Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde - de laatste week! (september 2026)

Courage

Courage

08-09-2026 om 12:38 Topicstarter

LichtEnDonker schreef op 08-09-2026 om 00:06:

De verwarring is herkenbaar
Maar gezien je de enige bent die vanavond iets gepost heeft, is deze denk ik passé?

Ja wie weet. In elk geval na komende donderdag.

Ik ben benieuwd hoe het gaat eindigen tussen Thomas en Mexx. Ik vind Mexx een stuk authentieker dan de andere meiden bij Thomas, jammer dat Thomas haar niet ziet voor wie ze is, en het niet als pluspunt ziet dat zij bij zichzelf blijft. Hij lijkt vooral bezig met het uiterlijke plaatje, ik denk dus eigenlijk niet dat ze nog samen zijn. Ik hoop dat Mexx vooral niet zo onzeker blijft over zichzelf. 
Eline gaat denk ik niemand vinden, ze is afstandelijk en lijkt een soort bindingsangst te hebben. Idem met Caroline. Alhoewel ze Arie als enige tolereert in haar aura. Dus wellicht ontstaat er toch wel wat? Heb de hoop nog niet opgegeven. Maar denk dat zowel Eline als Caroline vrij dwangmatig en rigide zijn, en daar past niemand echt tussen. 

Appelientje schreef op 08-09-2026 om 12:59:

Ik ben benieuwd hoe het gaat eindigen tussen Thomas en Mexx. Ik vind Mexx een stuk authentieker dan de andere meiden bij Thomas, jammer dat Thomas haar niet ziet voor wie ze is, en het niet als pluspunt ziet dat zij bij zichzelf blijft. Hij lijkt vooral bezig met het uiterlijke plaatje, ik denk dus eigenlijk niet dat ze nog samen zijn. Ik hoop dat Mexx vooral niet zo onzeker blijft over zichzelf.

Dit... 

Thomas blijft haar veranderen naar een outgoing-persoon worden. Wat ze niet is en ook niet hoeft te zijn. Dan passen ze gewoon niet samen. Ook prima.

Of hij blijft het feest-en scharrel leven missen en geeft t op als hij Mexx een keer in bed gehad heeft. Ik vind hem niet sympathiek. 

Ook ben ik benieuwd of mexx hém nog wil als ze ziet dat hij liever Anne voor de spanning gehad had en zo twijfelde tussen hun 2. Als ik mexx was zou ik willen dat iemand vol voor me gaat in plaats van twijfel twijfel, "nou doe deze dan maar... "  

Thomas weet gewoon niet.dat er extraverte  en introverte mensen zijn 
Mex is goed en sympathiek zo als ze is .zij is geen type wat op de  bar gaat staan dansen. Dat moet hij zelf dan maar gaan doen.maar ik denk dat als zij dat een keer gezien heeft.zij haar eigen conclusie wel trekt.😂

joky schreef op 09-09-2026 om 11:54:

Thomas weet gewoon niet.dat er extraverte en introverte mensen zijn
Mex is goed en sympathiek zo als ze is .zij is geen type wat op de bar gaat staan dansen. Dat moet hij zelf dan maar gaan doen.maar ik denk dat als zij dat een keer gezien heeft.zij haar eigen conclusie wel trekt.😂

Het gaat zelfs nog een stapje verder. Hij waardeer Mexx niet om wie ze is, en ziet niet in dat zij authentiek is (zo komt ze tenminste over). En hij zelf dat niet is. Hij komt namelijk gemaakt en oppervlakkig  over, doet totaal niet aan zelfreflectie oid.

Van Doete krijg ik trouwens ook totaal geen hoogte. Ze geeft dubbele signalen af, heeft een vreemde mimiek en laat niet zien wat er in haar om gaat.

Appelientje schreef op 09-09-2026 om 12:35:

[..]

Het gaat zelfs nog een stapje verder. Hij waardeer Mexx niet om wie ze is, en ziet niet in dat zij authentiek is (zo komt ze tenminste over). En hij zelf dat niet is. Hij komt namelijk gemaakt en oppervlakkig over, doet totaal niet aan zelfreflectie oid.

Van Doete krijg ik trouwens ook totaal geen hoogte. Ze geeft dubbele signalen af, heeft een vreemde mimiek en laat niet zien wat er in haar om gaat.

Doete begrijp ik ook niks van .ze is n mooie vrouw.maar haar spraak  is n beetje slepend langzaam.Soms denk ik doordacht.ik kan haar totaal niet pijlen.en dan denk uk het andere moment weer dat ze n beetje simpel is. Heel raadselachtig .heeft ze kinderen? Als het mijn moederzou zijn had ik haar persoonlijk  vandaar weg gehaald .

Net als Arie die goeierd zou ik ook bij Caroline weg gehaald hebben.

joky schreef op 09-09-2026 om 20:53:

[..]

Doete begrijp ik ook niks van .ze is n mooie vrouw.maar haar spraak is n beetje slepend langzaam.Soms denk ik doordacht.ik kan haar totaal niet pijlen.en dan denk uk het andere moment weer dat ze n beetje simpel is. Heel raadselachtig .heeft ze kinderen? Als het mijn moederzou zijn had ik haar persoonlijk vandaar weg gehaald .

Op een ander forum wordt gespeculeerd dat Doete niet al te slim is. Zou ook best kunnen. Ze lijkt dingen ook niet echt goed te snappen. Misschien dat dat haar mimiek beïnvloed?

Courage

Courage

10-09-2026 om 23:42 Topicstarter

Ik had echt niet verwacht dat Nisha Tara en Lieske nog samen zouden zijn. Ik snapte echt niks van dat liefdesverhaal, maar dat het ik dus verkeerd voorspeld.

Thomas zag iedereen natuurlijk van verre aankomen. Ik hoop dat Mexx wel meer zelfvertrouwen heeft gekregen door het meedoen.

Mireille, tja... sorry niet zo boeiend. Kasper zag er goed uit!

Fred en Doete; dat knalde als een vuurpijl uit elkaar. Doete had het in haar hoofd dus enorm lopen romantiseren en toen bleek er geen deel 2 te zijn... Ze zijn allebei even kinderachtig gebleken. Ik zou graag een interview met haar willen zien of lezen. Heel nieuwsgierig.

Paul heeft er echt niets van geleerd. Schuift het op al jaren niet gedate te hebben. Nee dude, je bent gewoon niet geïnteresseerd.

Caroline en Arie is toch wel een verrassing hoor. Volgens mij worden die tanden niet wit genoeg met die methode.

Timothy en Michaël wel heel leuk samen - en toch vertrouw ik ze allebei nog niet helemaal. Timothy die ik onlangs op insta zag met een promo om tig volgers te ronselen. En Michaël met een soort bindingsangst. I don't know.

Vergeet ik bijna Eline nog haha. Nou, dat zegt ook wel genoeg.

Courage

Courage

10-09-2026 om 23:43 Topicstarter

Ik ga overigens niet (heel) actief meer schrijven op dit topic. Dat doe ik op het andere topic nu de reünie geweest is.

Courage schreef op 10-09-2026 om 23:43:

Ik ga overigens niet (heel) actief meer schrijven op dit topic. Dat doe ik op het andere topic nu de reünie geweest is.

- knip -

Euphoria schreef op 11-09-2026 om 07:03:

[..]

Nou, bij het lezen van jouw samenvatting bekroop me het Viva Forum gevoel. Dat was niet best.

Nou meid, we zijn alweer weg.

Hoop dat je het een beetje kunt verwerken, dat gevoel.

WickedWitch schreef op 11-09-2026 om 12:48:

[..]

Nou meid, we zijn alweer weg.

Hoop dat je het een beetje kunt verwerken, dat gevoel.

Nee, dat zal nog heel veel tijd en inspanning gaan kosten.

joky schreef op 09-09-2026 om 20:53:

[..]

Doete begrijp ik ook niks van .ze is n mooie vrouw.maar haar spraak is n beetje slepend langzaam.Soms denk ik doordacht.ik kan haar totaal niet pijlen.en dan denk uk het andere moment weer dat ze n beetje simpel is. Heel raadselachtig .heeft ze kinderen? Als het mijn moederzou zijn had ik haar persoonlijk vandaar weg gehaald .

Ze komt uit Friesland of Drenthe dus haar spraak is niet gek hoor

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.