Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beterlaat2021! schreef op 05-08-2022 om 10:05:

Zo'n Richard die zegt : 'wat een mooie schip, daar krijg ik een stijve piemel van...'

En dan die opmerking over die wc. Daar riep hij ook iets waarvan ik dacht: moet dat nou?

Het moet net je humor zijn, maar anders knap je heel snel op hem af. 

MRI

MRI

05-08-2022 om 11:57

Vrijevlinder schreef op 05-08-2022 om 11:02:

[..]

En dan die opmerking over die wc. Daar riep hij ook iets waarvan ik dacht: moet dat nou?

nou ik was al afgeknapt op die stem, dat de hele tijd over zichzelf schreeuwen weet je wel, dat nooit eens zich echt voor de ander openen weet je wel (althans dat is niet te zien), dat in een machtsstrijd gaan en volledig van slag raken, als iemand ook wat weerwerk geeft weet je wel (of gewoon maar iets vraagt zoals Maureen), maar dit zou echt mijn walging oproepen. Wat een kinderachtig mannetje. En die vrouwen maar zijn kleine hartje blijven vermoeden achter alle botheid. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

05-08-2022 om 12:41 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 05-08-2022 om 11:02:

[..]

En dan die opmerking over die wc. Daar riep hij ook iets waarvan ik dacht: moet dat nou?

Zijn er vrouwen die dit humor vinden?  IK in ieder geval niet!

MRI schreef op 05-08-2022 om 11:57:

[..]

nou ik was al afgeknapt op die stem, dat de hele tijd over zichzelf schreeuwen weet je wel, dat nooit eens zich echt voor de ander openen weet je wel (althans dat is niet te zien), dat in een machtsstrijd gaan en volledig van slag raken, als iemand ook wat weerwerk geeft weet je wel (of gewoon maar iets vraagt zoals Maureen), maar dit zou echt mijn walging oproepen. Wat een kinderachtig mannetje. En die vrouwen maar zijn kleine hartje blijven vermoeden achter alle botheid.

ik vind hem echt zooooooooo anders overkomen dan in zijn oproepje! Daar lijkt het een vriendelijke man die graag een vrouw in de watten legt etc. 
ik kan me voorstellen dat de vrouwen die helemaal naar hem afgereisd zijn zich bekocht voelen.

Zagen jullie trouwens ook die salamander over de muur kruipen tijdens het gesprek tussen Simone en Maureen?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

05-08-2022 om 14:48 Topicstarter

Ja, die heb ik ook gezien, rechts achter hen!

Brabeau schreef op 05-08-2022 om 14:08:

Zagen jullie trouwens ook die salamander over de muur kruipen tijdens het gesprek tussen Simone en Maureen?

Ja!  Die zie ik op vakantie in zuidelijke landen dagelijks. Leuke dieren! Het zijn ongevaarlijke gekko's. 

Jaren geleden op Cuba zagen we bij een picknick in een natuurgebied leguanen van 1.50 m lang.  Die aten stukjes fruit uit de hand. 

Ik vond trouwens dat Maureen goede vragen stelde. Wat als zij ziek zou worden, zorgt hij dan voor haar? 
En Richard zijn reactie lijkt flink overtrokken. Misschien is er meer gebeurd, of niet en is hij zo. Hij heeft het over haar als prinses en koningin. Ik weet niet. Ik vind haar heel leuk, maar niet passen bij Richard. 

Ik ben (al een poosje) ontzettend afgeknapt op Richard met zijn platvoerse praat op de verstaanbare momenten, maar Maureen vind ik ook niet leuk. Net gearriveerd en dan al uit gaan leggen dat zij het helemaal anders zou doen, twintig man tegelijk aan het werk zetten etc., dat vind ik een beetje hoog van de toren blazen.

Vrijevlinder schreef op 05-08-2022 om 16:20:

Ik vond trouwens dat Maureen goede vragen stelde. Wat als zij ziek zou worden, zorgt hij dan voor haar?
En Richard zijn reactie lijkt flink overtrokken. Misschien is er meer gebeurd, of niet en is hij zo. Hij heeft het over haar als prinses en koningin. Ik weet niet. Ik vind haar heel leuk, maar niet passen bij Richard.

Precies! Maureen werd nu neergezet als veeleisend maar ik vond dat ze gewoon gelijk had hoor. Wat heb je er aan om daar te komen als hij de hele dag in zijn eentje aan het werk is en hij dan ook nog ongastvrij is en zijn doen en laten.

Moxxie schreef op 05-08-2022 om 16:41:

Ik ben (al een poosje) ontzettend afgeknapt op Richard met zijn platvoerse praat op de verstaanbare momenten, maar Maureen vind ik ook niet leuk. Net gearriveerd en dan al uit gaan leggen dat zij het helemaal anders zou doen, twintig man tegelijk aan het werk zetten etc., dat vind ik een beetje hoog van de toren blazen.

Die "ik zou 20 man aan het werk zetten". sloeg natuurlijk nergens op. Denkt zij dat daar een geldboom groeit ofzo.

Ik vind Maureen heel realistisch.  Ze heeft een praktische blik.  Allesbehalve prinsessegedoe.
Denk niet dat het wat wordt met chaoot Richard.   Hij weet niet wat hij wil.

Ruud vind ik leuk voor Astrid.  Nuchter en handig.  HJ heeft zijn kruit verschoten, vermoed ik.

amarna schreef op 05-08-2022 om 16:52:

Ik vind Maureen heel realistisch. Ze heeft een praktische blik. Allesbehalve prinsessegedoe.
Denk niet dat het wat wordt met chaoot Richard. Hij weet niet wat hij wil.

Ruud vind ik leuk voor Astrid. Nuchter en handig. HJ heeft zijn kruit verschoten, vermoed ik.

Ik dacht eerst dat Ruud niks was voor haar maar ze ziet er met hem zo veel meer ontspannen uit (of minder gestressed, het is maar hoe je het bekijkt). Ze heeft met Ruud in die 2(?) dagen al meer gelachen dan met Harm-Jan in een week.

Ik merk nu dat ik in een eerder post Menno zei terwijl ik Ruud bedoelde, en zie daardoor dat de OP niet klopt.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

05-08-2022 om 17:10 Topicstarter

@Brabeau, je hebt gelijk, ik heb het aangepast in de OP. Sorry!

IdolizedMouse16

IdolizedMouse16

05-08-2022 om 18:38

Moxxie schreef op 05-08-2022 om 16:41:

Net gearriveerd en dan al uit gaan leggen dat zij het helemaal anders zou doen, twintig man tegelijk aan het werk zetten etc., dat vind ik een beetje hoog van de toren blazen.

Ik denk dat ze ook niet op de hoogte is van het feit dat er niets gebeurd omdat er helemaal nog geen vergunningen zijn voor de wilde plannen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.