Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Loeki72 schreef op 29-01-2025 om 09:33:

IMG-0581.jpg

De Hema speelt er goed op in.

Eigenlijk vind ik dit niet heel leuk en het voelt ook een beetje als te ver gaan. Wij weten alle ins en outs niet, de hema ook niet. 

Beterlaat2021! schreef op 29-01-2025 om 10:50:

Moeder Mo zegt : 'ik ben bang dat ze (Antine) jou (Mike) in een grote kooi zet!'
Kan hij zo van de ene grote kooi naar de andere!

precies dat dacht ik ook!

BritgetJones007 schreef op 29-01-2025 om 11:13:

[..]

Hij krijgt het zwaar???? Ik denk de partner

Ja hij krijgt het zwaar, dat kon je gisteren al merken. Zijn moeder is absoluut geen makkelijke maar dat is Antine ook niet. Dat blijkt wel uit de laatste paar afleveringen, ik zou als ik ergens te gast ben en iemand net ken, niet op deze manier reageren naar iemands ouders.

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2025 om 12:49 Topicstarter

Dolfje schreef op 29-01-2025 om 08:31:

[..]

Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, ze komt zo ontzettend vaak in beeld. Bij geen een andere deelnemer zie je andere mensen zo vaak als Monique.

De (huis)vriend van Jan, kwam zeker in het begin van het seizoen aardig in de buurt. Alleen was hij een stuk zwijgzamer. 

Widajo schreef op 29-01-2025 om 07:35:

hebben jullie deze ook gezien? Hilarisch!!

Het lukt mij niet het plaatje te plakken. Facebook post van Hema

1CFkFRVvu2

https://www.facebook.com/share/p/1CFkFRVvu2/

Heel leuk!

MidasWolf schreef op 29-01-2025 om 12:49:

[..]

De (huis)vriend van Jan, kwam zeker in het begin van het seizoen aardig in de buurt. Alleen was hij een stuk zwijgzamer.

Ja hij was er maar zei amper iets. En zeker niet zo als Monique " ze moet bij ons passen" en wat helemaal compleet van de pot gerukt was " ze richt zich alleen op Mike ".

Is het vooral niet heel erg raar dat die scène niet gefilmd is, waarin Mo en An ruzie hebben? Ik bedoel, serieus, dan heb je een filmploeg over de vloer, maar wat gaat er dan mis?? Hoe kan je dit missen?

Maar waarom spreekt Monique überhaupt uit tegen Antine dat ze het haar de minste klik voelt...dat is toch hartstikke lullig om te horen. Ze bedoelt eigenlijk dat ze haar niet goed genoeg vindt.

Dolfje schreef op 29-01-2025 om 13:37:

[..]

Ja hij was er maar zei amper iets. En zeker niet zo als Monique " ze moet bij ons passen" en wat helemaal compleet van de pot gerukt was " ze richt zich alleen op Mike ".

Hoe haalt Antine het in haar hoofd ...

Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van vanavond. Hoop wel dat het geen aflevering zonder Mike wordt.

Beterlaat2021! schreef op 29-01-2025 om 10:50:

Moeder Mo zegt : 'ik ben bang dat ze (Antine) jou (Mike) in een grote kooi zet!'
Kan hij zo van de ene grote kooi naar de andere!

Hij zit al jaren in haar kooi. Gek dat die moeder dat wel van Antine ziet (als het waar zou zijn, wat ik niet denk), maar niet van zichzelf. En apart dat Antine veel wordt toegedicht, terwijl dat dingen van haarzelf zijn. 

Kijk je kan beloven daar altijd te blijven wonen en de ski school over te nemen maar mensen en situaties kunnen veranderen en daar heeft Monique mocht dat gebeuren zich gewoon bij neer te leggen.

Volgende week woensdag is alweer de laatste aflevering, dat is snel 

Dolfje schreef op 29-01-2025 om 15:02:

Kijk je kan beloven daar altijd te blijven wonen en de ski school over te nemen maar mensen en situaties kunnen veranderen en daar heeft Monique mocht dat gebeuren zich gewoon bij neer te leggen.

Dat klopt en volgens mij is het niet Mikes en haar bedoeling om naar Nederland te vertrekken. Het is moeders grootste angst en die angst kan ze maar moeilijk in toom houden. 

Tenzij is iets gebeurd of gezegd is wat we niet weten, maar ik heb hen niets horen zeggen die in die richting wijst. 

Yumi schreef op 29-01-2025 om 15:10:

Volgende week woensdag is alweer de laatste aflevering, dat is snel

Nu alweer? Dat is snel. 

Wanneer begint Boer zoekt vrouw?

@VrijeVlinder :
Benieuwd hoe het verder gaat met Deedry, Jan, John, Julius, Martijn en
Roel? Zet 2 maart 2025 dikgedrukt in je agenda. Vanaf dan is elke
zondagavond gereserveerd voor het liefdesavontuur van de boeren in een
gloednieuw seizoen van Boer zoekt vrouw.

BritgetJones007 schreef op 29-01-2025 om 13:58:

Is het vooral niet heel erg raar dat die scène niet gefilmd is, waarin Mo en An ruzie hebben? Ik bedoel, serieus, dan heb je een filmploeg over de vloer, maar wat gaat er dan mis?? Hoe kan je dit missen?

Maar waarom spreekt Monique überhaupt uit tegen Antine dat ze het haar de minste klik voelt...dat is toch hartstikke lullig om te horen. Ze bedoelt eigenlijk dat ze haar niet goed genoeg vindt.

Vast wel gefilmd maar wellicht op verzoek niet uitgezonden

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.