Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

MidasWolf schreef op 16-08-2022 om 21:47:

Vind Ben tot nu toe wel sympathiek overkomen, dat met die hanger was onhandig ,maar kwam verder niet heel fout op mij over. Wat ik eerder al zei hij ziet natuurlijk ook dat Dave er al langer zit dan hij en de band die hij al met Denise heeft.

Ik vind Ben vooral heel erg saai. En ik ben zelf een heel saai persoon die niet snel anderen saai vindt. Hij komt niet over alsof hij op zijn gemak is of zichzelf is.

Rondstruiner schreef op 16-08-2022 om 21:52:

[..]

Ik vind Ben vooral heel erg saai. En ik ben zelf een heel saai persoon die niet snel anderen saai vindt. Hij komt niet over alsof hij op zijn gemak is of zichzelf is.

Denise komt ook heel saai over dus op dat front hadden ze best een match kunnen zijn.

redbulletje schreef op 16-08-2022 om 21:55:

[..]

Denise komt ook heel saai over dus op dat front hadden ze best een match kunnen zijn.

Bij Denise heb ik dat zelf veel minder.

Wat was dat nou bij Hans, dat ze s avonds zaten te borrelen en hij Anne Marie ging helpen met de douche en toen niet meer terug kwam? Is daar nou iets gebeurd? Ik vond dat allemaal heel vaag.

Rondstruiner schreef op 16-08-2022 om 21:52:

[..]

Ik denk eerder dat hij door de setting niet op zijn gemak is. Ondanks dat lijkt hij mij sympathiek.

MidasWolf schreef op 16-08-2022 om 22:07:

[..]

Ik denk eerder dat hij door de setting niet op zijn gemak is. Ondanks dat lijkt hij mij sympathiek.

Ja, dat denk ik ook inderdaad. Maar ik vind het wel tenenkrommend om naar te kijken merk ik.

Sorry, misschien te snel met mijn oordeel maar ik vind die nieuwe bij Denise (Sven?) niet zo leuk   Ik hou echt niet van uitspraken als; broeder, kudo's etc.. Beetje student achtig ofzo, heel jong oogt hij. Benieuwd, ik hoop dat ik snel van mening kan veranderen 

HAHA!wait..what schreef op 16-08-2022 om 22:48:

Sorry, misschien te snel met mijn oordeel maar ik vind die nieuwe bij Denise (Sven?) niet zo leuk Ik hou echt niet van uitspraken als; broeder, kudo's etc.. Beetje student achtig ofzo, heel jong oogt hij. Benieuwd, ik hoop dat ik snel van mening kan veranderen

Ik vind hetzelfde. Het komt zo gemaakt over.

HAHA!wait..what schreef op 16-08-2022 om 22:48:

Sorry, misschien te snel met mijn oordeel maar ik vind die nieuwe bij Denise (Sven?) niet zo leuk Ik hou echt niet van uitspraken als; broeder, kudo's etc.. Beetje student achtig ofzo, heel jong oogt hij. Benieuwd, ik hoop dat ik snel van mening kan veranderen

Had ik ook. Maar misschien valt het mee, eerste indruk is niet altijd blijvend.

En dat complimenteren omdat Ben hem zijn kamer had laten zien vond ik sowieso nogal overdreven.

Ik had het idee dat die nieuwe dat juist expres zo zei, als grap.

redbulletje schreef op 16-08-2022 om 21:16:

[..]

Ted heeft veel te oude mannen uitgenodigd. Ze heeft een jongere actieve man nodig die haar tempo nog kan bijbenen. Iemand van begin 60 ofzo.

Vind ik ook!  Ze is zo ambiteus met plannen voor dat aangekochte stuk grond met uitzicht op zee.  Die mannen hebben hun hele leven gewerkt en hebben geen fut meer om zo'n project op te starten.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

17-08-2022 om 09:00 Topicstarter

Wat een ongemakkelijke situaties overal. Nare aflevering. Ongezellig.
En voor de camera weten ze allemaal precies wat ze voelen, maar het uitspreken tegenover elkaar is een stuk moeilijker.

Ik erger me enorm aan Petra die iedereen al in de eerste minuut afkraakt.

Brabeau schreef op 17-08-2022 om 10:08:

Ik erger me enorm aan Petra die iedereen al in de eerste minuut afkraakt.

Dat vind ik juist leuk! Ze spreekt uit wat vele mensen gewoon denken als er weer een nieuwe komt. 

Dat was ook een kort verblijf voor de nieuwste vrouw(weet zo de naam niet) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.