Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
MRI
20-07-2022 om 22:33
Ik vind die HarmJan wel een leuke man tot nu toe. Maar binnen één dag al weten dat je wilt blijven in Oostenrijk en vol schieten? Ik vind het snel hoor.
Madamecannibale
20-07-2022 om 22:39
MRI schreef op 20-07-2022 om 22:33:
Ik vind die HarmJan wel een leuke man tot nu toe. Maar binnen één dag al weten dat je wilt blijven in Oostenrijk en vol schieten? Ik vind het snel hoor.
Die Harm Jan zei laatst in een interview dat nu al beelden worden getoond die eigenlijk in de laatste week zijn opgenomen.
Dolfje
20-07-2022 om 22:45
Vrijevlinder schreef op 20-07-2022 om 22:12:
Ik vind die nieuwe man van Ted wel een baasje hoor. Echt zo iemand die het wel zal maken en die Piet weg wil blazen. Het zou niet mijn type zijn, al denk ik wel dat hij meer gewaagd aan Ted is dan Piet.
Ik vind het 3x niks. Echt zo'n ouwe kerel die denkt dat hij alles is.
Hobbelster
20-07-2022 om 23:04
Denise en haar moeder hebben dezelfde wenkbrau tatoeerder zo te zien. Ze heeft de heftige make-up niet van een vreemde. Ik werd een beetje flauw van hoe ze haar moeder continu schat en liefie noemde, wel leuk om te zien dat ze het goed met elkaar kunnen vinden maar die kleffe woordjes dat hoeft dan voor mij weer niet zo. vind Dave ook niet echt een leuke jongen en ik denk dat hij en Gio niet het beste in elkaar naar boven haalden. Dynamiek tussen die 2 maakte dat Gio idd totaal niet uit de verf kwam, ik denk dat hij wel de leukere van de 2 is. Ben ieuwd wie daar nog bij komt.
Piet en de vissen, wel heel erg lief van Ted dat ze Piet alsnog meeneemt op de beloofde trip ondanks dat Ad alleen thuis zit dan. Ik kom terug op de kakmevrouw want ik vind haar ook de meest gastvrije en voorkomende van alle deelnemende B&B eigenaren. Voor mij persoonlijk zou ze wel wat too much zijn, ik zou er na een kwartiertje of half uurtje beleefd bij proberen weg te komen als ik daar logeerde en ze een praatje kwam maken.
Astrid zag ik vandaag voor het eerst wegens gemiste eerste paar aflerberongen. De man lijkt me erg lief voor haar en haar kinderen. Voorstukje voorspelt niet veel goeds. Wat is het toch een schitterend land trouwens hè, Oostenrijk.
Hobbelster
20-07-2022 om 23:05
ben trouwens blij dat Richard nu ondertiteld wordt! Was hard nodig ook.
Beterlaat2021!
21-07-2022 om 10:48
Meesje schreef op 20-07-2022 om 21:30:
Ik vind Ted een erg fijne vrouw.
Je bent niet de enige, heb je de poll al bekeken?
Moxxie
21-07-2022 om 10:53
Niemand stemt op Hans Frankrijk in de poll. Voor mij is dat ook de enige die ik eigenlijk niet echt aardig vind, maar ik vind hem en zijn gasten wél leuk om naar te kijken.
LostJellyfish83
21-07-2022 om 11:01
Moxxie schreef op 21-07-2022 om 10:53:
Niemand stemt op Hans Frankrijk in de poll. Voor mij is dat ook de enige die ik eigenlijk niet echt aardig vind, maar ik vind hem en zijn gasten wél leuk om naar te kijken.
Ik vind Hans ook niet echt aardig, maar gisteravond leek hij toch wel meer zijn best te doen om aandacht voor de vrouwen te hebben. Viel me niet tegen.
En hebben we Natasja al gezien? Zegt me niks 🤔
Moxxie
21-07-2022 om 11:11
Mug schreef op 21-07-2022 om 11:01:
[..]
Ik vind Hans ook niet echt aardig, maar gisteravond leek hij toch wel meer zijn best te doen om aandacht voor de vrouwen te hebben. Viel me niet tegen.
En hebben we Natasja al gezien? Zegt me niks 🤔
Tuurlijk wel, die is van ikke-ikke-ikigai Dirk!
LostJellyfish83
21-07-2022 om 11:20
Moxxie schreef op 21-07-2022 om 11:11:
[..]
Tuurlijk wel, die is van ikke-ikke-ikigai Dirk!
Oh tuurlijk ja!! Brrrrr... Griezel.
Ikke ikke ikkeGa zou beter zijn
zo snel mogelijk de poort uit en nooit meer terug.
Dolfje
21-07-2022 om 16:27
Hobbelster schreef op 20-07-2022 om 23:04:
Ik werd een beetje flauw van hoe ze haar moeder continu schat en liefie noemde, wel leuk om te zien dat ze het goed met elkaar kunnen vinden maar die kleffe woordjes dat hoeft dan voor mij weer niet zo.
Ik vond het heel stom hoe ze dat zei.
Vrijevlinder
21-07-2022 om 17:53
Dolfje schreef op 21-07-2022 om 16:27:
[..]
Ik vond het heel stom hoe ze dat zei.
En dat meisje naaien had om mij niet gehoeven. Als mijn moeder zoiets geroepen had op tv, zou ik me rot schamen.
Dolfje
21-07-2022 om 18:10
Vrijevlinder schreef op 21-07-2022 om 17:53:
[..]
En dat meisje naaien had om mij niet gehoeven. Als mijn moeder zoiets geroepen had op tv, zou ik me rot schamen.
Nou en dat ook Ja.
Rondstruiner
21-07-2022 om 18:26
Vrijevlinder schreef op 21-07-2022 om 17:53:
[..]
Ja, dat vond ik ook een stomme opmerking.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
geven mij een Bert en Ernie gevoel