Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Meesje
29-07-2022 om 10:13
Die hele situatie lijkt me voor dochter ongemakkelijk. Ouders gescheiden, maar nog samenwonend. En dan vader daten op tv met heeel vreemde vrouwen, terwijl moeder daar ook rondloopt.
GroenTuintje
29-07-2022 om 11:25
redbulletje schreef op 29-07-2022 om 08:35:
Ook al komen ze allemaal uit de kaartenbak van het castingbureau, ik vind t heerlijke tv! Hopelijk gaan ze al weer werven voor een nieuw seizoen.
Eens
met zulke kanon-kijkcijfers hoeven we niet bang te zijn voor geen nieuwe seizoenen 
Brabeau
29-07-2022 om 11:51
Jos en Natasja gaat 'm ook niet worden hoor. Natasja lijkt in haar woorden al hoteldebotel maar ik zie haar geen één keer echt lachen zoals je zou doen als je iemand leuk of interessant vind. Maar misschien werkt het bij haar anders, dat kan ook.
GroenTuintje
29-07-2022 om 12:43
Brabeau schreef op 29-07-2022 om 11:51:
Jos en Natasja gaat 'm ook niet worden hoor. Natasja lijkt in haar woorden al hoteldebotel maar ik zie haar geen één keer echt lachen zoals je zou doen als je iemand leuk of interessant vind. Maar misschien werkt het bij haar anders, dat kan ook.
Ik heb eerder het gevoel dat Jos niet helemaal hoteldebotel is van haar..
amarna
29-07-2022 om 13:29
Heb de afl van gisteren net gezien.
Ted heeft iemand nodig met heel veel energie en ambitie voor haar plannen. Die bovendien tegen haar scherpe tong kan. Dat zal niet meevallen. Mannen van die leeftijd genieten van hun pensioen na een werkzaam leven.
Harm Jan is een lieverd. Doet zoooo zijn best! Jammer dat Astrid zich niet meer open stelt.
Natasja houdt zich ook op de vlakte. Jammer, Jos is sympathiek. Leuke scenes bij die kippen! Hier moet 1 van de 2 over de brug komen anders is hette laat.
Ik vind Maureens rustgevende aanwezigheid heel geschikt voor Richard.
Apiejapie
29-07-2022 om 14:07
Meesje schreef op 29-07-2022 om 10:13:
Die hele situatie lijkt me voor dochter ongemakkelijk. Ouders gescheiden, maar nog samenwonend. En dan vader daten op tv met heeel vreemde vrouwen, terwijl moeder daar ook rondloopt.
Is Libera dan de moeder van de dochter van Hans?
redbulletje
29-07-2022 om 14:08
Apiejapie schreef op 29-07-2022 om 14:07:
[..]
Is Libera dan de moeder van de dochter van Hans?
Ja. Vind dochter wel goed Nederlands spreken trouwens en Libera juist heel slecht.
Cookielover
29-07-2022 om 14:21
Angelika woont volgens haar profiel op FB in Nederland, vandaar dat ze goed Nederlands spreekt.
Al kan ik me sowieso wel voorstellen dat Hans met zijn dochter altijd Nederlands sprak en Italiaans met Libera.
redbulletje
29-07-2022 om 14:30
Maar Libera's engels is ook om te huilen zo slecht. Als je in de B&B-business zit moet je toch je je toch verstaanbaar kunnen maken bij je gasten?
Beterlaat2021!
29-07-2022 om 15:17
We hebben gezien dat Libera, Angelica én Hans met z'n 3-en de aanmeldingen van dames hebben bekeken en enthousiast reageerden op bepaalde dames.
Vooral moeder en dochter waren het met elkaar eens :'Dit is écht iets voor Hans/pappa....'
MidasWolf
29-07-2022 om 20:46
Met kleding ben ik niet de moeilijkste, maar een pet bij een volwassene vind ik echt lelijk. Bij heel weinig mensen staat het leuk/mooi vind ik.
Moxxie
29-07-2022 om 21:04
Ben je lekker mee als Sylvia je aardig vindt, dan gaat ze van die kitscherige glinsterkeien op je nagels plakken.
MidasWolf
29-07-2022 om 21:08
Ik snap dat het ook jus aan het programma geeft, maar ergens is het ook wel iets oneerlijk dat sommigen eerder komen en al een indruk kunnen maken op de B&B eigenaar en zo soms een voorsprong kunnen hebben op de andere kandidaat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.