Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

MidasWolf schreef op 29-07-2022 om 20:46:

Met kleding ben ik niet de moeilijkste, maar een pet bij een volwassene vind ik echt lelijk. Bij heel weinig mensen staat het leuk/mooi vind ik.

Vaak is het functioneel. Als je kalend bent (zoals heel veel mannen vanaf een bepaalde leeftijd) en de zon schijnt is een pet erg fijn.

Moxxie schreef op 29-07-2022 om 21:04:

Ben je lekker mee als Sylvia je aardig vindt, dan gaat ze van die kitscherige glinsterkeien op je nagels plakken.

Echt heel lelijk en heel onpraktisch, die rare knobbels op je nagel.

wat een moeilijke man is Hans uit Italië zeg. Doet zich heel amicaal en vriendelijk voor, maar als het niet zo gaat zoals hij het wil of zou doen, is hij er meteen helemaal klaar mee. 
Harm Jan vond ik bijzonder stug naar de nieuwe man. Echt het tegenovergestelde van Jos. Dat zou voor mij echt een pluspunt zijn, als iemand zo vriendelijk is tegen een "concurrent". Nu weer lekker verder kijken 

ik kijk de aflevering van vandaag op videoland dus weet niet precies waar jullie zijn en zal het maar algemeen houden. Maar die nieuwe vrouw bij Hans . Menno bij Natasja lijkt me wel een lieve man.

Daisy doet me denken aan Gemma Glitter 😂

Musje1989 schreef op 29-07-2022 om 21:25:

wat een moeilijke man is Hans uit Italië zeg. Doet zich heel amicaal en vriendelijk voor, maar als het niet zo gaat zoals hij het wil of zou doen, is hij er meteen helemaal klaar mee.
Harm Jan vond ik bijzonder stug naar de nieuwe man. Echt het tegenovergestelde van Jos. Dat zou voor mij echt een pluspunt zijn, als iemand zo vriendelijk is tegen een "concurrent". Nu weer lekker verder kijken

Dat laatste vind ik wel meevallen. Het is gewoon een ander type dan Jos, maar hij heeft hem toch netjes ontvangen met koffie en hem meegenomen om iets te eten. De man die daar nieuw is, is ook heel anders dan Menno.

Bij Hans snap ik vooral niet waarom hij Sylvia niet naar huis stuurt als hij haar zo afschuwelijk vindt. Vreemde man.

Rondstruiner schreef op 29-07-2022 om 21:37:

[..]

Dat laatste vind ik wel meevallen. Het is gewoon een ander type dan Jos, maar hij heeft hem toch netjes ontvangen met koffie en hem meegenomen om iets te eten. De man die daar nieuw is, is ook heel anders dan Menno.

Bij Hans snap ik vooral niet waarom hij Sylvia niet naar huis stuurt als hij haar zo afschuwelijk vindt. Vreemde man.

Mee eens, vond ook dat hij hem netjes ontving.

Ik denk dat ze van het programma moet blijven, anders is de derde nu al weg. Sylvia kan immers ook zelf weggaan.

Brabeau schreef op 29-07-2022 om 21:39:

[..]

Mee eens, vond ook dat hij hem netjes ontving.

Ik denk dat ze van het programma moet blijven, anders is de derde nu al weg. Sylvia kan immers ook zelf weggaan.

Maar dan zijn haar 15 minutes of fame weer voorbij. Die wil ze zo lang mogelijk rekken denk ik.

Astrid kom op 

Ik lig 20 min achter. Die Sylvia, ik kan haar echt niet meer verdragen. Klagen over de wc en dan 'daar praat men niet over'. Zij lijkt mij helemaal niet van goede komaf, rijk, aristocratisch of wat dan ook. Maar iemand die doet alsof ze dat is. 

Meesje schreef op 29-07-2022 om 21:52:

Ik lig 20 min achter. Die Sylvia, ik kan haar echt niet meer verdragen. Klagen over de wc en dan 'daar praat men niet over'. Zij lijkt mij helemaal niet van goede komaf, rijk, aristocratisch of wat dan ook. Maar iemand die doet alsof ze dat is.

Ze doet niet alsof, ze wordt zo geframed door het programma. Als je haar Facebook opzoekt kun je het lezen dat ze daar ook om moet lachen. Sylvia Franken.

Hans (Italië) is helemaal klaar met Sylvia maar het stoort me enorm dat hij zo loopt te zeuren over/tegen haar. 

De mannen bij Natasja vind ik tot nu toe beide leuk

En Petra bij Hans (Frankrijk) staat nogal snel met haar mening klaar over de nieuwe (naam even kwijt). Wat wij zagen had ze nog nauwelijks wat gezegd en ze wist al dat ze zich zou gaan ergeren?

HAHA!wait..what schreef op 29-07-2022 om 22:21:

En Petra bij Hans (Frankrijk) staat nogal snel met haar mening klaar over de nieuwe (naam even kwijt).

Daisy 

hoe oud is Daisy nou? Edit,44 dus 

Cookielover schreef op 29-07-2022 om 22:23:

[..]

Daisy

Ja dat was het, thanks 😁

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.