Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Vrijevlinder
26-07-2022 om 11:04
Ik vind die nieuwe dame van Hans in Toscane juist heel leuk. Lekker sprankelend figuur. Wel vertoond ze prinsessengedrag. Ze kan toch wel iets doen? Ook met die koffers.
Meesje
26-07-2022 om 11:28
Vrijevlinder schreef op 26-07-2022 om 11:04:
Ik vind die nieuwe dame van Hans in Toscane juist heel leuk. Lekker sprankelend figuur. Wel vertoond ze prinsessengedrag. Ze kan toch wel iets doen? Ook met die koffers.
Ik vind haar wel erg theatraal. Eerst naar de kerk willen en knielen voor het kruis. Verkondigen dat je altijd kaarsjes aansteekt. En dan in in de zelfde aflevering vertelt ze dat voor haar de natuur God is en kruipt ze in een boom. Dan zou je imo dus niet naar een kerk hoeven om te bidden.
En huilen omdat ze de ex zo'n mooi mens vindt gaat me ook wat ver.
Lijkt me wel dat het ook lekker kan knetteren als ze boos wordt.
Dandy
26-07-2022 om 11:59
Vrijevlinder schreef op 26-07-2022 om 11:03:
Als Hans en die ex zo aan elkaar vast zitten, hoeven ze toch alleen de B en B te koop te zetten, of mis ik iets? Of zou het zo onder water staan dat er een flinke schuld overblijft. Moet er niet aan denken om jarenlang bij elkaar te moeten wonen.
Ze zullen wel met een behoorlijke restschuld komen te zitten als ze dat doen. Anders hadden ze dat allang gedaan lijkt me.
Beterlaat2021!
26-07-2022 om 12:03
Zo komen ze er toch ook niet uit. Hans probeert het wel, met het selecteren van bemiddelde dames 😉 ( Desiree, Sylvia), maar dat is toch niet de juiste manier.
Wellicht speelt hij zijn B&B nu in de kijker (denk aan Chateau Meiland) en kan hij het nu makkelijker verkopen....
amarna
26-07-2022 om 12:16
Wat een zweefvlieg, die Sylvia! Ik heb niets met zulke demonstratieve spirituele types. "Ik vóel mensen" .
En dat bidden voor de camera. Allemaal show.
Het zwembad schoonmaken vond ze niets. Ik zou zulke nagels geen enkel karwei toevertrouwen.
Frank bij Denise vind ik leuk. Schattige kuiltjes in zn wangen. Geduchte concurrentie voor Dave. Ik zag bij stoere Dave wat onzekerheid.
De nieuwe bij Martijn vind spontaner en meer open dan zij van Hawaii.
Hans en Petra gaan goed. Hij durft zich kwetsbaar op te stellen. Dat maakt hem veel sympathieker.
redbulletje
26-07-2022 om 12:20
Beterlaat2021! schreef op 26-07-2022 om 12:03:
Zo komen ze er toch ook niet uit. Hans probeert het wel, met het selecteren van bemiddelde dames 😉 ( Desiree, Sylvia), maar dat is toch niet de juiste manier.
Wellicht speelt hij zijn B&B nu in de kijker (denk aan Chateau Meiland) en kan hij het nu makkelijker verkopen....
Hoe zijn die bemiddeld dan? Heb ik niks van meegekregen dat ze rijk zijn eerlijk gezegd.
Rondstruiner
26-07-2022 om 12:23
Dandy schreef op 26-07-2022 om 11:59:
[..]
Ze zullen wel met een behoorlijke restschuld komen te zitten als ze dat doen. Anders hadden ze dat allang gedaan lijkt me.
Ik denk het ook. Twee jaar corona zal er flink ingehakt hebben denk ik, in Italie nog meer dan hier in Nederland denk ik.
watertoren
26-07-2022 om 12:28
Ik vind die Sylvia net de zangeres zonder naam. Wat een onnatuurlijke uitstraling krijg je toch als je je haar veel te donker verft. Ik vind haar zweverig en niet sympathiek en ze vind zichzelf helemaal geweldig. Net zoals Desiree. Ik ben zo blij dat zij de serie uit is. Ik las op FB dat ze denken aan een real life soap met haar. Nou ik ga echt niet kijken.
redbulletje
26-07-2022 om 12:34
Wat een raar ontbijt bij Denise, één belegd broodje ipv een ruim assortiment brood, vleeswaar, kaas, zoet en natuurlijk eieren.
Meesje
26-07-2022 om 12:52
amarna schreef op 26-07-2022 om 12:16:
Hans en Petra gaan goed. Hij durft zich kwetsbaar op te stellen. Dat maakt hem veel sympathieker.
Ja, ik vond Hans nu ook veel leuker! Petra weet precies goed met hem om te gaan.
Vrijevlinder
26-07-2022 om 13:09
redbulletje schreef op 26-07-2022 om 12:34:
Wat een raar ontbijt bij Denise, één belegd broodje ipv een ruim assortiment brood, vleeswaar, kaas, zoet en natuurlijk eieren.
Hier verbaasde ik mij ook over. Meestal heb je ontbijt in buffetvorm, of op tafel zodat je zelf kunt kiezen wat je eet.
Brabeau
26-07-2022 om 13:22
maar wie zegt dat ze maar één broodje kregen? Misschien hebben ze daarna nog iets besteld? (Ik denk het niet naar om er nou meteen vanuit te gaan dat ze niet meer gegeten hebben...) Het zelfde met dat er geen personeel in beeld is, Misschien willen die wel niet in beeld?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.