Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Stel, je woont als vrouw van 33 jaar nog thuis, doet mee aan dit programma en 100 meter verderop zitten steeds allerlei mannen in een huisje. Maar die komen eerst bij jou thuis en je vader (die ook een grote stempel op de selectie heeft gedrukt, "ja.... die met dat leuke hondje vind ik leuk, die moet komen want die wil ik als schoonzoon" en zo). En dan je vader mee bij elke activiteit: in de kroeg, naar Volendam en dan komt je vader als eerste uit het pashokje in traditionele klederdracht om de Zuiderzeeballade mee te zingen, tijdens een uitje komt je vader ineens op een brommertje aanrijden om een versnapering te brengen, etc. 

Alleen al dat idee is zo absurd dat het daardoor leuke TV is.

Haha zeker! Het is ook een belachelijke situatie. Meik is gewend aan de alles overheersende mamma Moniek, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan gezond is. Ben wel eens benieuwd wat een psycholoog van deze “casus” vindt? Iemand in de zaal??? 

Haantje79 schreef op 24-01-2025 om 07:57:

[..]

Haha zeker! Het is ook een belachelijke situatie. Meik is gewend aan de alles overheersende mamma Moniek, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan gezond is. Ben wel eens benieuwd wat een psycholoog van deze “casus” vindt? Iemand in de zaal???

Ik denk vooral dat als Mike een relatie krijgt en dan straks zijn eigen huisje en gezin, dat het allemaal wel los zou lopen.

Misschien woont hij daar nog vanuit financiële overwegingen en om eerst een financiële basis te leggen, kan ook he.

Of hij vindt het zelf wel lekker makkelijk en gezellig zo. Daar wonen is natuurlijk ook anders dan in Nederland met een netwerk van vrienden enz om je heen

BritgetJones007 schreef op 24-01-2025 om 07:54:

[..]

Oh ik interpreteer dat eigenlijk meer als een gevoel van teleurstelling, moeheid en spanning die er naar al die drukke en chaotische draaidagen uitkomt...eigenlijk meer een soort ontlading

Nou ze zijn  er nou ook niet weer heel lang geweest bij Adrienne volgens mij. Paar dagen en dan al " kriebels" " voorzichtige  vlinders".

Ik vind het apart.

BritgetJones007 schreef op 24-01-2025 om 08:04:

[..]

Ik denk vooral dat als Mike een relatie krijgt en dan straks zijn eigen huisje en gezin, dat het allemaal wel los zou lopen.

Misschien woont hij daar nog vanuit financiële overwegingen en om eerst een financiële basis te leggen, kan ook he.

Of hij vindt het zelf wel lekker makkelijk en gezellig zo. Daar wonen is natuurlijk ook anders dan in Nederland met een netwerk van vrienden enz om je heen

Ach, Moniek is naast een onafgestemde bemoeial waarschijnlijk gewoon ook een lieve betrokken moeder en misschien oma in de toekomst. Mike is naast een moederskindje ook een leuke vent die zijn gasten keurig en aardig ontvangt. We hebben nou eenmaal altijd tal van trekken in ons als mensen. De kwestie bij zo'n programma is dat de productie veelal één kant wat meer benadrukt omdat wij als publiek ook graag een soort 'flat characters' willen zien waarover we een oordeel kunnen vellen. 

Haantje79 schreef op 24-01-2025 om 07:57:

[..]

Op insta doet 'hartgeraakt-psycholoog' goede analyses. Ook over Mike. O.a. dat hij meer eigen keuzes moet maken. 

Luchtpost schreef op 23-01-2025 om 22:24:

[..]

(...) Zoals Maarten vandaag de sauna in ging en zei dat hij "toch echt niet met een zwembroek die sauna in ging". Dat mag hij natuurlijk vinden en doen en zeggen. Maar waarom vraagt zo'n man zich niet eerst hardop af (nog beter: aan die dame) of zij dat wil, zo op de eerste dag een 77-jarige man die met haar wil daten zo helemaal in zijn blootje voorbij zien schuiven of naast je hebben zitten. Waarom niet nét een tikkie eleganter allemaal en gewoon even vragen of die dame er bezwaar tegen heeft?

Misschien heeft hij dat wel gedaan en is dat gewoon niet uitgezonden. Dat kan natuurlijk ook.

Juulsz neem ik overigens ook niet serieus, lijkt mij ook gecast.

Wel even één dingetje ten nadele van Judith: ze vond dat Juulsz wegdeinsde voor haar hond, maar ze had niet in de gaten dat die hond met zijn neus in haar kruis duwde, meerdere keren. Dat vind ik ook echt heel vervelend gedrag van sommige honden. Tegen je opspringen, te enthousiast etc. dat gaat nog, maar die neus in je kruis, nee!

Courage schreef op 25-01-2025 om 13:50:

Wel even één dingetje ten nadele van Judith: ze vond dat Juulsz wegdeinsde voor haar hond, maar ze had niet in de gaten dat die hond met zijn neus in haar kruis duwde, meerdere keren. Dat vind ik ook echt heel vervelend gedrag van sommige honden. Tegen je opspringen, te enthousiast etc. dat gaat nog, maar die neus in je kruis, nee!

Ja dat zag ik ook, heel opdringerig. En nee dat is geen puberspeelsheid,maar irritant gedrag.

Courage schreef op 25-01-2025 om 13:50:

Was het even vergeten, maar je hebt gelijk zo vervelend. Begrijp niet dat ze wel zag dat ze terugdeinsde maar niet de reden? Overigens vind ik tegen me opspringen en te enthousiast ook irritant, geen zin in kleding met modderpoten.

Had Juulz de veters van haar 'berg'-schoenen niet vast, dat ze  zo snel een schoen verloor?  Ik zie Juulz niet zo snel haar handen vuilmaken.  Onbegrijpelijke keuze van Judith.

Beterlaat2021! schreef op 25-01-2025 om 14:51:

Had Juulz de veters van haar 'berg'-schoenen niet vast, dat ze zo snel een schoen verloor? Ik zie Juulz niet zo snel haar handen vuilmaken. Onbegrijpelijke keuze van Judith.

Die had de veters inderdaad niet goed strakgetrokken. Waarschijnlijk probeerde ze een beetje fashionable nonchalant te blijven.

Yumi schreef op 25-01-2025 om 14:05:

[..]

Was het even vergeten, maar je hebt gelijk zo vervelend. Begrijp niet dat ze wel zag dat ze terugdeinsde maar niet de reden? Overigens vind ik tegen me opspringen en te enthousiast ook irritant, geen zin in kleding met modderpoten.

OOk die snap ik hoor. Groot hondenliefhebber maar een ook echt hekel aan  tegen me opspringende honden en kruissnuivers.  

MidasWolf

MidasWolf

25-01-2025 om 18:58 Topicstarter

https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde

Deelnemers winter vol liefde seizoen 3 ook bekend, wie dit niet wil weten klik niet op de link. 

Op de RTL site. Iets naar onder scrollen voor deelnemers. Denk dat er nog 1-2 deelnemers bijkomen.

MidasWolf

MidasWolf

25-01-2025 om 19:03 Topicstarter

Voor een eventueel nieuw seizoen van: ‘Winter Vol Liefde’, een televisieprogramma (van de makers van ‘B&B Vol Liefde’) zoeken wij single Nederlanders die wonen/werken in landen met een winters karakter. Het zijn enthousiaste personen die hun droom hebben nagejaagd, en hun leven nu graag met een Nederlandse partner willen delen. Bijvoorbeeld een vrijgezelle B&B/pension/hotel-eigenaar, een skischool-houder, makelaar, een eigenaar van een café/restaurant/hotel, of iemand die op dit soort plekken als bijv. manager werkt. Of bijvoorbeeld iemand die outdoor activiteiten begeleidt of organiseert. Andere beroepen zijn natuurlijk ook mogelijk, zolang diegene op zoek is naar de liefde.

In het programma zullen zij leuke singles uit Nederland verwelkomen. Wij hopen natuurlijk dat daar de liefde van hun leven bij zit.

Ben of ken je iemand? Vul dan gerust vrijblijvend het formulier in.

Let op, ben jij geen hoofdpersoon maar wil jij je voor iemand aanmelden? Ga dan naar:

https://bluecirclecasting.nl/kandidaten/winter-vol-liefde-singles

Heb jij een tip van iemand die we zouden mogen benaderen? Of heb jij wellicht vragen die je eerst zou willen stellen voordat je je wil aanmelden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag verder. Ons mailadres is: [email protected].

Ze hebben ook een oproep 

Denk wel dat ze het rond krijgen. 
Anders bellen ze Malgosia uit Polen(Albert kasteelheer Spanje)  wel op, om nog een seizoen mee te draaien 

MidasWolf

MidasWolf

25-01-2025 om 19:10 Topicstarter

Ik heb nog even terug gekeken, op beeld corrigeert ze de hond ook verder niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.