Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Dandy schreef op 12-09-2025 om 04:02:

Wat een saai seizoen was het.
Ik ben seizoen 1 aan het terugkijken en het valt me op dat die deelnemers (zowel b&b-eigenaren als gasten) veel ongepolijster zijn. Dat maakt ze ook sympathieker.
.

Dat is altijd zo met zulke shows. Bij de eerste seizoenen is iedereen echt zichzelf, later is bekend wat voor impact deelname aan zoiets heeft.

Dolfje schreef op 12-09-2025 om 08:34:

[..]

Ja dit verbaasde mij ook. Niet zo zeer het verliefd worden maar zo snel samen een pand kopen.

Stiekem hoop ik nog dat ze met die leuke vrijgezel (die ze als laatste weg stuurde, ben zo slecht met namen) dat pand heeft gekocht. Wishful thinking, I know

Widajo schreef op 12-09-2025 om 08:59:

[..]

Stiekem hoop ik nog dat ze met die leuke vrijgezel (die ze als laatste weg stuurde, ben zo slecht met namen) dat pand heeft gekocht. Wishful thinking, I know

Nee, ik heb op facebook een foto gezien van haar nieuwe vriend. In mijn ogen wel knapper dan de mannen die deel hebben genomen aan het programma,

watertoren schreef op 12-09-2025 om 09:05:

[..]

Nee, ik heb op facebook een foto gezien van haar nieuwe vriend. In mijn ogen wel knapper dan de mannen die deel hebben genomen aan het programma,

Beste jammer, maar denk dat die man (Richard??) wel genoeg andere vrouwen leert kennen. Hij was vrij populair geloof ik.

Hopelijk wordt Eveline gelukkig met haar nieuwe man maar om het nou meteen de liefde van haar leven te noemen? Beetje overdreven

er zijn nu verschillende filmpjes te zien als reactie op de reünie. Renske en Lieske bij Rtl Tonight en de reactie van Eveline op (de posts van) Bart...
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5527938/renske-bb-vol-liefde-veel-gehad-nazorg-programma
https://www.rtl.nl/boulevard/video/8cf86fe6-824b-4f27-947e-8d79f69957ec/eveline-zag-andere-kant-van-bart-na-opnames-bb

Ik vind Rob een saaie man en niet sympathiek. Hij had Margot ook niet terug moeten vragen. Ik denk dat hij de vrouwen te oud vond want hij heeft in het programma gezegd dat hij open staat voor een vrouw die 20 jaar jonger is maar die hebben natuurlijk niet gereageerd op zijn oproep. Droom lekker verder Rob.

Dolfje schreef op 12-09-2025 om 08:35:

[..]

Dat is altijd zo met zulke shows. Bij de eerste seizoenen is iedereen echt zichzelf, later is bekend wat voor impact deelname aan zoiets heeft.

Ja, snap ik. Maar ik vind het wel jammer.

Ik vond Dick in dit seizoen lange tijd nog wel oké, maar tegen het eind zo geforceerd en krampachtig. Ik heb de laatste paar afleveringen niet eens meer gekeken omdat ik het niet langer aan kon zien. Inderdaad wat iemand al schreef, er was nul chemie met Moniek. Bijzonder dat ze zoveel tijd nodig hadden om daarachter te komen. En Dick was dan de enige soort van "normale" b&b-eigenaar. Ja, en Petra, maar daar was het ook te saai uiteindelijk.

Zo, ik heb de rëunie nu in etappes bekeken. We zullen vast af en toe nog wel eens iets horen over deelnemers en hun gasten. Dat druppelt nog járen door.

Ben wel heel blij dat 'het liedje' wat Bart voor Eveline gemaakt had, ons bespaard is gebleven.         Ook verstandig van de makers van het programma. Hij dacht nog een graantje mee te pikken.  Mislukt. 

Vond dit seizoen érg lang duren!        

Ik ga de reünie niet eens meer kijken, geen zin meer in. Ik lees hier wel wie er nog samen zijn, en vooral wie niet 😁, veel leuker.

Widajo schreef op 12-09-2025 om 09:46:

[..]

Beste jammer, maar denk dat die man (Richard??) wel genoeg andere vrouwen leert kennen. Hij was vrij populair geloof ik.

Hopelijk wordt Eveline gelukkig met haar nieuwe man maar om het nou meteen de liefde van haar leven te noemen? Beetje overdreven

Dat vind ik ook. En in november naar de notaris omdat ze samen een pand hebben gekocht is gewoon dom. Ja sorry maar leer elkaar eerst kennen voor je zulke stappen onderneemt. 

Ik heb stukjes van Kom je bij me eten VIPS zitten kijken. Maar wat is Malgosia toch een vals mens. Poeh hee, die haalt overal de negatieve aandacht. 

Eveline wil geen contact meer met Bart, zonder camera's was het niet zo leuk.

Eveline zag andere kant van Bart na opnames B&B Vol Liefde: 'Wil daar geen relatie mee'

Sylwia, wil trouwen... dat dacht ik al, Illya ga naar de notaris voor de huwelijksvoorwaarden! 

Dit filmpje is net zo nep als Sylwia, waarin opmerkt dat Monique het op haar manier probeerde en zij op een andere, en haar is het gelukt. 
Sylwia uit B&B Vol Liefde hint op trouwplannen met Illya: 'Wil een man hebben'

Knutselkei schreef op 13-09-2025 om 08:32:

Ik heb stukjes van Kom je bij me eten VIPS zitten kijken. Maar wat is Malgosia toch een vals mens. Poeh hee, die haalt overal de negatieve aandacht.

Zijn dit de afleveringen van vorige week?

Jaklopt, echt elke aflevering zijn er wel sneren ,bah!!

Petra heeft haar eerste snabbel al binnen. Ik zag haar zojuist op Facebook in een transavia reclame.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.