Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Petje af voor Ben, die doet net of hij niets doorheeft en blijft netjes tegen Tjerk.

Uit eten gaan zou niet echt mijn  eerste keus zijn voor een date , zeker ook omdat ze elkaar nog zo kort kennen. Met Dave die daar al langer zit zou ik het eerder begrijpen. 
Ben had na mijn idee beter eerst samen  een drankje met haar kunnen doen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 21:34

MidasWolf schreef op 15-08-2022 om 21:32:

Uit eten gaan zou niet echt mijn eerste keus zijn voor een date , zeker ook omdat ze elkaar nog zo kort kennen. Met Dave die daar al langer zit zou ik het eerder begrijpen.
Ben had na mijn idee beter eerst samen een drankje met haar kunnen doen.

Dat denk ik ook. De sfeer is ook nogal ijzig 

Mug schreef op 15-08-2022 om 21:34:

[..]

Niet heel relex nee, Ben wil er ook vaart achter zetten hij ziet natuurlijk ook hoe het tussen Dave en Denise gaat. 

Mug schreef op 15-08-2022 om 21:34:

[..]

Wel ook veel geknipt en geplakt. Ineens was het diner voorbij en al tijd voor koffie. Mogelijk hebben wij de gesprekken gemist. Zoals het nu in beeld kwam was wel heel ongemakkelijk.

Moxxie schreef op 15-08-2022 om 21:28:

Petje af voor Ben, die doet net of hij niets doorheeft en blijft netjes tegen Tjerk.

Petje af 

Meesje schreef op 15-08-2022 om 21:39:

[..]

Wel ook veel geknipt en geplakt. Ineens was het diner voorbij en al tijd voor koffie. Mogelijk hebben wij de gesprekken gemist. Zoals het nu in beeld kwam was wel heel ongemakkelijk.

Dat geloof ik zeker, wij zien natuurlijk slechts fragmenten gekozen door het productie team in het fragment erna vind ik de sfeer niet veel beter.

Ben (van Simone) kan wel inpakken en naar huis volgens mij. Dat gaat niks worden.

Rondstruiner schreef op 15-08-2022 om 21:48:

Ben (van Simone) kan wel inpakken en naar huis volgens mij. Dat gaat niks worden.

Je bedoelt Denise. Zoveel dubbele namen in dit programma, Ben, Denise, Simone, Natasja, Hans .

Moxxie schreef op 15-08-2022 om 21:53:

[..]

Je bedoelt Denise. Zoveel dubbele namen in dit programma, Ben, Denise, Simone, Natasja, Hans

Ze maken ons gek 

Mug schreef op 15-08-2022 om 21:20:

[..]

Zo lullig! En over die petten ook al zo stom.

Ted vond dat gelukkig niet erg leuk allemaal.

Ja heel neerbuigend allemaal.

Ik vind Ben ook niet zo leuk, zo drammerig. Denise krijgt het ook spaansbenauwd van hem.

Moxxie schreef op 15-08-2022 om 21:53:

[..]

Je bedoelt Denise. Zoveel dubbele namen in dit programma, Ben, Denise, ne, Natasja, Hans .

Jaaaaa, Denise bedoel ik.

GroenTuintje schreef op 15-08-2022 om 21:55:

[..]

Ja heel neerbuigend allemaal.

Ik vind Ben ook niet zo leuk, zo drammerig. Denise krijgt het ook spaansbenauwd van hem.

Spaans benauwd, we zijn op dreef vandaag 

MidasWolf schreef op 15-08-2022 om 21:58:

[..]

Spaans benauwd, we zijn op dreef vandaag

Ik vind de moeder van Denise niet leuk, en impertinente vragen stellen. 
Denise is het gewend, maar wel veelzeggend dat ze haar moeder niet al te veel verteld. Lijkt me een overheersende vrouw die niet aanvoelt wat ze wel en niet moet zeggen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.