Media en cultuur
MidasWolf
06-01-2025 om 20:55
B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers
Winter editie 2025
Mike 33 Oostenrijk 🇦🇹
Jan 58 Zweden 🇸🇪
Jorik 27 Oostenrijk 🇦🇹
Maarten 76 Estland 🇪🇪
Judith 37 Frankrijk 🇫🇷
Adrienne 50 Zwitserland 🇨🇭
Mike: Denise(33) Lena(29) Antine(32)Eefke(33) Tara(23) Amber(28)
Jorik: Kirsten(30)Nienke(28)Lana(26)Marieke(25)Marilou(25)
Jan: Michiel (44) Peter(48) yan(65) Willem(62)
Maarten: Truus(75) Ria(70) Barbara(78) Anette(65)
Judith: Bart(37) Guus(45) Sarieke(31) Mark(37) Juulsz(30) Esther(35)
Adrienne: Erik (57) Gerard (63)Robert(53) Peter(63) Frits(62)
*Dik gedrukte is B&B houder.
BritgetJones007
06-02-2025 om 14:48
wat mij wel opviel, is dat de eerdere meiden die voor Mike kwamen wel heel enthousiast over moeder Mike waren en ook over de situatie.
Antine had eigenlijk niet moeten schrijven, omdat zij gewoon niet het type vrouw is die hier mee om kan en wil gaan, daar is zij te vrij voor en dat mag. De klik was er ook niet echt. En ik denk dat zij met Mike ook niet geëindigd was op de lange termijn. Verschillende types. Zij was gewoon als wat meer ontwikkeld dan Mike.
Ik vond ook Denise daar het beste tussenwanden, maar liefde kan je niet afdwingen natuurlijk.
En wat betreft zijn toekomst...ik snap wel dat als hij de skischool gaat overnemen in de toekomst en hij doet wat hij leuk vind, dat hij dat niet zomaar opgeeft. Dat was ook gelijk duidelijk.
Wat betreft Antines commentaar "er was niet eens een normaal telefoongesprek te voeren met zijn tweeën", die leek niet echt aan te komen bij Mike. Als hij slim is, staat hij wel stil bij wat nou precies de issues voor de 'break-up' waren en doet hij daar iets mee...Want ook 'een Denise' wil natuurlijk gewoon een bepaalde mate van privacy als zij met Mike zou zijn geëindigd..
Werk aan de winkel voor Mike dus. En ook voor zijn moeder
!
MidasWolf
06-02-2025 om 15:34
Vrijevlinder schreef op 06-02-2025 om 09:08:
MidasWolf, bedankt dat je gedurende dit topic de stand van zaken zo mooi hebt bijgehouden.
Zilver_gray schreef op 06-02-2025 om 09:10:
[..]
Ja je hebt gelijk: ook mijn complimenten aan MidasWolf! Jammer dat het programma alweer voorbij is.
Het is inderdaad weer voorbij jammer, even ontwennen.
Soms was het best even aankijken, dan waren er best veel wisselingen op een avond.
Was leuk om hier mee te schrijven over het programma. Ik woon dan wel alleen, ook samenwonend is het afwachten of je huisgenoten dit ook leuk vinden.
Zilver_gray
06-02-2025 om 15:51
MidasWolf schreef op 06-02-2025 om 15:34:
[..]
[..]
Het is inderdaad weer voorbij jammer, even ontwennen.
Soms was het best even aankijken, dan waren er best veel wisselingen op een avond.
Was leuk om hier mee te schrijven over het programma. Ik woon dan wel alleen, ook samenwonend is het afwachten of je huisgenoten dit ook leuk vinden.
Klopt, een huisgenoot hebben is geen garantie om samen gezellig B&B te kunnen kijken. Ik heb het voornamelijk alleen gekeken en dan was hier ventileren/ kletsen best prettig
Luchtpost
06-02-2025 om 16:39
Mike en Antine hadden gewoon niet samen bij moeder Monique moeten intrekken.
Maar ze hadden samen voor 2 maanden daar een (vakantie)huisje moeten huren.
Hij overdag gewoon naar de skischool, zij op afstand werken.
Intussen wél minimaal een maand samen wonen, zelf koken, etc. en moeder Monique maar één maal per week een uurtje op de koffie dulden. En hooguit 1 x per week bij moeders gaan eten samen.
Twee dertigers die op deze manier en bij zo'n bezitterige moeder intrekken, kón gewoon geen succes worden.
Courage
06-02-2025 om 16:49
Luchtpost schreef op 06-02-2025 om 16:39:
Mike en Antine hadden gewoon niet samen bij moeder Monique moeten intrekken.
Maar ze hadden samen voor 2 maanden daar een (vakantie)huisje moeten huren.
Hij overdag gewoon naar de skischool, zij op afstand werken.
Intussen wél minimaal een maand samen wonen, zelf koken, etc. en moeder Monique maar één maal per week een uurtje op de koffie dulden. En hooguit 1 x per week bij moeders gaan eten samen.
Twee dertigers die op deze manier en bij zo'n bezitterige moeder intrekken, kón gewoon geen succes worden.
Dat zal allemaal wel. Maar in welk (telefoon)gesprek hadden ze dit moeten bekokstoven dan? Monique zat overal bij en Mike liet dit toe.
Wij zien allemaal wel hoe het anders had gekund maar Mike is te zeer gehersenspoeld om dat te kunnen uitvoeren. Daar is Antine natuurlijk ook tegenaan gelopen. Denk dat als dit soort oplossingen hadden gekúnd, dat Antine de stekker er niet uit had getrokken. Die heeft natuurlijk ook enorm haar best gedaan om dit te laten slagen.
Wat moet zij een hartzeer hebben gehad om toe te moeten zien dat ze haar nieuwe liefde toch verloor aan de schoonmoeder. Want bij Mike ging Monique gewoon vóór.
Dolfje
06-02-2025 om 18:28
Ik zie vandaag her en der commentaar van Monique voorbij komen over deze situatie.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5493231/monique-winter-vol-liefde-haalt-uit-naar-antine
https://www.cosmopolitan.com/nl/entertainment/a63684482/monique-winter-vol-liefde-antine/
Luchtpost
06-02-2025 om 20:07
Courage schreef op 06-02-2025 om 16:49:
[..]
Dat zal allemaal wel. Maar in welk (telefoon)gesprek hadden ze dit moeten bekokstoven dan? Monique zat overal bij en Mike liet dit toe.
Wij zien allemaal wel hoe het anders had gekund maar Mike is te zeer gehersenspoeld om dat te kunnen uitvoeren. Daar is Antine natuurlijk ook tegenaan gelopen. Denk dat als dit soort oplossingen hadden gekúnd, dat Antine de stekker er niet uit had getrokken. Die heeft natuurlijk ook enorm haar best gedaan om dit te laten slagen.
Wat moet zij een hartzeer hebben gehad om toe te moeten zien dat ze haar nieuwe liefde toch verloor aan de schoonmoeder. Want bij Mike ging Monique gewoon vóór.
In het linkje dat Dolfje (onder jouw post) plaatst -waarvoor dank- staat zelfs dat Antine dat heeft voorgesteld: "...Monique suggereert dat Antine een appartement heeft geboekt, zodat zij en Mike 'even samen konden zijn'. 'Ongelofelijke vrouw. Dit had ik nooit van haar verwacht', zegt Monique...."
Dus zelfs dát werkt niet
Verder: "...Was leuk geweest als Trientje een eerlijk verhaal had verteld', begint ze haar verhaal. 'Ik heb nog nooit bij een gesprek gezeten', verwijst ze naar het moment dat Antine aangeeft dat ze tijdens haar relatie met Mike geen telefoongesprek met hem alleen kon voeren...."
Het zou dus kunnen zijn dat Mike alleen mag bellen als zijn telefoon op de speaker staat en/of Monique zich bemoeide met alles wat zij Mike hoorde zeggen.
MidasWolf
09-02-2025 om 21:22
Iris uit B&B vol liefde zit vandaag in Ranking the stars, voor de geïnteresseerden 
Mick87
09-02-2025 om 21:40
MidasWolf schreef op 09-02-2025 om 21:22:
Iris uit B&B vol liefde zit vandaag in Ranking the stars, voor de geïnteresseerden
Daar is ze wel een type voor. Die vrouw heeft humor en zelfspot. Zorgt vast weer voor leuke omeliners
BritgetJones007
09-02-2025 om 21:46
er kwam een bericht voorbij op internet over dat Antine het niet vond kloppen dat Mike zei dat hij liefdesverdriet had....
Ik kon het niet verder lezen...wie weet het wel
Yumi
09-02-2025 om 22:19
BritgetJones007 schreef op 09-02-2025 om 21:46:
er kwam een bericht voorbij op internet over dat Antine het niet vond kloppen dat Mike zei dat hij liefdesverdriet had....
Ik kon het niet verder lezen...wie weet het wel
Antine hekelt ‘liefdesverdriet’ van Mike: “Week na mijn vertrek zat er alweer een andere vrouw op de bank”
Nadat de reünie van Winter vol liefde werd uitgezonden, ontstonden er al snel geruchten over Mike en Denise. De twee zouden na het vertrek van Antine met elkaar hebben uitgezocht of er nog een ‘vonk’ was. Zelf ontkennen Mike en zijn moeder dit, maar Antine klapt nu zelf ook uit de school.
Antine zou eigenlijk deze week bij Renze aanschuiven om haar kant van het verhaal te vertellen, maar moest zich helaas ziekmelden. Bij Shownieuws besloot ze echter alsnog even via een telefoonverbinding in de uitzending te komen.
Tegenstrijdige verhalen
Uiteraard werd haar gevraagd naar wat er nu klopt van de geruchten die deze week rond gaan. Zo verklaarde Denise bij RTL Boulevard dat zij en Mike elkaar na de opnames nog hadden gezien ‘om te kijken of er nog wat was’, terwijl Mike en zijn moeder Monique dit naar het rijk der fabelen verwezen. “Dat had ze gewild”, snauwde Monique zelf.
Liefdesverdriet
Antine laat nu weten dat het verhaal van Denise wel degelijk klopt. “Er zijn wel dingen die ik lees waarvan ik denk, die kloppen niet helemaal. Dat ze het bijvoorbeeld de hele tijd hebben over zoveel liefdesverdriet van Mike, iets wat hij natuurlijk ook tegen mij zei in de reünie.”
Andere vrouw
Volgens Antine viel dit allemaal reuze mee. “Ik kan dat eerlijk gezegd niet zo serieus nemen, aangezien hij een week na mijn vertrek alweer een andere vrouw op de bank had zitten. Dus hoeveel liefdesverdriet heb je dan eigenlijk?” Volgens Antine heeft Denise hier zelf ook al het nodige over gezegd. “Ik denk dan toch, als je interesse daar lag, dan heb je niet zoveel liefdesverdriet op dat moment”, zo concludeert ze.
Antine hekelt ‘liefdesverdriet’ van Mike: “Week na mijn vertrek zat er alweer een andere vrouw op de bank” | Libelle
BritgetJones007
09-02-2025 om 23:15
Yumi schreef op 09-02-2025 om 22:19:
[..]
Antine hekelt ‘liefdesverdriet’ van Mike: “Week na mijn vertrek zat er alweer een andere vrouw op de bank”Nadat de reünie van Winter vol liefde werd uitgezonden, ontstonden er al snel geruchten over Mike en Denise. De twee zouden na het vertrek van Antine met elkaar hebben uitgezocht of er nog een ‘vonk’ was. Zelf ontkennen Mike en zijn moeder dit, maar Antine klapt nu zelf ook uit de school.
Antine zou eigenlijk deze week bij Renze aanschuiven om haar kant van het verhaal te vertellen, maar moest zich helaas ziekmelden. Bij Shownieuws besloot ze echter alsnog even via een telefoonverbinding in de uitzending te komen.
Tegenstrijdige verhalen
Uiteraard werd haar gevraagd naar wat er nu klopt van de geruchten die deze week rond gaan. Zo verklaarde Denise bij RTL Boulevard dat zij en Mike elkaar na de opnames nog hadden gezien ‘om te kijken of er nog wat was’, terwijl Mike en zijn moeder Monique dit naar het rijk der fabelen verwezen. “Dat had ze gewild”, snauwde Monique zelf.
Liefdesverdriet
Antine laat nu weten dat het verhaal van Denise wel degelijk klopt. “Er zijn wel dingen die ik lees waarvan ik denk, die kloppen niet helemaal. Dat ze het bijvoorbeeld de hele tijd hebben over zoveel liefdesverdriet van Mike, iets wat hij natuurlijk ook tegen mij zei in de reünie.”
Andere vrouw
Volgens Antine viel dit allemaal reuze mee. “Ik kan dat eerlijk gezegd niet zo serieus nemen, aangezien hij een week na mijn vertrek alweer een andere vrouw op de bank had zitten. Dus hoeveel liefdesverdriet heb je dan eigenlijk?” Volgens Antine heeft Denise hier zelf ook al het nodige over gezegd. “Ik denk dan toch, als je interesse daar lag, dan heb je niet zoveel liefdesverdriet op dat moment”, zo concludeert ze.
Antine hekelt ‘liefdesverdriet’ van Mike: “Week na mijn vertrek zat er alweer een andere vrouw op de bank” | Libelle
Bedankt.
Vrijevlinder
10-02-2025 om 07:09
Of hij had oprecht liefdesverdriet, en moeders regelde een andere date. Hij lijkt me niet het type van iedere week een ander, en zijn verdriet leek mij oprecht.
Yumi
10-02-2025 om 12:51
Vrijevlinder schreef op 10-02-2025 om 07:09:
Of hij had oprecht liefdesverdriet, en moeders regelde een andere date. Hij lijkt me niet het type van iedere week een ander, en zijn verdriet leek mij oprecht.
Of er zat gewoon een vrouw op de bank. Als er 'n man bij mij op de bank zit, dan is dat ook niet altijd een date.
Als het verhaal waar is dan begrijp ik niet waar Antine zich druk overmaakt? En hoe weet ze wie er op de bank zit, iets met een verrekijker?
Mick87
10-02-2025 om 13:48
opvallend vind ik ook dat Mo en Denise elkaar niet meer volgen op insta terwijl dat tot voor kort nog wel wa