Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Maar ik vraag me nog steeds af waarom ze in vredesnaam om 5 uur opstaat.

Pistache schreef op 30-07-2022 om 09:19:

Ik vind het juist goed dat ze haar kinderen voor laat gaan. Zij hebben ook rust nodig zonder cameraploeg eromheen. Zij hebben er niet om gevraagd dat hun moeder meedoet aan een tv programma. Ik vind het goed dat Astrid dit scherp in het oog houdt.

Nog beter was geweest als de kinderen bij hun vader waren geweest deze 2 weken, of bij een ander familielid of een vriendin. Jammer dat ze daarniet voor heeft gekozen. Voor de kinderen lijkt me dit erg vervelend, al die mannen bij je thuis die een goede indruk op je willen maken, je vragen stellen en na een paar dagen alweer weg zijn. Ik zou daar als kind echt niet op zitten te wachten.

Ze kan haar kinderen ook eten geven en dan terug naar de mannen natuurlijk. De kinderen kunnen dan zonder camera's in hun privévertrekken uitrusten/gamen/streamen etc. etc.

Ik kan me zomaar voorstellen dat Astrid met de productie heeft afgesproken dat zij alleen op 'kantooruren' deelneemt aan het programma. Maar dat de makers juist daar gebruik van maken door kandidaten precies buiten die tijden te laten aankomen.

Ik denk dat er bij Astrid veel is wat we niet weten, qua programmaproductie. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als er een nieuwe gast komt, je niet even hoi komt zeggen.

Brabeau schreef op 30-07-2022 om 10:13:

Ik denk dat er bij Astrid veel is wat we niet weten, qua programmaproductie. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als er een nieuwe gast komt, je niet even hoi komt zeggen.

Ja want als er een B enB gast onverhoopt laat komt laat ze m toch ook niet buiten staan?

MRI

MRI

30-07-2022 om 12:00

Ik kan me voorstellen dat Astrid het allemaal niet overzien heeft van te voren: de drukte van de kinderen, en een b&b runnen en mannen over de vloer en vergeet de aanwezigheid van een cameraploeg en productie niet. Daarbij opgeteld dat ze een gevoelige vrouw lijkt die misschien nog oude pijn heeft, plus het feit dat er natuurlijk geframed wordt maakt dat ze voor mij eigenlijk niet onsympathiek is. Integendeel, ik begrijp eerder dat iemand de kat uit de boom kijkt dan dat mensen er binnen één dag al overheen willen (Hans Italie)
Zo raar trouwens die toestand in Italië. Op de podcast hadden ze het er over om een crowdfunding te beginnen: free Libera. (als grap hoor)

Ik vind Astrid haar houding niet heel gek eigenlijk. Ik snap dat ze tijd nodig heeft om op te laden. Het lijkt me best intensief om een bedrijf te runnen, terwijl je kinderen hebt als alleenstaande moeder, en dan nog allerlei mannen ontmoet die in je huis zitten en nog een cameraploeg over de vloer. 

Sylvia roept mijn agressie op.  Evenals voorgangster Desiree 0 % zelfreflectie.
Ze vindt Hans een boer.  Zelf is vele malen ongemanierder.

Ik vond het er de laatste tijd eigenlijk heel gezellig uitzien bij Astrid, de kinderen en Harmjan. Het is een zelfstandige vrouw en ik zie haar niet als een zielig hoopje met veel problemen, maar meer een type dat nogal zwaar op de hand is. Logisch dat ze ook tijd alleen met de kinderen wil doorbrengen, maar ze had best even tien minuten kunnen verschijnen om zich voor te stellen en iets te zeggen over de volgende dag.

Astrid kijkt vooral naar wat ze zelf wil en niet wil, zonder er rekening mee te houden dat de mannen ook verwachtingen hebben. Als je aankomt verwacht je dat de gastvrouw je welkom heet, dat is niet teveel gevraagd. Een volwassene die dat niet doet vind ik onbeleefder dan een kind dat vergeet dankjewel te zeggen voor een ijsje.

redbulletje schreef op 30-07-2022 om 09:56:

[..]

Ze kan haar kinderen ook eten geven en dan terug naar de mannen natuurlijk. De kinderen kunnen dan zonder camera's in hun privévertrekken uitrusten/gamen/streamen etc. etc.

Want als de kinderen ziek zijn laat je ze urenlang alleen omdat je wilt daten?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

30-07-2022 om 15:01 Topicstarter

Maar ja, wij krijgen de indruk dat de gasten echt uit de lucht komen valen. En ik vind het sterk van Harmjan dat hij Astrid niet is gaan waarschuwen, hij heeft het goed opgevangen.

Absurd trouwens dat de gasten een kamer moeten delen, zowel bij Astrid als bij Richard!

Beterlaat2021! schreef op 30-07-2022 om 15:01:

Maar ja, wij krijgen de indruk dat de gasten echt uit de lucht komen valen. En ik vind het sterk van Harmjan dat hij Astrid niet is gaan waarschuwen, hij heeft het goed opgevangen.

Absurd trouwens dat de gasten een kamer moeten delen, zowel bij Astrid als bij Richard!

Dat vind ik ook absurd. Je zou toch denken dat het programma gewoon de kamers voor de kandidaten betaalt, dus het is geen verlies voor de b&b. 

Apiejapie schreef op 30-07-2022 om 15:01:

[..]

Want als de kinderen ziek zijn laat je ze urenlang alleen omdat je wilt daten?

Voor de kinderen lijkt het me geen veilige situatie, dus ik vind het goed hoe Astrid het doet. Ze geeft duidelijk haar grenzen aan en dat mag ze doen in haar eigen huis. 

MRI

MRI

30-07-2022 om 17:42

redbulletje schreef op 30-07-2022 om 15:31:

[..]

Dat vind ik ook absurd. Je zou toch denken dat het programma gewoon de kamers voor de kandidaten betaalt, dus het is geen verlies voor de b&b.

ja maar dat is toch niet uit zuinigheid? Productie wil gewoon meer spanning creëren.

Jeetje zeg, Hans met dat grasmaaien, wat een lap en dan heeft die een tuincentrum/boomkwekerij? Kan die dan niet met korting een zitmaaier kopen? 
En dan die plastic kuipstoeltjes buiten. 
Hij heeft inderdaad een vrouw met een zak geld nodig.
Stoor me ook aan het feit dat die de eerste 24u zichzelf zo erop stort. Maakt volgens mij niet uit watvoor een vrouw langs komt (Desiree uitgezonderd). 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.