Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
amarna
04-08-2022 om 13:11
ik zit nu te kijken.
Vreemd dat Jamjam zegt dat er al iets gebeurd is tussen hem en Astrid. Hebben wij dat niet gezien of overdrijft hij? Vreemde vrouw is Astrid. Trekt zich weer snel boven terug. Hoe kun je die mannen dan ooit leren kennen?
Hahaha, Hans en zn band! Ouwe rockers...wel grappig!
Die plantenbak met dooie planten eerder. Zagen ze dat echt niet?
De ex van Natasja vind ik leuk. Zijn mening is belangrijk voor haar. Evenals de mening van de hond.
Martijn wordt erg lichamelijk met dat insmeren. Ik zou dat niet prettig vinden, beetje opdringerig.
Pistache
04-08-2022 om 13:19
amarna schreef op 04-08-2022 om 13:11:
Martijn wordt erg lichamelijk met dat insmeren. Ik zou dat niet prettig vinden, beetje opdringerig.
Ik zit daar met verbazing naar te kijken. Het lijkt me erg ongemakkelijk om zo lichamelijk om te gaan met z'n drieën. Het lijkt me voor die nieuwe vrouw ook erg bijzonder om erbij te komen en dit allemaal te zien. Ik zou denk ik vrij snel afknappen op de hele gang van zaken
Meesje
04-08-2022 om 15:04
Pistache schreef op 04-08-2022 om 13:19:
[..]
Ik zit daar met verbazing naar te kijken. Het lijkt me erg ongemakkelijk om zo lichamelijk om te gaan met z'n drieën. Het lijkt me voor die nieuwe vrouw ook erg bijzonder om erbij te komen en dit allemaal te zien. Ik zou denk ik vrij snel afknappen op de hele gang van zaken
![]()
Ach joh, mss heeft zijn vader tijd om jou in te smeren? Eén grote happy family
Moxxie
04-08-2022 om 15:07
Meesje schreef op 04-08-2022 om 15:04:
[..]
Ach joh, mss heeft zijn vader tijd om jou in te smeren? Eén grote happy family
Mees, ik ga jou nomineren om volgend jaar de voice-over van BBVL te doen, dan kan het hele land meegenieten van je opmerkingen.
Brabeau
04-08-2022 om 17:37
amarna schreef op 04-08-2022 om 13:11:
ik zit nu te kijken.
Vreemd dat Jamjam zegt dat er al iets gebeurd is tussen hem en Astrid. Hebben wij dat niet gezien of overdrijft hij? Vreemde vrouw is Astrid. Trekt zich weer snel boven terug. Hoe kun je die mannen dan ooit leren kennen?
Hahaha, Hans en zn band! Ouwe rockers...wel grappig!
Die plantenbak met dooie planten eerder. Zagen ze dat echt niet?
De ex van Natasja vind ik leuk. Zijn mening is belangrijk voor haar. Evenals de mening van de hond.
Ik snap t wel, bij de rest van de b&b's gebeurt er niks, zo komt er een beetje schot in de zaak.
Musje1989
04-08-2022 om 20:40
zeg maar dag, dag, Harm Jan. Ik denk dat Astrid nu meteen klaar met hem is. Wat een domme actie van HJ.
Brabeau
04-08-2022 om 21:27
Musje1989 schreef op 04-08-2022 om 20:40:
zeg maar dag, dag, Harm Jan. Ik denk dat Astrid nu meteen klaar met hem is. Wat een domme actie van HJ.
Ja waar kwam dat nou weer vandaan, maar wel goed dat hij 't zelf opgebiegd heeft. Als ze er via Menno achterkwam had hij het sowieso kunnen vergeten.
Rondstruiner
04-08-2022 om 22:16
Wat goed dat die laatste vrouw bij Hans ( hoe heet ze nou?) de situatie met Libera aankaart. Ze is de eerste die dat doet.
Dolfje
04-08-2022 om 22:33
Rondstruiner schreef op 04-08-2022 om 22:16:
Wat goed dat die laatste vrouw bij Hans ( hoe heet ze nou?) de situatie met Libera aankaart. Ze is de eerste die dat doet.
Ja zeker goed.
Beterlaat2021!
05-08-2022 om 09:58
Rondstruiner schreef op 04-08-2022 om 22:16:
Ik doe mijn best om in het openingsbericht dat bij te houden. Ze heet dus Natascha.
En zij wist duidelijk niet dat Libera ' in the house' was en misschien ook nog niet de reden daarvan. Hopeloos, maar dat heb ik al eerder geschreven. En Hans kan haar onmogelijk wegsturen...maar zijn ogen zijn wel open nu. (Ik vind Libera een best mens hoor!).
En zijn gehandicapte zus, zou die daar ook wonen?
redbulletje
05-08-2022 om 10:00
Beterlaat2021! schreef op 05-08-2022 om 09:58:
[..]
Ik doe mijn best om in het openingsbericht dat bij te houden. Ze heet dus Natascha.
En zij wist duidelijk niet dat Libera ' in the house' was en misschien ook nog niet de reden daarvan. Hopeloos, maar dat heb ik al eerder geschreven. En Hans kan haar onmogelijk wegsturen...maar zijn ogen zijn wel open nu. (Ik vind Libera een best mens hoor!).
En zijn gehandicapte zus, zou die daar ook wonen?
Nee die kwam gewoon op bezoek vanuit Nederland.
Beterlaat2021!
05-08-2022 om 10:05
Zo'n Richard die zegt : 'wat een mooie schip, daar krijg ik een stijve piemel van...'

Meesje
05-08-2022 om 10:26
Ik vind wel dat Astrid het gesprek goed aangaat. Duidelijk, vriendelijk. Ik zou daar ook niet blij mee zijn als mijn date dingen zou gaan suggereren. Vind dat wat kinderachtig. En in dit geval zou het ook de kansen met de andere man in negatieve zin kunnen beïnvloeden.
Rondstruiner
05-08-2022 om 10:54
Meesje schreef op 05-08-2022 om 10:26:
Ik vind wel dat Astrid het gesprek goed aangaat. Duidelijk, vriendelijk. Ik zou daar ook niet blij mee zijn als mijn date dingen zou gaan suggereren. Vind dat wat kinderachtig. En in dit geval zou het ook de kansen met de andere man in negatieve zin kunnen beïnvloeden.
Ja, dat deed ze heel netjes. Hij mag heel blij zijn dat ze hem niet weg heeft gestuurd.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.