Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

MRI

MRI

22-07-2022 om 01:17

MarindaH schreef op 21-07-2022 om 22:50:

[..]

Nee hoor, hij zegt dat hij geen vlinders heeft voor Simone, dat kan toch? Maar dat ze het wel leuk hebben. Feitelijk is dit dus zo, zeker voor mannen

mwoah maar het gaat toch niet om feitelijk, toch?. Gerry voelde dat er iets was tussen die twee vraagt er naar en dat ontkent hij. Maar als je al loopt te tongen, en het hebt over 'lekker met die benen rond je en die borsten in je rug' en ze hebben al bij elkaar geslapen, dan heeft ze het goed aangevoeld. Het dan ontkennen is gewoon niet waarachtig. Niet leuk. 

MRI schreef op 22-07-2022 om 01:17:

[..]

mwoah maar het gaat toch niet om feitelijk, toch?. Gerry voelde dat er iets was tussen die twee vraagt er naar en dat ontkent hij. Maar als je al loopt te tongen, en het hebt over 'lekker met die benen rond je en die borsten in je rug' en ze hebben al bij elkaar geslapen, dan heeft ze het goed aangevoeld. Het dan ontkennen is gewoon niet waarachtig. Niet leuk.

Blijkbaar is hij niet verliefd op Simone en staat hij nog open voor andere dames. Dat geloof ik wel. 

Hij zei ook tegen Gerry dat hij haar niet wow vond toen ze uit de taxi stapte, dus hij heeft haar op die manier ook wel gezegd dat ze zijn type niet is. Ik vind ook niet dat hij gelogen heeft hoor.

Voor mij zou dit niet eerlijk voelen maar ik geloof dat dit zijn waarheid is.

hoi, ik zie bij richard dat ze zo'n mooie ketting dragen. Ik wil die ook graag, ik wil graag weten hoe ik eraan kom als t mogelijk is. Google helpt niet. Wie heeft de gouden tip ??

Goh, je eerste post en dan zo'n vraag, bijzonder...
Misschien even de redactie van RTL mailen met je vraag?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

22-07-2022 om 10:08 Topicstarter

Zo, ik heb de OP weer even bijgewerkt, ik heb het er maar druk mee....😊

Dat Désiree zich nog 2 x verkleedde was mij ook opgevallen. En hoe ze die trap opliep, het leek wel een model.  Zij was zich ook steeds erg bewust van de camera,  keek daar ook in om steun te zoeken.

Natasja met Dirk op een 'tripe'-festival.
Weet je wat dat is, tripe : pens!   's Lands wijs 's lands eer....

Italiaanse Hans heeft het erg moeilijk, maar op deze manier kun je geen relatie beginnen, als je ex-vrouw meewerkt en nog onder hetzelfde dak woont. Geen enkele vrouw zal dit accepteren denk ik.

Wat kan die Richard liegen zeg.....pffff. Geen idee hoe het afgelopen is, maar het zal voor Simone wel raar zijn dit nu  te zien.

Ik vraag me af wanneer dit programma zijn naam eer aan gaat doen!
Kzie alleen maar zwarte wolken.

Zelfs man viel het gisteren op dat dezelfde ketting in beeld kwam.

Ja pens , ik moet er niet aan denken. Van mij mag Ikigai-kerel snel wieberen.
Wij hebben gisteren de aflevering van vanavond ook al gekeken omdat we vanavond een film willen kijken dus ik moet even goed opletten met wat ik zeg.

Beterlaat2021! schreef op 22-07-2022 om 10:08:

Zo, ik heb de OP weer even bijgewerkt, ik heb het er maar druk mee....😊

Top! Zou je misschien ook nog de lege stukken boven en vooral onder de foto van de deelnemers weg kunnen halen? Of zit dat bij de foto? (Dan misschien dat hele plaatje weghalen?)

Het is nu wel een heel lange OP die je op iedere pagina door moet scrollen . (Als je daar geen zin in hebt laat je me maar gewoon lekker zeuren hoor!)

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-07-2022 om 10:21

Ik vraag me af wanneer dit programma zijn naam eer aan gaat doen!

Ik denk dat het hetzelfde wordt als vorig jaar: leuk zomervermaak voor ons, maar veel liefde zal er niet overblijven 😬

LindaG schreef op 22-07-2022 om 09:46:

hoi, ik zie bij richard dat ze zo'n mooie ketting dragen. Ik wil die ook graag, ik wil graag weten hoe ik eraan kom als t mogelijk is. Google helpt niet. Wie heeft de gouden tip ??

Jij bent betrokken bij de productplacement van 't programma zeker? 

Die Yovan daar zou ik trouwens ook horendol van worden. 

Wat is Yovan?

Meesje schreef op 22-07-2022 om 10:37:

Wat is Yovan?

Vroeg ik mij ook al af

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-07-2022 om 10:40

Meesje schreef op 22-07-2022 om 10:37:

Wat is Yovan?

De tweede vrouw bij Hans, Frankrijk.  

Daar zou ik ook gek van worden,  dat gepoets de hele dag. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.