Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Cookielover
24-07-2022 om 15:41
Dolfje schreef op 24-07-2022 om 14:24:
Tegenwoordig heten er een hoop dingen B&B die dan niet eens ontbijt serveren. Dat vind ik ook stom.
Dat is dan gewoon een B 😂
Dolfje
24-07-2022 om 15:42
Cookielover schreef op 24-07-2022 om 15:41:
[..]
Dat is dan gewoon een B 😂
Ja dat zeg ik ook altijd
Cookielover
Vrijevlinder schreef op 24-07-2022 om 15:20:
[..]
Inderdaad, die zouden eigenlijk geweerd moeten worden van de B & B site. Wij overnachten wel eens in een B & B maar tegenwoordig moet je echt kijken of ze ontbijt serveren.
Eens!
Cookielover
Dolfje schreef op 24-07-2022 om 15:42:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd
![]()
Roodkapjeendewolf
24-07-2022 om 16:38
Ik vind Ted vreselijk irritant. Zo’n type die veel regelt en praat maar geen contact kan maken. Ze praat tegen de mannen alsof het kleine kleuters zijn.
Vrijevlinder
24-07-2022 om 17:00
Roodkapjeendewolf schreef op 24-07-2022 om 16:38:
Ik vind Ted vreselijk irritant. Zo’n type die veel regelt en praat maar geen contact kan maken. Ze praat tegen de mannen alsof het kleine kleuters zijn.
Hoe ze Piet zijn broek ophijste, of was hij een klein kind. Ik zou er niet tegen kunnen.
Dolfje
24-07-2022 om 17:05
Ik vind haar ook niet zo leuk. Wel een van de mooiste B&B denk ik.
Bij veel van de anderen vind ik het maar ouderwetse zooi.
Beerlover
24-07-2022 om 17:41
ik vind het belachelijk dat kandidaten al in de media komen voordat bekend is dat ze eruit liggen. Doe dat erna.
Dandy
24-07-2022 om 18:41
Rondstruiner schreef op 24-07-2022 om 14:20:
[..]
Iemand hoeft geen partner nodig te hebben om er een te willen natuurlijk. Beetje flauw van Piet.
Nogal ja. En misschien wilde ze het wel allebei, een partner én promotie van haar b&b.
Dat moddergooien van de deelnemers, naar elkaar of naar de programmamakers, mag van mij wel ophouden.
Brabeau
24-07-2022 om 19:30
Brooklyn28 schreef op 24-07-2022 om 12:17:
[..]
Ik weet het wel bijna zeker. Bij alle deelnemers. Je ziet toch gewoon dat ze het prima zelf kunnen, met of zonder hulp van ouders, ex, of evt hond..
De kandidaten zijn maar bijzaak, de één iets meer uitgesproken dan de ander, maar niet waar het om gaat, ik heb tenminste nog geen enkele match gezien, behalve mss bij Richard en Simone. Maar dat is volgens mij meer lust dan liefde.
De meeste deelnemers van vorig jaar zijn er ook niet onverdienstelijk vanaf gekomen.
Huh? Een partner willen staat toch helemaal los van een b&b alleen kunnen runnen of niet? Bij BZV helpen ze al die dagen ook mee op de boerderij maar de helft blijft gewoon hun eigen ding doen zodra ze op de boerderij wonen. Of begrijp ik je verkeerd?
Millie91
24-07-2022 om 20:45
redbulletje schreef op 24-07-2022 om 13:49:
[..]
Bij het NPO programma B&B vind ik dat het niet vaak het type B&B is wat ik B&B zou noemen. Vaak bij de mensen in huis, regelmatig niet eens een eigen badkamer.
Een luxe B&B heeft juist sfeervolle kamers met eigen voorzieningen en een goed ontbijt. Het kan dat de gastvrouw/heer ook wel 'ns 's avonds kookt. In Oostenrijk zaten we een aantal weken terug in een luxe landhuis met enorme kamers, grote balkons en prachtig zwembad. Eénmaal hebben we 's avonds ook daar gegeten omdat ze een overdadige bbq organiseerden.
Zou je mij, evt in een pb, willen vertellen welke B&B dit was? Het klinkt als iets dat, mocht het nog kunnen, een mooie optie zou zijn voor een trip met mijn familie.♥️
LostJellyfish83
24-07-2022 om 21:02
😂 ik zat op FB een spoilertopic te lezen. Nu kan ik niet wachten om verder te kijken
Vrijevlinder
25-07-2022 om 07:22
Hebben jullie een B en B eigenaar waar je jezelf (een beetje) in herkent? En iemand die het meest van je af staat?
Ik herken mij in Astrid. Ik ben wel wat zoals zij en het zou best kunnen dat mensen mij a-relaxt vinden, al zeggen ze dat nooit.
Wie het verst van mij af staat vind ik lastiger, want dat zijn er meerdere. Ted, Richard, beide Hansen. Nou ja, eigenlijk iedereen.
Beerlover
25-07-2022 om 07:39
italie Hans: houdt van een lekker wijntje, sigaartje (ik ben gestopt) en is gek op pasta en om ander lekker eten te kokkerellen.
Beterlaat2021!
25-07-2022 om 07:59
Ik weet wel een oplossing voor het probleem van Italiaanse Hans. Als hij de B&B verkoopt en de opbrengst verdeelt tussen hem en Libera is hij vrij om weer ergens een bedrijf te beginnen en een relatie. Zoals het nu is wordt het nooit meer wat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.