Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

watertoren schreef op 06-08-2022 om 11:46:

[..]

Ja, wat mij betreft ook. Ik denk dat het daarom al 2 jaar te koop staat en ze er niet vanaf komen.

De vraagprijs is veel te hoog.

Beterlaat2021! schreef op 06-08-2022 om 12:06:

Eigenlijk vind ik het kwalijk van de redactie van het programma dat ze de B&B's niet beter gescreend hebben.

1. Hans (It) woont nog met zijn ex in een gebouw wat te koop staat.
2. Martijn runt , zoals zijn moeder zelf zegt, een hotel, samen met zijn ouders.
3. Denise is bedrijfsleider van minstens 15 appartementen.
4. Richard heeft geen B&B, maar een bouwvallig geheel zonder vergunning.

Dit noem ik allemaal geen B&B's.

Natasja, Hans (Fr), Ted en Astrid hebben wel een B&B.

Ze hebben dus prima gescreend! Het zou anders maar saaie tv opleveren

Kataravrouw schreef op 06-08-2022 om 11:35:

[..]

Vind ik wel mee vallen eigenlijk. Ik vind het er erg leuk uitzien van binnen en ik persoonlijk zou er niet veel aan willen veranderen.

Energielabel F is in deze rare tijden niet heel handig denk ik. En de kamers staan niet echt uitgebreid op de foto's op 2 na, ik zie ook geen airco. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

06-08-2022 om 12:34

Beterlaat2021! schreef op 06-08-2022 om 12:06:

Eigenlijk vind ik het kwalijk van de redactie van het programma dat ze de B&B's niet beter gescreend hebben.

1. Hans (It) woont nog met zijn ex in een gebouw wat te koop staat.
2. Martijn runt , zoals zijn moeder zelf zegt, een hotel, samen met zijn ouders.
3. Denise is bedrijfsleider van minstens 15 appartementen.
4. Richard heeft geen B&B, maar een bouwvallig geheel zonder vergunning.

Dit noem ik allemaal geen B&B's.

Natasja, Hans (Fr), Ted en Astrid hebben wel een B&B.

Misschien melden zich te weinig echte B&B eigenaren en nemen ze het daarom een beetje ruim? Geen idee. 

Hans It vind ik vooral echt kwalijk, daar woont een ex en dat huis stond al te koop. Waar meldt je je dan nog voor aan. 

MRI

MRI

06-08-2022 om 12:54

Mug schreef op 06-08-2022 om 12:34:

[..]

Misschien melden zich te weinig echte B&B eigenaren en nemen ze het daarom een beetje ruim? Geen idee.

Hans It vind ik vooral echt kwalijk, daar woont een ex en dat huis stond al te koop. Waar meldt je je dan nog voor aan.

ja precies ik dacht gister 'ik vind het eigenlijk best onethisch van de redactie dat ze er een vrijgezel in gooien die nog samenwoont met zijn ex. Althans dat ze dat er niet bij vertellen voor dat mensen gaan schrijven. 

Dat is ook zo met daten: als een man nog samenwoont met zijn ex, ben ik weg. Paar keer meegemaakt trouwens, hoe naief kun je als man zijn? Maar dat terzijde

MRI

MRI

06-08-2022 om 12:57

Richard liet Maureen ook weer helemaal niet uitpraten toen zij bij het laatste gesprek nog twee laatste evaluerende zinnen wilde spreken. Richard "jij ik ben ook veel gekwetst dat komt omdat ik zoveel geef" Hm nou dat karaktertrekje heeft de regie er dan zorgvuldig uit weten te filteren imho.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

06-08-2022 om 13:49 Topicstarter

Zag ik nou  dat de nieuwe 'vlam'  die bij Ted aankomt een dergelijk hoofddeksel draagt  :   

City-Bic-Leren-Piping-Pet-by-Lierys.47049_f102.jpg

Dan vrees ik al dat ook dat géén match is voor Ted......
Ze zei er ook gelijk wat van : ' heb je je feestmuts al op? ' 

MRI schreef op 06-08-2022 om 12:57:

Richard liet Maureen ook weer helemaal niet uitpraten toen zij bij het laatste gesprek nog twee laatste evaluerende zinnen wilde spreken. Richard "jij ik ben ook veel gekwetst dat komt omdat ik zoveel geef" Hm nou dat karaktertrekje heeft de regie er dan zorgvuldig uit weten te filteren imho.

Sowieso praatte hij niet leuk over Maureen, hij zei steeds: 'die ene" of "die laatste", in plaats van haar naam. Ik weet niet wat ze gedaan heeft om dat te  verdienen. Misschien had hij het gevoel dat ze over hem aan het roddelen was met Simone toen ze iets zei over dat er geen kopje koffie af kon, en is hij daar heel gevoelig voor.

Natascha noemde Italiaanse Hans empathisch. Dat heb ik ook even gemist geloof ik . Ik vond het wel grappig dat zij hem dat zelfhulpboek cadeau gaf dat hij zo af liep te kraken. Ze kwam in eerste instantie op mij heel timide over, maar dat was ze niet. Zij is wel heel rustig, maar zij was de meest assertieve kandidaat.

Ik ben van Ted naar Hans Italië geswitcht

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

06-08-2022 om 16:45 Topicstarter

Ik van Ted naar Natasha....

Dolfje schreef op 01-08-2022 om 21:58:

[..]

Hij denkt met Kleine Hans al zegt hij zelf dat hij dat niet moet doen.

Ik denk dat hij zich erg gevleid voelt door Daisy.

Ik krijg echt een Geert van boer zoekt vrouw gevoel, die uit Oeffelt die eigenlijk voor strakker Vera wilde gaan maar per ongeluk met een oudere blonde dame over bleef...

Ik kan bij Natasja niet vergeten hoe ze Dirk er uit gooide aan het eind van de middag en dat hij maar naar een hotel moest ipv nog een nacht daar blijven, omdat ze alleen wilde zijn met Jos. Dat vond ik echt wel heel onbeschoft. Dus om die reden zou ik niet voor haar kiezen.

Maar echt een favoriet heb ik eigenlijk niet.

Eigenlijk zijn er veel meer leuke gasten dan B&B eigenaren.

Of beter gezegd, de gasten zijn over het algemeen leuker dan de B&B eigenaren.

Moxxie schreef op 06-08-2022 om 17:42:

Eigenlijk zijn er veel meer leuke gasten dan B&B eigenaren.

Ja, dat dacht ik ook net!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.