Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

19-08-2022 om 09:42 Topicstarter

Libera bij Hans is een best mens, die haar Hans een leuke vrouw gunt. Maar ze loopt natuurlijk wel in de weg, in háár B&B.

Lekkere familie zeg, die moeder en tante van Denise. En hoe is het met de sex?  Tjeeses.  Ik denk dat het toch met Dave ook niets wordt hoor. Als de kriebel er na zo'n lange tijd nog steeds niet is...  

Beterlaat2021! schreef op 19-08-2022 om 09:42:

Libera bij Hans is een best mens, die haar Hans een leuke vrouw gunt. Maar ze loopt natuurlijk wel in de weg, in háár B&B.

Lekkere familie zeg, die moeder en tante van Denise. En hoe is het met de sex? Tjeeses. Ik denk dat het toch met Dave ook niets wordt hoor. Als de kriebel er na zo'n lange tijd nog steeds niet is...

Het ziet er niet goed uit met Dave nee. Jammer. Ik vond bij moeder en tante alleen het stukje over crypto's grappig. Toen ze zei: 'dat vinden wij leuk, maar dat is niets voor jonge mensen', dacht ik: , ik realiseerde me ook niet dat ze het over de puzzels hadden.

Ja, en Libera, dat gaat nooit wat worden voor Hans zo lang zij er rond loopt. Alle dames vonden haar aardig, en dat is ze ook, maar je wilt als nieuwe liefde toch niet continu de ex van je man om je heen hebben. Ik hoop dat ze de b&b kunnen verkopen zodat ze allebei opnieuw kunnen beginnen.

Ja die crypto mop

Beerlover schreef op 18-08-2022 om 23:34:

Denise bij Italo Hans is heel leuk, alleen die nek! Misschien een sjaaltje dragen?

Nee joh, waarom? Littekens verberg je toch ook niet.. Of mensen met een slappe/overtollige huid, die hoeven toch ook niet in lange mouwen/broeken te lopen? Zulke dingen storen me echt niet en ik hoop haar ook niet.. Hoort bij het ouder worden, toch? De 1 heeft daar meer 'last' van dan de ander.

Jammer wel van Dave! Ik vind ze wel bij elkaar passen maar denk inderdaad dat het niet meer gaat gebeuren tussen die 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-08-2022 om 11:23

Ik zou het van Dave wel eerlijker vinden als hij zijn twijfels ook aan Denise zou vertellen. Dan zou ze zich meer kunnen richten op Sven en kijken of dat wat wordt. Nu is ze helemaal gericht op Dave. 

Krijgt mijn man toch gelijk. Hij zegt al vanaf het begin: Dave wil alleen maar winnen en daarna gaat hij weg 

MRI

MRI

19-08-2022 om 12:06

HAHA!wait..what schreef op 19-08-2022 om 11:13:

[..]

Nee joh, waarom? Littekens verberg je toch ook niet.. Of mensen met een slappe/overtollige huid, die hoeven toch ook niet in lange mouwen/broeken te lopen? Zulke dingen storen me echt niet en ik hoop haar ook niet.. Hoort bij het ouder worden, toch? De 1 heeft daar meer 'last' van dan de ander.

ja precies en niemand praat over de kop van Richard. Dat mag dan wel of is leuk stoer. Vrouwtje moet strakgetrokken zijn of anders haar onvolkomenheden verbergen

Echt raar hoe het uiterlijk van Denise afgekraakt wordt. In mijn ogen zie je wel dat ze de natuur een handje geholpen heeft maar heeft ze gewoon een 'eigen' uitstraling behouden. Ik zie jonge meiden met rubberboot lippen die er gekker uitzien dan zij, maar over Denise wordt gedaan alsof ze de Nederlandse Joan Rivers is.

Met make-up wordt toch ook heel veel verbloemd en verfraaid, het heet niet voor niets o.a. concealer. Ook dragen veel vrouwen corrigerend ondergoed, verven hun haar etc.

Nou nou, het is niet de bedoeling verder om iemand af te kraken. Helemaal gelijk om te zeggen tís niet anders enz. Alleen mij valt het op dat ze duidelijk iets aan haar gezicht heeft gedaan (dus blijkbaar vindt ze dat belangrijk, stoorde het haar), maar daardoor valt die nek heel erg op. That's all.

MRI

MRI

19-08-2022 om 12:35

Beerlover schreef op 19-08-2022 om 12:16:

Met make-up wordt toch ook heel veel verbloemd en verfraaid, het heet niet voor niets o.a. concealer. Ook dragen veel vrouwen corrigerend ondergoed.

ja en waarom doen ze dat? Precies.
Omdat ze anders commentaar kunnen verwachten.

bieb1963 schreef op 19-08-2022 om 12:26:

Nou nou, het is niet de bedoeling verder om iemand af te kraken. Helemaal gelijk om te zeggen tís niet anders enz. Alleen mij valt het op dat ze duidelijk iets aan haar gezicht heeft gedaan (dus blijkbaar vindt ze dat belangrijk, stoorde het haar), maar daardoor valt die nek heel erg op. That's all.

O maar ik doelde niet specifiek op iemand hier hoor, trek het je niet aan! Ja het is te zien en dat mag je ook best zeggen, maar er worden ook veel van die snoeiharde grappen gemaakt op social media en dat vind ik overdreven, ze ziet er niet uit als een kermisattractie.

Ze is mooi en ook lief denk ik. Ik had van Hans Italië wel wat meer aanrakingen verwacht, b.v. even achter haar gaan staan en je armen om haar middel slaan of zo. Met consent uiteraard.

Moxxie schreef op 19-08-2022 om 12:14:

Echt raar hoe het uiterlijk van Denise afgekraakt wordt. In mijn ogen zie je wel dat ze de natuur een handje geholpen heeft maar heeft ze gewoon een 'eigen' uitstraling behouden. Ik zie jonge meiden met rubberboot lippen die er gekker uitzien dan zij, maar over Denise wordt gedaan alsof ze de Nederlandse Joan Rivers is.

Ik vind Denise wel een mooie vrouw met hele mooie haren. Ik vind het jammer van die zwaar opgemaakte en dikke wenkbrauwen maar bij haar moeder is dat nog veel erger. 

MRI

MRI

19-08-2022 om 13:14

Beerlover schreef op 19-08-2022 om 12:51:

Ze is mooi en ook lief denk ik. Ik had van Hans Italië wel wat meer aanrakingen verwacht, b.v. even achter haar gaan staan en je armen om haar middel slaan of zo. Met consent uiteraard.

Ik denk dat hij heel moe is qua daten ook vooral moedeloos.

MRI

MRI

19-08-2022 om 13:17

watertoren schreef op 19-08-2022 om 13:09:

[..]

Ik vind Denise wel een mooie vrouw met hele mooie haren. Ik vind het jammer van die zwaar opgemaakte en dikke wenkbrauwen maar bij haar moeder is dat nog veel erger.

ja maar we bedoelden Denise Italie

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.