
[..]
Weet je Midas, ik zat te bedenken dat alle singles van Via maar mee moeten doen volgend jaar, wij kunnen het allemaal veel beter. Ik wil dan graag naar een single à la Gerard Butler in Andalusië. En jij?
Ik ken mezelf juist goed genoeg om te weten dat ik hier vooral niet aan mee moet doen. Daar schort het een beetje aan bij sommige deelnemers.
Maar ik heb al eerder gezegd: ze hebben allemaal stuk voor stuk meer lef dan ik, want ik zou de kans op een afwijzing op televisie niet zo goed trekken.
MidasWolf
21-08-2022 om 12:50
Moxxie schreef op 21-08-2022 om 12:10:
[..]
Dat is een goede de Viafora editie,
Gerard Butler goede keus, maar dan wel als eerste natuurlijk a la Simone de rest weg kijkend.
Ik zou het niet heel erg vinden om naar een Geraldine Kemper, Evi Hansen te gaan. Die laatste wel als ik wat ouder was. In Midden-Frankrijk redelijk dicht bij de Alpen(op 2-5 uur rijden). Of Oostenrijk/Slovenië.
MidasWolf
21-08-2022 om 13:08
Ik weet niet of het z’n goed idee is voor mij zelf om mee te doen aan zoiets, op tv over gevoelens praten, onderlinge competitie, hoe comfortabel zal ik mij voelen.
Hoe je over gaat komen op tv is lastig te zeggen. Het is maar net wat voor soort fragmenten ze pakken. Hoe je je zelf voelt die dagen en met wat voor soort andere kandidaten je in de B&B zou zitten.
In de situatie met Richard en Simone zou ik mij eerder op de achtergrond houden vermoed ik, ik ben niet het type wat zich snel in de strijd zal gooien. Ook iets wat mij tegen zal staan door het meedoen.
Tegenover een Menno bijvoorbeeld ben je al snel minder(werk) aan het doen, hij is praktisch altijd energiek en vrolijk.
Bij een Ted zou ik mij heel oncomfortabel voelen, omdat zij volgens mij zelf niet eens weet wat ze precies in een partner zoekt. Daarnaast heeft ze na mijn idee nogal wat eisen.
Met andere kandidaten betreft zou ik dan nog het liefst met een Harm-Jan en een Ruud zitten dat lijken mij twee prima kerels om de tijd mee door te brengen.
Moxxie
21-08-2022 om 13:17
MidasWolf schreef op 21-08-2022 om 12:50:
[..]
Dat is een goede de Viafora editie,
Gerard Butler goede keus, maar dan wel als eerste natuurlijk a la Simone de rest weg kijkend.
Ik zou het niet heel erg vinden om naar een Geraldine Kemper, Evi Hansen te gaan. Die laatste wel als ik wat ouder was.
O ja, Geraldine, dat snap ik helemaal! Dan hoef je vast je werkkleding niet in te pakken, alleen je vakantie outfit.
En Rondstruiner, die afwijzing is geen probleem in dit programma hoor, heb ik gemerkt. Als de gastheer zegt dat hij het niet ziet zitten met je zeg je met een stalen gezicht, ja, ik heb precies hetzelfde, ik voel ook alleen een vriendschappelijke klik. Dat kan je ook gewoon zeggen als je een dag daarvoor nog op camera hebt verklaard dat je wel naar de B&B zou willen verhuizen voor hem, maakt allemaal niks uit.
Knutselkei
21-08-2022 om 13:18
Ik heb de 2e ronde gekozen voor Natasja maar dat zou ik nu niet meer doen. Ik vind haar niet sympathiek meer.
Ja gaan jullie meedoen!! Ga ik aanvragen voor extra lange serie 
GroenTuintje
21-08-2022 om 15:50
Moxxie schreef op 21-08-2022 om 11:07:
Samenvatting: Jan is een slome duikelaar en Menno verdenk je ervan dat hij aan de speed zit. Natasja zit er tussenin, die werkt wel maar vindt wijn drinken ook een activiteit. Kortom, geen enkele combi gaat werken daar.
Zou mij niks verbazen,
daarom slaapt ie zo weinig 
Brabeau
21-08-2022 om 17:27
No way dat ik mee zou doen, iedereen weet toch dat al die mensen geframed worden. Ik ga dat risico echt niet lopen voor een eventuele liefde.
Brabeau
21-08-2022 om 17:28
Ik wil wel eens weten wat je zou moeten doen om Menno boos of geïrriteerd te krijgen.
Dolfje
21-08-2022 om 17:46
Brabeau schreef op 21-08-2022 om 17:28:
Ik wil wel eens weten wat je zou moeten doen om Menno boos of geïrriteerd te krijgen.
Zijn kleren door de war gooien
MidasWolf
21-08-2022 om 17:53
Menno samen met Jan een tent oplaten zetten.
GroenTuintje
21-08-2022 om 18:45
Jan laten logeren bij hem 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.