Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
MRI
05-08-2022 om 19:13
Brabeau schreef op 05-08-2022 om 16:57:
[..]
Ik dacht eerst dat Ruud niks was voor haar maar ze ziet er met hem zo veel meer ontspannen uit (of minder gestressed, het is maar hoe je het bekijkt). Ze heeft met Ruud in die 2(?) dagen al meer gelachen dan met Harm-Jan in een week.
Ik merk nu dat ik in een eerder post Menno zei terwijl ik Ruud bedoelde, en zie daardoor dat de OP niet klopt.
Tja Ruud twijfel ik nog een beetje over. Aan de ene kant vind ik hem leuk zelfverzekerd en wel grappig, aan de andere kant vind ik dat hij veel te snel Astrid aan het coachen is op een vrij dominante manier
Vrijevlinder
05-08-2022 om 19:38
MRI schreef op 05-08-2022 om 19:13:
[..]
Tja Ruud twijfel ik nog een beetje over. Aan de ene kant vind ik hem leuk zelfverzekerd en wel grappig, aan de andere kant vind ik dat hij veel te snel Astrid aan het coachen is op een vrij dominante manier
Het zal lief bedoeld zijn, maar hij wierp zich op als therapeut. Ze gaf aan dat ze in het kennismakingsfilmpje had gezegd dat ze iemand nodig had die zorgt zij zich niet voorbij loopt en het lijkt of is hij daar fanatiek mee bezig.
Ik vind Harm Jan een leuke vent, ook nu nog. Zo erg was het toch ook weer niet, misschien onhandig, maar om voor één zo'n akkefietje een man die ze leuk vind direct af te serveren zou ik niet meteen gedaan hebt. Ik vind haar reactie dat nogal erg heftig, terwijl duidelijk is dat het vooral met haar eigen issues te maken heeft.
MRI
05-08-2022 om 20:07
Vrijevlinder schreef op 05-08-2022 om 19:38:
[..]
Het zal lief bedoeld zijn, maar hij wierp zich op als therapeut. Ze gaf aan dat ze in het kennismakingsfilmpje had gezegd dat ze iemand nodig had die zorgt zij zich niet voorbij loopt en het lijkt of is hij daar fanatiek mee bezig.
Ik vind Harm Jan een leuke vent, ook nu nog. Zo erg was het toch ook weer niet, misschien onhandig, maar om voor één zo'n akkefietje een man die ze leuk vind direct af te serveren zou ik niet meteen gedaan hebt. Ik vind haar reactie dat nogal erg heftig, terwijl duidelijk is dat het vooral met haar eigen issues te maken heeft.
ja ik vind Harm Jan ook leuk. Dat hij net deed of hij al wat met Astrid had, was natuurlijk stom maar hij heeft het ten minste zelf opgebiecht.
HAHA!wait..what
05-08-2022 om 20:29
MRI schreef op 05-08-2022 om 20:07:
[..]
ja ik vind Harm Jan ook leuk. Dat hij net deed of hij al wat met Astrid had, was natuurlijk stom maar hij heeft het ten minste zelf opgebiecht.
Dat vond ik ook een pluspunt; hij had zelf door dat het niet handig was én hij vertelde het ook meteen aan Astrid. Ik ben alleen bang dat ze nu op hem afgeknapt is.. Ruud inderdaad wat dominant achtig maar ook wel weer goede/leuke dingen
HAHA!wait..what
05-08-2022 om 20:31
Ik vond Richard in het begin nog wel grappig, soms op een onhandige lompe manier. Nu vind ik hem alleen nog maar lomp en irritant.. Jammer!
LostJellyfish83
05-08-2022 om 20:36
je zou die poll opnieuw moeten doen. Eens zien of de meningen veranderd zijn na deze weken kijken 
Rondstruiner
05-08-2022 om 20:47
MRI schreef op 05-08-2022 om 19:13:
[..]
Ja, dit heb ik ook. Ik vond hem echt heel irritant bezig gisteren. Team Harmjan hier.
Rondstruiner
05-08-2022 om 20:50
Mug schreef op 05-08-2022 om 20:36:
je zou die poll opnieuw moeten doen. Eens zien of de meningen veranderd zijn na deze weken kijken
Ik denk zo maar van wel! Ik had hem niet ingevuld, omdat ik niet echt een voorkeur had.
HAHA!wait..what
05-08-2022 om 20:52
Oh wat jammer van Jos
Had al zo'n vermoeden dat hij niks voelde voor haar.. En zij heeft dan weer minder de klik met Menno en hij wel met haar denk ik ![]()
Moxxie
05-08-2022 om 20:56
Wat rot voor Natasja dat Jos naar huis gaat, volgens mij vindt ze hem hartstikke leuk.
Musje1989
05-08-2022 om 21:32
Echt jammer voor Natasja inderdaad, ik vind haar een van de leukste kandidaten, omdat ze gewoon gewoon is!
Ik vind de aflevering van vandaag weer boeiender dan die van gisteren.
GroenTuintje
05-08-2022 om 23:48
ik snap sws die hele situatie niet van die Hans en die Libera. Doet mij echt denken aan Jacob en die vrouw (werkster die ook daar woonde) van vorig jaar. Was ook een hele vreemde ongemakkelijke sfeer.
MonkeyTown
06-08-2022 om 00:33
Volgens mij zat er iemand naast Maureen in de auto toen ze wegreed, een kind volgens mij, of een klein persoon. Heeft iemand dit gezien?
watertoren
06-08-2022 om 01:01
GroenTuintje schreef op 05-08-2022 om 23:48:
ik snap sws die hele situatie niet van die Hans en die Libera. Doet mij echt denken aan Jacob en die vrouw (werkster die ook daar woonde) van vorig jaar. Was ook een hele vreemde ongemakkelijke sfeer.
De B&B is van hun samen en ik heb gelezen dat Hans geen geld heeft om Libera uit te kopen.
GroenTuintje
06-08-2022 om 04:50
watertoren schreef op 06-08-2022 om 01:01:
[..]
De B&B is van hun samen en ik heb gelezen dat Hans geen geld heeft om Libera uit te kopen.
Ah okay. Wat een zooitje dan eigenlijk daar 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.