Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Ik vind Denise (Hans) grappig en leuk meedoen, maar ze is wel een beetje apart. Zo van, kijk mij eens je goed meehelpen. Aan de andere kant, is het ook wel weer nodig bij Hans (om duidelijk te zijn), die anders stoïcijns weer doorgaat met z’n klusjes van de dag. Hij lijkt wel afgestompt na de eerste 4 dames, jammer wel. Denk nl. dat Denise het beste bij hem past en het B&B leven ook leuk vindt. 

Ja, maar zodra die toko verkocht is, valt dat weg

Beerlover schreef op 19-08-2022 om 13:52:

Ja, maar zodra die toko verkocht is, valt dat weg

Ja, dat vind ik raar dat het niet van te voren bekent is gemaakt dat de B&B te koop staat. Stel dat je de liefde vind en graag een B&B wil dan gaat die vlieger niet op.

Jammer, volgens mij heb ik net de laatste aflevering gekeken op Videoland. Ik ga het nog missen. Nee, ik verklap niks hoor.

watertoren schreef op 19-08-2022 om 14:44:

[..]

Ja, dat vind ik raar dat het niet van te voren bekent is gemaakt dat de B&B te koop staat. Stel dat je de liefde vind en graag een B&B wil dan gaat die vlieger niet op.

Misschien zou de b&b niet verkocht hoeven worden als er wel een vrouw was gekomen die samen met hans daar verder wilde.

Rondstruiner schreef op 19-08-2022 om 14:51:

[..]

Misschien zou de b&b niet verkocht hoeven worden als er wel een vrouw was gekomen die samen met hans daar verder wilde.

Het staat te koop omdat Hans geen geld heeft om Libera uit te kopen.

watertoren schreef op 19-08-2022 om 14:52:

[..]

Het staat te koop omdat Hans geen geld heeft om Libera uit te kopen.

Misschien dat hij dan samen met een nieuwe liefde een nieuwe B&B wil(de) beginnen met de opbrengst van de oude. Lijkt me ook fijner om samen iets te beginnen dan de plaats van ex op te vullen.

Rondstruiner schreef op 19-08-2022 om 14:55:

[..]

Misschien dat hij dan samen met een nieuwe liefde een nieuwe B&B wil(de) beginnen met de opbrengst van de oude. Lijkt me ook fijner om samen iets te beginnen dan de plaats van ex op te vullen.

Dat zal wel moeilijk zijn met een vrouw die geen ervaring heeft met het runnen van een b&B. De B&B kwam grotendeels op Libera terecht want Hans heeft er nog een drukke baan naast.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

19-08-2022 om 14:59 Topicstarter

watertoren schreef op 19-08-2022 om 14:44:

[..]

Ja, dat vind ik raar dat het niet van te voren bekend is gemaakt dat de B&B te koop staat. Stel dat je de liefde vind en graag een B&B wil dan gaat die vlieger niet op.

Het is toch helemaal een rare situatie daar. Welke vrouw trapt daar nou in.  De B&B is eigendom van Hans + Libera.  Pas als dat pand verkocht is en de opbrengst gedeeld kan Hans weer verder.

Ik vind het nog steeds heel vreemd dat Hans aan dit programma mee mocht doen.

watertoren schreef op 19-08-2022 om 14:58:

[..]

Dat zal wel moeilijk zijn met een vrouw die geen ervaring heeft met het runnen van een b&B. De B&B kwam grotendeels op Libera terecht want Hans heeft er nog een drukke baan naast.

Nou, het is een B&B, het is geen hogere wiskunde . Genoeg mensen die met succes een b&b beginnen zonder ervaring, kijk je nooit dat programma Bed & Breakfast bij Max... Als je een partner met ervaring en zelf de juiste instelling hebt lijkt me dat geen probleem.

Rondstruiner schreef op 19-08-2022 om 15:12:

[..]

Nou, het is een B&B, het is geen hogere wiskunde . Genoeg mensen die met succes een b&b beginnen zonder ervaring, kijk je nooit dat programma Bed & Breakfast bij Max... Als je een partner met ervaring en zelf de juiste instelling hebt lijkt me dat geen probleem.

Nou, dat denk ik ook. Hans is volledig ervaren, dus die kan, in eerste instantie iig, de leiding nemen en zijn nieuwe partner daarin begeleiden, taken verdelen enz enz. Dus dat probleem zie ik ook niet zo.

Dat geldt overigens ook voor zo goed als alle andere liefdesgasten. De meesten hebben helemaal geen ervaring, maar de B&B eigenaren natuurlijk wel. 

je zou haast denken dat het 1 grote stunt is, de deelname van Hans. Om sneller van zijn b&b af te komen, ipv voor een nieuwe liefde. 

GroenTuintje schreef op 19-08-2022 om 15:38:

je zou haast denken dat het 1 grote stunt is, de deelname van Hans. Om sneller van zijn b&b af te komen, ipv voor een nieuwe liefde.

Dat idee heb ik ook. 

redbulletje schreef op 19-08-2022 om 15:45:

[..]

Dat idee heb ik ook.

Ik ook.

Ben ik de enige die dat niet denkt?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.