Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Mike heeft als voorbeeld zijn vader, en dat is helaas geen krachtige persoonlijkheid, zoals we allemaal hebben kunnen zien. Ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat Mike gaat inzien hoe zijn leven is ingekapseld in die van zijn moeder

Ik vond het raar dat die vrouw met het rode haar ( Trees denk ik) zo weinig aan het woord was. Het leek erop dat ze boos is op Maarten maar misschien dat RTL heeft gezegd dat ze beter niks kon zeggen. Ik heb gelezen dat er veel mensen boos waren op RTL. Trees is schijnbaar zwak begaafd en RTL had Trees zich tegen haarzelf moeten beschermen en haar nooit mee moeten laten doen.

Waarom iemand zwakbegaafd noemen? Ik vind dat erg grof en kwetsend. 

Maar goed, ik ben blij dat je je gedurende dit topic aardig hebt ingehouden, andere jaren kwam je veel vaker hard uit de hoek. 

MidasWolf, bedankt dat je gedurende dit topic de stand van zaken zo mooi hebt bijgehouden. 

Vrijevlinder schreef op 06-02-2025 om 09:04:

Waarom iemand zwakbegaafd noemen? Ik vind dat erg grof en kwetsend.

Maar goed, ik ben blij dat je je gedurende dit topic aardig hebt ingehouden, andere jaren kwam je veel vaker hard uit de hoek.

Ikzelf noem haar niet zwak begaafd maar ik vertel wat ik hierover gelezen heb. 

Vrijevlinder schreef op 06-02-2025 om 09:08:

MidasWolf, bedankt dat je gedurende dit topic de stand van zaken zo mooi hebt bijgehouden.

Ja je hebt gelijk: ook mijn complimenten aan MidasWolf! Jammer dat het programma alweer voorbij is.

watertoren schreef op 06-02-2025 om 09:10:

[..]

Ikzelf noem haar niet zwak begaafd maar ik vertel wat ik hierover gelezen heb.

Oke, mijn excuses. Zo had ik je reactie niet geïnterpreteerd. 

watertoren schreef op 06-02-2025 om 08:51:

Ik vond het raar dat die vrouw met het rode haar ( Trees denk ik) zo weinig aan het woord was. Het leek erop dat ze boos is op Maarten maar misschien dat RTL heeft gezegd dat ze beter niks kon zeggen. Ik heb gelezen dat er veel mensen boos waren op RTL. Trees is schijnbaar zwak begaafd en RTL had Trees zich tegen haarzelf moeten beschermen en haar nooit mee moeten laten doen.

Had rtl een Iq test moeten afnemen. ?

Bij 80 verbod geven ???

watertoren schreef op 06-02-2025 om 08:51:

Ze kwam simpel over. Maar ze is toch niet slecht neergezet vind ik. En ze leek er wel lol in te hebben. 

Loeki72 schreef op 06-02-2025 om 10:02:

[..]

Ze kwam simpel over. Maar ze is toch niet slecht neergezet vind ik. En ze leek er wel lol in te hebben.

Dat wel maar wat er allemaal gezegd is over haar op social media vond ik erg pijnlijk voor haar.

Ik heb alleen Mike en Antine gedeeltelijk gezien.  Ik vond het heel knap hoe  Antine  ' in bedekte termen'  het probleem omschreef. Ik ga later nog verder kijken, nu niet meer.
Mike zit levenslang vast aan de skischool ( het skischooltje...) en aan zijn mamma. 
Ik vond hem er zéér bedrukt uitzien.

Ik vond trouwens Antine veel 'echter' op de reunie dan in de afleveringen waarin ze alles letterlijk lachend zei en ook vrij oppervlakkig qua inhoud imho. Nu zag ik een weliswaar pijnlijke maar ook authentieke serieusheid. Hoewel ik met haar te doen had want ze had het duidelijk zwaar, vond ik haar nu ook sympathieker en mooier. En ja ze heeft het heel goed verwoord

Zat er in het publiek nu ook al iemand die binnenshuis een muts op had? 
Vond ik toch wel een opvallende trend in Winter vol liefde: je zag iedere keer mensen die in huis een muts op hun hoofd hadden. Waarom? 
Patrick Martens gaf gisteravond ook commentaar in een SBS programma (videobellen): had ook al (binnenshuis) een muts op. 
Het lijkt mij niks. Maar misschien loop ik vreselijk achter en zitten er inmiddels hele schoolklassen vol met (goed) 'gemutste' mensen?   

Beterlaat2021! schreef op 06-02-2025 om 10:46:

Ik heb alleen Mike en Antine gedeeltelijk gezien. Ik vond het heel knap hoe Antine ' in bedekte termen' het probleem omschreef. Ik ga later nog verder kijken, nu niet meer.
Mike zit levenslang vast aan de skischool ( het skischooltje...) en aan zijn mamma.
Ik vond hem er zéér bedrukt uitzien.

Zou zie ik het ook, de problemen van moeder Monique's verleden liggen op Mike's schouders. Hij zei wel te zoeken naar een eigen plek maar dat het heel moeilijk te realiseren was. Dat geloof ik ook wel, maar daarnaast heb ik mede door de berichten van de familie het idee dat het financieel gezien grotendeels van Mike afhangt. 

Ik hoop dat hij ooit iemand naast hem krijgt die het geduld heeft om hem duidelijk te maken, dat hij niet verantwoordelijk is voor het geluk van zijn ouders.

Luchtpost schreef op 06-02-2025 om 12:09:

Zat er in het publiek nu ook al iemand die binnenshuis een muts op had?
Vond ik toch wel een opvallende trend in Winter vol liefde: je zag iedere keer mensen die in huis een muts op hun hoofd hadden. Waarom?
Patrick Martens gaf gisteravond ook commentaar in een SBS programma (videobellen): had ook al (binnenshuis) een muts op.
Het lijkt mij niks. Maar misschien loop ik vreselijk achter en zitten er inmiddels hele schoolklassen vol met (goed) 'gemutste' mensen?

Geen trend.
Product placement.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.