Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

MidasWolf

MidasWolf

27-01-2025 om 21:08 Topicstarter

Jan zou mensen echt iets eerder naar huis moeten sturen. Ook met Yan wacht hij (vind ik) te lang. Gelukkig nog niet zo erg als bij Michiel.

MidasWolf

MidasWolf

27-01-2025 om 21:10 Topicstarter

Het verschil met voorbereiden/opmaken voor de date tussen Juulsz en Judith vond ik leuk om te zien.

MidasWolf

MidasWolf

27-01-2025 om 21:11 Topicstarter

Dat gezicht van Mike, toen dat gesprek bezig was tussen Antine en haar ouders/Mikes moeder.

MidasWolf schreef op 27-01-2025 om 21:10:

Het verschil met voorbereiden/opmaken voor de date tussen Juulsz en Judith vond ik leuk om te zien.

Ik vond het zo raar dat Juulsz begon over " de geur die ik voor deze date heb uitgezocht  bladiebla ". Voelde heel reclame-achtig.

MidasWolf

MidasWolf

27-01-2025 om 22:23 Topicstarter

Dolfje schreef op 27-01-2025 om 22:18:

[..]

Ik vond het zo raar dat Juulsz begon over " de geur die ik voor deze date heb uitgezocht bladiebla ". Voelde heel reclame-achtig.

Dit ook inderdaad.

Dolfje schreef op 27-01-2025 om 22:18:

[..]

Ik vond het zo raar dat Juulsz begon over " de geur die ik voor deze date heb uitgezocht bladiebla ". Voelde heel reclame-achtig.

Dat was het ook, zelfde verhaal met Antine die even het labeltje liet zien van "haar" Stoof kussen tijdens het aanzette.

Weet niet precies waarom maar ik vind Antine steeds minder leuk. Dat drukke gedoe en het gegiebel over het warm, heet hebben. Ze is 33 en heeft wat tijd met Mike doorgebracht 🙄en dan heeft ze het er al over om daar te blijven. 

Yumi schreef op 27-01-2025 om 23:15:

Weet niet precies waarom maar ik vind Antine steeds minder leuk. Dat drukke gedoe en het gegiebel over het warm, heet hebben. Ze is 33 en heeft wat tijd met Mike doorgebracht 🙄en dan heeft ze het er al over om daar te blijven.

Nou inderdaad, ik ook! En dan uitroepen “ jaaa we hebben getongt” ..? Kom op joh, hoe oud ben je??

MidasWolf schreef op 27-01-2025 om 21:08:

Jan zou mensen echt iets eerder naar huis moeten sturen. Ook met Yan wacht hij (vind ik) te lang. Gelukkig nog niet zo erg als bij Michiel.

Ik denk dat Yan er nog langer was geweest, als Willem niet op de stoep had gestaan. Jan vindt Willem qua uiterlijk leuk, maar verder kent hij hem helemaal niet. Jan weet niets over de twijfels die Willem heeft en dat hij twijfelt over het empathisch vermogen van Jan... want hij spreekt zijn ergernissen immers niet uit. 

Ik vond het knap hoe Yan kon omgaan met de nukken van Jan, ik gun Yan het allerbeste! Ik vond hem een warm en lief mens.

ik lees veel dat mensen vinden dat het voor Antine een 'spelletje' is,dat- zodra de lol eraf is- ze Mike weer laat vallen....geen idee, de tijd zal het uitwijzen.

Ik vind alleen wel dat als je schrijft op iemand in B&B vol liefde, dat je er wel over nagedacht hebt of je daar zou kunnen wonen en anders niet moet schrijven.

Ik vond dat bij de zomereditie van twee jaar terug bijvoorbeeld raar dat Fenna schreef en het ook geworden was en dan zorgen dat je ergens anders gaat wonen en dus niet eens van plan was de B&B voort te zetten.
Natuurlijk, het mag...maar ik vind dat raar. Schrijf dan gewoon niet

Als het wat wordt tussen Mike en Antine, moeten ze gewoon zo snel mogelijk met z'n tweeën naar Friesland en weg bij moeder Monique. 

Anouk1234 schreef op 28-01-2025 om 08:04:

Als het wat wordt tussen Mike en Antine, moeten ze gewoon zo snel mogelijk met z'n tweeën naar Friesland en weg bij moeder Monique.

Zeker. Die moeder heeft een nieuwe hobby nodig en voelt aan alle kanten dat ze niet opgewassen is tegen Antine. Ze probeert nu kleine steekjes uit te delen en hoopt dat Mikes ogen open gaan en zich bedenkt. Erg onsympathiek van haar. Maar het laat wel zien hoe zij kan zijn, als iets haar niet bevalt. 

mamma Mo is vol in sabotage modus, maar ze kan niet te ver gaan want dan verliest ze Meik misschien ook. Ze knijpt hem voor de pittige Antien: “Wil deze gekke mevrouw van de baan af gaan” 

Mamma Monique is zó verkeerd bezig, niet te geloven zeg....Tenenkrommend.

Yan 🧡

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.