Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Rondstruiner schreef op 06-08-2022 om 17:43:

[..]

Ja, dat dacht ik ook net!

Ja, dat hoorde ik jou denken en ik dacht ze heeft gelijk, ik post het even. 😉

HAHA!wait..what schreef op 05-08-2022 om 20:52:

Oh wat jammer van Jos Had al zo'n vermoeden dat hij niks voelde voor haar.. En zij heeft dan weer minder de klik met Menno en hij wel met haar denk ik

Wel bijzonder dat juist Menno ging huilen van t nieuws dat Jos weg moest..

Ik had de vorige keer niet gestemd want had geen favoriet maar nu ook nog niet eigenlijk.

Koekie1980 schreef op 06-08-2022 om 17:54:

[..]

Wel bijzonder dat juist Menno ging huilen van t nieuws dat Jos weg moest..

Als ik zo weinig sliep dan jankte ik ook om alles. 

ik had de vorige poll niet ingevuld want ik wist niet wie ik moest kiezen. Heb nu gestemd op Martijn. 

Hobbelster schreef op 06-08-2022 om 18:02:

[..]

Als ik zo weinig sliep dan jankte ik ook om alles.

Hahaha ja wow.. Na 1 zo'n nacht ben ik al een ramp 

Ik heb de vorige keer niet gestemd geloof ik. Nu maar voor Denise gekozen; vind haar het meest neutraal en erger me (nog) niet aan haar 😉

MRI

MRI

06-08-2022 om 18:24

Moxxie schreef op 06-08-2022 om 17:42:

Eigenlijk zijn er veel meer leuke gasten dan B&B eigenaren.

Of beter gezegd, de gasten zijn over het algemeen leuker dan de B&B eigenaren.

ja leuk laten we cross matches van de gasten maken. Bijvoorbeeld Jos met Natasha Italie dat lijkt me wel wat. Of Frank met dat ene meisje bij Martijn ze kwam uit Groningen geloof ik.  

HAHA!wait..what schreef op 06-08-2022 om 18:10:

Ik heb de vorige keer niet gestemd geloof ik. Nu maar voor Denise gekozen; vind haar het meest neutraal en erger me (nog) niet aan haar 😉

Ik vind haar de ultieme saaiheid.

MRI schreef op 06-08-2022 om 18:24:

[..]

ja leuk laten we cross matches van de gasten maken. Bijvoorbeeld Jos met Natasha Italie dat lijkt me wel wat. Of Frank met dat ene meisje bij Martijn ze kwam uit Groningen geloof ik.

Dirk en Sylvia! Ikigai en praten met de astrale wereld met een snufje dikdoenerij, kan niet beter.

redbulletje schreef op 06-08-2022 om 18:25:

[..]

Hm ja er gebeurt weinig interessants daar, dat klopt. Maar Hans vind ik beide niet leuk, Natasja wel leuk maar wat raar naar die Dirk toe, Richard lomp en irritant, Martijn vind ik ook wat saai en zijn uitspraak dat hij zichzelf knap vindt, vond ik minder. Al wordt het wel steeds leuker daar  Astrid vaak een moeilijk persoon en Ted ook.. Vandaar Denise maar haha! Maar Natasja, Denise en Martijn zitten wel bij elkaar in de buurt 😁

LostJellyfish83

LostJellyfish83

06-08-2022 om 18:37

redbulletje schreef op 06-08-2022 om 18:25:

[..]

Ik ook, ze komt over als een leeghoofd. Past goed bij Dave 

MRI

MRI

06-08-2022 om 18:37

Moxxie schreef op 06-08-2022 om 18:34:

[..]

Dirk en Sylvia! Ikigai en praten met de astrale wereld met een snufje dikdoenerij, kan niet beter.

Ja goeie, maar dat trekt hun spirituele ego niet denk ik hoor. Ik denk eerder Maureen met Dirk want zij blijft wel onverstoorbaar. 

Nee Sylvia met Ab dat lijkt me wel wat

Ik vind tot nu toe Martijn en Astrid het leukst om te volgen. Niet omdat ik het nou per se heel leuke mensen vind, maar die 'verhaallijnen' spreken me het meest aan. Martijn met zijn onbeholpen knulligheid en ongemakkelijkheid, en Astrid de neuroot.

Moxxie schreef op 06-08-2022 om 18:34:

[..]

Die zijn vorige week in dit topic al gematcht.  Maar dat wordt niks want ze komen om in het vuil om van de honger.  Beiden voeren geen steek uit behalve praten met het universum.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.