Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf schreef op 28-01-2025 om 21:33:

Leuk dat het lijkt te klikken met de laatste man die langskomt bij Adrienne.

Ja ik gun het haar 

Zilver_gray schreef op 28-01-2025 om 21:39:

[..]

Ja , ik dacht te horen dat pa zei erbij betrokken te willen worden… bedoelde hij betrokken worden bij de relatie van Mike en Antienne/ Amber??

Zo begreep ik 'm ook hoor. Monique heeft Pa echt opgetrommeld ter versterking, en de opdracht is duidelijk.

MidasWolf

MidasWolf

28-01-2025 om 21:44 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 28-01-2025 om 21:39:

[..]

Ja , ik dacht te horen dat pa zei erbij betrokken te willen worden… bedoelde hij betrokken worden bij de relatie van Mike en Antienne/ Amber??

Betrokken bij de relatie tussen Mike en een van de meiden. Mo zei ook als het niet klikt tussen ons en haar dan wordt het lastig. Dat zegt ook veel. 

Moxxie schreef op 28-01-2025 om 21:44:

[..]

Zo begreep ik 'm ook hoor. Monique heeft Pa echt opgetrommeld ter versterking, en de opdracht is duidelijk.

Ja echt!

MidasWolf schreef op 28-01-2025 om 21:44:

[..]

Betrokken bij de relatie tussen Mike en een van de meiden. Mo zij ook als het niet klikt tussen ons en haar dan wordt het lastig. Dat zegt ook veel.

Ja moeders steekt haar voorkeur duidelijk niet onder stoelen of banken.

Sterk staaltje manipuleren van Monique 🙈
Hij zei nog heel netjes dat hij toch eerst een klik moet hebben en dat hun op de tweede plek komen, maar of dat dat hem lukt... ik hoop het. 
Judith en Bart zijn leuk samen, hoop echt dat dat wat wordt (blijft)
En bij Adrienne ziet het er ook positief uit!

Evaluna schreef op 28-01-2025 om 22:09:

Sterk staaltje manipuleren van Monique 🙈
Hij zei nog heel netjes dat hij toch eerst een klik moet hebben en dat hun op de tweede plek komen, maar of dat dat hem lukt... ik hoop het.
Judith en Bart zijn leuk samen, hoop echt dat dat wat wordt (blijft)
En bij Adrienne ziet het er ook positief uit!

Ik schrok er best van! En die vader denkt er blijkbaar net zo over. Lastig voor Mike hoor.

Judith en Bart 

Leuke man bij Adrienne, ze kijken elkaar zo lief aan.

Gelukkig kwam Mike heel even voor zichzelf op, maar je zag hem sip kijken. Ik hoop dat hij het licht ziet, maar iemand die jarenlang zo gemanipuleerd is, ik weet het niet. 

Wat een vrouw. Als ze zichzelf nu terug ziet, hoe zou ze over haarzelf denken? 

Ik vond het echt sneu voor Mike hoe zijn moeder tegen hem deed. En wat ik dan ook niet snap is dat Mo iets zei over hoe Antine tegen haar praatte maar dat we dat dus niet hebben gezien.

Vrijevlinder schreef op 28-01-2025 om 22:43:

Gelukkig kwam Mike heel even voor zichzelf op, maar je zag hem sip kijken. Ik hoop dat hij het licht ziet, maar iemand die jarenlang zo gemanipuleerd is, ik weet het niet.

Wat een vrouw. Als ze zichzelf nu terug ziet, hoe zou ze over haarzelf denken?

Ja ik vond hem op een gegeven moment heel beduusd kijken.

Die moeder moet zich toch doodschamen!

MidasWolf schreef op 28-01-2025 om 21:31:

[..]

Brrr raar gesprek, met name de zin over het moeten schrikken/aanpassen naar Mike toe.

En toch is het format van het programma toch wel een beetje dat je daar meedraait en daar gaat settelen. 

keuze maken??? Wat dacht ze van beschaafd gedragen

jammer dat we het belangrijkste moment gemist hebben...dat gesprek had ik wel willen zien.
Die moeder heeft het over 'geen klik',maar Antine is natuurlijk niet dom, die pakt de verkapte boodschap er we l uit; dat zij niet goed genoeg is voor Mike

Natuurlijk is dat niet leuk om te merken

BritgetJones007 schreef op 28-01-2025 om 23:07:

[..]

En toch is het format van het programma toch wel een beetje dat je daar meedraait en daar gaat settelen.

Nou wil ik het weten.
Ik zie jou dit hele topic lang al de moeder van Mike verdedigen*). Ken je haar in het echt misschien?

*) één of twee keer uitgezonderd.

Courage schreef op 28-01-2025 om 23:47:

[..]

Nou wil ik het weten.
Ik zie jou dit hele topic lang al de moeder van Mike verdedigen*). Ken je haar in het echt misschien?

*) één of twee keer uitgezonderd.

Nee, dat niet. Maar ik ben mij wel bewust ervan dat wat je soms ziet ook een vraag kan zijn van de interviewer achter de camera waarmee die moeder in gesprek is. 

En het is niet zozeer verdedigen, maar eerlijk is eerlijk; zij zorgt wel voor leuke tv, geweldig toch.

En ik snap wel het gevoel dat hij daar alles heeft opgebouwd en het juist het format is van het programma om in die situatie een partner te vinden die daar bijkomt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.