Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Ik vind Jos steeds leuker worden, lekker spontaan ook tegen de andere man(nen)

smile.gif

HAHA!wait..what schreef op 29-07-2022 om 22:21:

Hans (Italië) is helemaal klaar met Sylvia maar het stoort me enorm dat hij zo loopt te zeuren over/tegen haar.

De mannen bij Natasja vind ik tot nu toe beide leuk

En Petra bij Hans (Frankrijk) staat nogal snel met haar mening klaar over de nieuwe (naam even kwijt). Wat wij zagen had ze nog nauwelijks wat gezegd en ze wist al dat ze zich zou gaan ergeren?

Ik ga er in zo'n situaties vanuit dat die praatstukjes veel later opgenomen worden en ze daisy misschien al een hele dag meegemaakt heeft.

Brabeau schreef op 29-07-2022 om 22:39:

[..]

Ik ga er in zo'n situaties vanuit dat die praatstukjes veel later opgenomen worden en ze daisy misschien al een hele dag meegemaakt heeft.

Oh ja tuurlijk. Dat zou ook goed kunnen! Vergeet echt de hele tijd dat het een heleboel knip en plak werk is wat er gedaan wordt 😅 

ik word toch zooo moe van die Hans en Sylvia

Nou zeg.. Astrid had toch wel even hallo kunnen zeggen tegen de nieuwe? (er van uitgaande dat ze er wel vanaf wist).

HAHA!wait..what schreef op 29-07-2022 om 22:52:

Nou zeg.. Astrid had toch wel even hallo kunnen zeggen tegen de nieuwe? (er van uitgaande dat ze er wel vanaf wist).

Precies, dit komt wel ongastvrij over zo.

wat was nou precies de reden dat Astrid zich zo afzonderde samen met haar kinderen?

De commentator zei dat de kinderen zich opeens niet zo lekker voelden. Klinkt eerlijk gezegd als een smoes van Astrid om even alleen te zijn. 

Geen pikstraf, maar vreetstraf.

Astrid is geen leuk mens en kan beter alleen blijven. Sociaal is ze sowieso niet en denkt alleen aan zichzelf. Als ik een man was dan zou ik gillend hard weg lopen bij haar want ze is niet sympathiek en verder is ze nu ook niet erg knap of sexy. Maar ik zeg wel van soort zoekt soort want de mannen die komen bij Astrid zijn in mijn ogen ook verre van aantrekkelijk.

Ik vind het best ongastvrij dat Astrid niet de moeite doet om de nieuwe gast te begroeten. Iemand heeft een lange reis gemaakt, zeg. Maar, ik houd in mijn achterhoofd dat het zo geframed is. 

Vrijevlinder schreef op 30-07-2022 om 07:50:

Ik vind het best ongastvrij dat Astrid niet de moeite doet om de nieuwe gast te begroeten. Iemand heeft een lange reis gemaakt, zeg. Maar ik houd in mijn achterhoofd dat het zo geframed is.

Ja, ik ook hoor. Ik moest aan dat berichtje op social media van Harmjan geloof ik denken. Dat iemand de hele dag in een hotel moest wachten om in de avond pas naar Astrid te gaan. Dat doen ze er om dan lijkt me.

Ik vind het juist goed dat ze haar kinderen voor laat gaan. Zij hebben ook rust nodig zonder cameraploeg eromheen. Zij hebben er niet om gevraagd dat hun moeder meedoet aan een tv programma. Ik vind het goed dat Astrid dit scherp in het oog houdt.

Nog beter was geweest als de kinderen bij hun vader waren geweest deze 2 weken, of bij een ander familielid of een vriendin. Jammer dat ze daarniet voor heeft gekozen. Voor de kinderen lijkt me dit erg vervelend, al die mannen bij je thuis die een goede indruk op je willen maken, je vragen stellen en na een paar dagen alweer weg zijn. Ik zou daar als kind echt niet op zitten te wachten.

Ik denk dat Astrid veel verdriet heeft.  Ze had beter (nog) niet aan het programma mee kunnen doen.

amarna schreef op 30-07-2022 om 09:34:

Ik denk dat Astrid veel verdriet heeft. Ze had beter (nog) niet aan het programma mee kunnen doen.

Dat denk ik ook. Ze ziet er in elk geval uit alsof ze constant in huilen kan uitbarsten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.