Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Dolfje schreef op 28-01-2025 om 22:52:

Ik vond het echt sneu voor Mike hoe zijn moeder tegen hem deed. En wat ik dan ook niet snap is dat Mo iets zei over hoe Antine tegen haar praatte maar dat we dat dus niet hebben gezien.

Continu die camera op die snufferd en zeker als ze met de hele familie bij elkaar zijn.... en bij onenigheid staat ie toevallig uit....

Denk wel dat beide vrouwen nogal dominant aanwezig en direct kunnen zijn waardoor het flink kan botsen.

MidasWolf

MidasWolf

29-01-2025 om 06:34 Topicstarter

BritgetJones007 schreef op 28-01-2025 om 23:07:

[..]

En toch is het format van het programma toch wel een beetje dat je daar meedraait en daar gaat settelen.

Dat klopt ook daar heb je ook een punt, het is meer de dingen bij elkaar opgeteld, en dan z’n opmerking van zijn vader. Daar doelde ik in dit geval.

In dit geval ook aanpassen aan de ouders, dat is meer een leuke bijkomstigheid als het goed klikt, dan een verwachting/gunst. Welke je kunt verlangen. Zo kwam het op mij een beetje over.

Ik vond het op een gegeven moment sneu voor die dame die bij Judith was, dat er zo op haar gemopperd werd door Judith, tegen de camera dan. Natuurlijk, het is een heel ander type vrouw en ze heeft geen boerderijervaring, maar komop, niet iedereen is hetzelfde en de een is nou eenmaal wat handiger dan de ander. Dat ze niet passen is wel duidelijk, maar ik vond Judith op een gegeven moment wel wat te veel zeuren daarover. 

hebben jullie deze ook gezien? Hilarisch!!

Het lukt mij niet het plaatje te plakken. Facebook post van Hema 

1CFkFRVvu2

https://www.facebook.com/share/p/1CFkFRVvu2/

Yumi schreef op 28-01-2025 om 23:59:

[..]

Continu die camera op die snufferd en zeker als ze met de hele familie bij elkaar zijn.... en bij onenigheid staat ie toevallig uit....

Denk wel dat beide vrouwen nogal dominant aanwezig en direct kunnen zijn waardoor het flink kan botsen.

Ja dat geloof ik dus niet dat ze dat niet gefilmd hebben. Of het viel heel erg mee wat Antine zei dat de productie het niet de moeite waard vond en dat doordrammen van Mo wel..

BritgetJones007 schreef op 28-01-2025 om 23:58:

[..]

En het is niet zozeer verdedigen, maar eerlijk is eerlijk; zij zorgt wel voor leuke tv, geweldig toch.

Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, ze komt zo ontzettend vaak in beeld. Bij geen een andere deelnemer zie je andere mensen zo vaak als Monique. 

Volgens mij had Antine tijdens het padellen iets gezegd van kan er iemand deze vrouw van de baan af halen. Ze zei het lachend maar het was natuurlijk een steek onder water. Ik denk dat moeders daar beledigd over is. Je moet wel goed luisteren want het werd niet heel hard uitgezonden. Ik heb een paar keer terug gespoeld.

Ik had zo te doen met Mike. Ik herken zo dat gemanipuleer! Mo is de light variant van die van mij maar kolere zeg. Het is super ingewikkeld om daar uit te komen. Die blik die Mike had hadden wij als kind ook. Dat realiseerde ik me jaren later toen ik na jaren therapie sterker was geworden, mijn ouders nog maar vrij weinig zag, er een familielid overleed en ik mijn broer bij mijn ouders zag staan. Ik zal die blik van mijn broer nooit vergeten. Mike had zo’n zelfde soort blik. 

Ik hoop voor Mike dat hij leest dat dit manipulatie is en heel erg fout en dat hij afstand gaat nemen van zijn moeder. 

Dolfje schreef op 29-01-2025 om 08:31:

[..]

Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, ze komt zo ontzettend vaak in beeld. Bij geen een andere deelnemer zie je andere mensen zo vaak als Monique.

Ze zijn het kijkerspubliek alvast aan het klaarstomen voor een spin-off😉. Met nu een soort vrouwelijke versie van Terror-Jaap (uit Gouden Kooi?) van jaren geleden😄.

stokstaart schreef op 29-01-2025 om 09:05:

Ik had zo te doen met Mike. Ik herken zo dat gemanipuleer! Mo is de light variant van die van mij maar kolere zeg. Het is super ingewikkeld om daar uit te komen. Die blik die Mike had hadden wij als kind ook. Dat realiseerde ik me jaren later toen ik na jaren therapie sterker was geworden, mijn ouders nog maar vrij weinig zag, er een familielid overleed en ik mijn broer bij mijn ouders zag staan. Ik zal die blik van mijn broer nooit vergeten. Mike had zo’n zelfde soort blik.

Ik hoop voor Mike dat hij leest dat dit manipulatie is en heel erg fout en dat hij afstand gaat nemen van zijn moeder.

Dat lijkt me ontzettend heftig om dat zo terug te zien in een programma. Wat ontzettend sterk van jou dat je je daar bewust van bent geworden. Ik realiseer me nu dat dit programma voor sommige mensen best heftig is. Ik zou daar nooit gaan wonen als ik één van die dames was. Je weet toch dat je nooit onder het juk van die moeder uit gaat komen en dat ze zich tegen alles aan gaat bemoeien en overal haar mening over gaat geven.

IMG-0581.jpg

De Hema speelt er goed op in. 

Dolfje schreef op 29-01-2025 om 08:30:

[..]

Ja dat geloof ik dus niet dat ze dat niet gefilmd hebben. Of het viel heel erg mee wat Antine zei dat de productie het niet de moeite waard vond en dat doordrammen van Mo wel..

Ik geloof dat ook niet, zag je ook in MAFS dat de zwembad en snelweg ruzie "toevallig" niet gefilmd was. Hoe dan ook Mike zit ertussen en mochten hij en Antine bij elkaar blijven(denk het niet) dan krijgt hij het nog zwaar.

Dolfje schreef op 29-01-2025 om 08:30:

[..]

Of het viel juist niet mee, maar het is de bedoeling van de productie dat Mo de slechterig/gekkie is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we een genuanceerd beeld krijgen 

Moeder Mo zegt : 'ik ben bang dat ze (Antine)  jou (Mike) in een grote kooi zet!'
Kan hij zo van de ene grote kooi naar de andere!  

Yumi schreef op 29-01-2025 om 09:46:

[..]

Ik geloof dat ook niet, zag je ook in MAFS dat de zwembad en snelweg ruzie "toevallig" niet gefilmd was. Hoe dan ook Mike zit ertussen en mochten hij en Antine bij elkaar blijven(denk het niet) dan krijgt hij het nog zwaar.

Hij krijgt het zwaar???? Ik denk de partner

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.