Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde - de laatste week! (september 2026)

Courage

Courage

04-09-2026 om 22:42 Topicstarter

Ha Appelientje, Framboos, Fruit ; welkom. Ik durf te wedden dat als je duckface had gezegd, het geen probleem was geweest.

Appelientje schreef op 04-09-2026 om 22:36:

[..]

Ben alleen nog wel benieuwd wat je dan had gezegd wat “over de schreef ging”?

Als jij de Framboosje bent van het Winter vol Liefde topic waar je op het laatst zo gezellig met nog een aantal gezelligerds een enorme hetze tegen mij begon, dan zal je snappen dat ik geen enkel behoefte voel om hierop te antwoorden. 

Courage schreef op 04-09-2026 om 22:42:

Ha Appelientje, Framboos, Fruit ; welkom. Ik durf te wedden dat als je duckface had gezegd, het geen probleem was geweest.

Ja dat denk ik ook haha

Calamitycat schreef op 04-09-2026 om 22:53:

[..]

Als jij de Framboosje bent van het Winter vol Liefde topic waar je op het laatst zo gezellig met nog een aantal gezelligerds een enorme hetze tegen mij begon, dan zal je snappen dat ik geen enkel behoefte voel om hierop te antwoorden.

Jeetje. Wat ben jij een ruzie zoeker zeg. 

ach, is het beruchte andere forum weer bezig geweest met bannen. Het is een raadsel waarom jullie er steeds terug keren.

Ik vind het wel heftig dat Sabina zich nauwelijks verstaanbaar kan maken, kan toch niet de bedoeling zijn? Denk dat ze voor de opnames iets te enthousiast is geweest. 
En Dick is een sukkel, met zijn 'makkelijke hout' oid. Hoop dat ze hem snel wegstuurt.
Doete en Fred passen mooi bii elkaar, geen redden meer aan. Denk dat Sabine ook is vertrokken om  ruimte te maken voor Doete. 

Waterman02 schreef op 05-09-2026 om 08:04:

[..]

Jeetje. Wat ben jij een ruzie zoeker zeg.

Of ze stelt duidelijke grenzen. Ik zou willen dat ik dat kon, dan had ik nu misschien niet ziek thuis gezeten.

Of ken jij de hele achtergrond? Ik niet, moet ik zeggen, maar dat is voor mij reden te meer om niet heel stellig iets te poneren. Vandaar dat ik er hier een andere optie tegenover zet. 

Nou jammer hoor, dat jullie hier allemaal zitten. Ik heb mijn account hier ook nog, maar ik ga niet mijn eigen topic verlaten. Veel kijk- en schrijfplezier!

MRI

MRI

05-09-2026 om 10:44

Kan iemand mij dit draadje uitleggen? Er waren toch al twee draadjes over B&B: een met en een zonder spoilers. Waartoe dient dit draadje dan, zo voor het scheiden van de markt?

MarindaH schreef op 05-09-2026 om 09:52:

Nou jammer hoor, dat jullie hier allemaal zitten. Ik heb mijn account hier ook nog, maar ik ga niet mijn eigen topic verlaten. Veel kijk- en schrijfplezier!

Ja snap ik, en als ik geen ban had gehad, was ik ook gebleven. Maar ben t niet eens met het strenge en willekeurige mod beleid op Viva forum, verpest het wel een beetje. Bericht verwijderen OK, maar gelijk een week ban vind ik bizar. 

Goed, waar zijn jullie gebleven? Ik heb volgens mij nu alles op VL gezien en alleen nog de reünie tegoed volgende week woensdag.

Laatste drie en de reünie. En geen zorgen, daarna ben ik iig hier weg. Volgende reeks doen we wel ergens anders.

Courage

Courage

05-09-2026 om 13:19 Topicstarter

MRI schreef op 05-09-2026 om 10:44:

Kan iemand mij dit draadje uitleggen? Er waren toch al twee draadjes over B&B: een met en een zonder spoilers. Waartoe dient dit draadje dan, zo voor het scheiden van de markt?

Dat klopt. Maar voor het scheiden van de markt, kregen 3 schrijvers in het zonder-spoilers-topic een weekban. En dat is best een beetje lullig zo in de finale-week van B&B.
En ik was het sowieso al niet eens met de wijze van modereren in zijn algemeenheid, dus de optelsom om hier nog een week verder te schrijven was snel gemaakt.

WickedWitch schreef op 05-09-2026 om 12:33:

Laatste drie en de reünie. En geen zorgen, daarna ben ik iig hier weg. Volgende reeks doen we wel ergens anders.

Kunt hier toch ook prima lezen. ik heb n tijdje terug ook n weekban gehad.door iets over Ali.B. Te schrijven ook flauw hij wordt uigekotst door bijna heel Nederland .ik had zeker moeten schrijven dat het zo.n aardig koorknaapje is .

Appelientje schreef op 04-09-2026 om 22:30:

Wow wat grappig ik wist niet eens dat ik hier een account had! Framboos hier, die een weekban had gekregen door opmerking over plastische chirurgie (eendenbek bij Anna doordat die bovenlip teveel is opgespoten). Zal t voortaan netjes verwoorden. Maar blijf het zonde vinden, al die verbouwingen en ingrepen bij de deelnemers.

Ik ook en het vreemde is .ze stond voor de spiegel op n gegeven moment .ik zag haar van de zijkant de bovenlip raakte bijna haar neus.ze zien zich zelf alleen maar als mooi.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.