Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Beterlaat2021! schreef op 10-09-2025 om 16:11:

[..]

Daniel en Dick waren toch geen stel?

[..]

😎 misschien na de reünie 

Ik vond de reden van Eveline om Richard weg te sturen nogal vreemd, ze vond hem teveel in balans. Ze zei ook nog, dat hij nu ze hem wegstuurde ook in balans bleef. Ze had liever iemand waarbij ze kon zien wat dat met hem deed. Misschien dat Eveline even vergeet dat Richard op de ambulance werkt, niet handig als je dan snel uit balans raakt...

Bart brengt zijn eerste single uit, misschien goed om de wolf mee te verjagen Ik vond dat hij totaal niet enthousiast reageerde toen Eveline vertelde Richard te hebben weggestuurd. Hij moest het laten bezinken en het ging allemaal zo snel, iets van ik heb het voor elkaar nu hoeft het eigenlijk niet meer...

Op Instagram laat hij weten dat hij al sinds zijn twaalfde een passie heeft voor muziek. Op donderdag 11 september brengt hij zijn debuutsingle “Amore Bella Ciao” uit. Meneer wil een carrière als zanger, gaat vast lukken 

Instagram

Haha ohja zijn ambities als zanger.. De karaokeshow was geen goede dag dan denk ik

ik durf het bijna niet te zeggen
Maar vond ilya en pooolse leuk
Kon nog wel wat worden 😊😊

Dacht wat is het vroeg afgelopen en dan komt er ineens een stukje reünie achteraan. Raar, en dan de afsluiting van Leonie, die even een vette spoiler weggeeft, over Illya en Juf Koesje ook raar 

En dan, rtlnieuws laat (online) ook nog een foto van de kandidaten die een partner hebben gevonden, waaaaaaromm?! 

Yumi schreef op 10-09-2025 om 22:55:

Dacht wat is het vroeg afgelopen en dan komt er ineens een stukje reünie achteraan. Raar, en dan de afsluiting van Leonie, die even een vette spoiler weggeeft, over Illya en Juf Koesje ook raar

En dan, rtlnieuws laat (online) ook nog een foto van de kandidaten die een partner hebben gevonden, waaaaaaromm?!

Waar raar inderdaad, reünie is pas morgen op tv toch? Mensen die B&B hebben gekeken, kijken morgen toch wel..

Ik heb vooruit gekeken. Best leuke momenten en vond het vooral verrassend.

Veel plezier morgen!

Ps

de nieuwe kandidaten voor Winter vol liefde worden ook voorgesteld

Widajo schreef op 10-09-2025 om 23:31:

[..]

Waar raar inderdaad, reünie is pas morgen op tv toch? Mensen die B&B hebben gekeken, kijken morgen toch wel..

Ik heb vooruit gekeken. Best leuke momenten en vond het vooral verrassend.

Veel plezier morgen!

Ps

de nieuwe kandidaten voor Winter vol liefde worden ook voorgesteld

Na de aflevering van vanavond, was er na de reclame al een gedeelte van de reünie te zien. Morgen komen de andere kandidaten aan bod.

[..]

Dat staat er wat raar, ik bedoel mogelijk zijn Daniel en vriendin nog bij elkaar, en heel misschien Dick en vriendin. 

Yumi schreef op 10-09-2025 om 17:37:

Ik vond de reden van Eveline om Richard weg te sturen nogal vreemd, ze vond hem teveel in balans. Ze zei ook nog, dat hij nu ze hem wegstuurde ook in balans bleef. Ze had liever iemand waarbij ze kon zien wat dat met hem deed. Misschien dat Eveline even vergeet dat Richard op de ambulance werkt, niet handig als je dan snel uit balans raakt...

Bart brengt zijn eerste single uit, misschien goed om de wolf mee te verjagen Ik vond dat hij totaal niet enthousiast reageerde toen Eveline vertelde Richard te hebben weggestuurd. Hij moest het laten bezinken en het ging allemaal zo snel, iets van ik heb het voor elkaar nu hoeft het eigenlijk niet meer...

Op Instagram laat hij weten dat hij al sinds zijn twaalfde een passie heeft voor muziek. Op donderdag 11 september brengt hij zijn debuutsingle “Amore Bella Ciao” uit. Meneer wil een carrière als zanger, gaat vast lukken

Instagram

Ja, inderdaad. Is iemand stabiel, is het niet goed. Misschien bedoelde ze dat ze emoties niet van hem af kan lezen. Maar dat zie ik bij Bart ook niet zo. Geen stralende ogen als ze iets liefs zegt. 

Zij is veel verder dan hem. En misschien gaat het hem om het hebben van, en gaat daarna de lol eraf. Het zou me niet verbazen dat we vanavond horen dat ze niet meer bij elkaar zijn. 

tjee wat is die Rob toch een hork. Geweldig hoe Carmen t zegt😂
Zullen we Margot aan Eric van Ingrid koppelen 

Wat is Monique ‘ niet meer van ‘ Dick toch een lief mens! 

Zooo Eveline laat er geen gras over groeien!

ik vond m niks aan maar die (ex)vriend van Eveline keek echt wel beteuterd. Niet netjes van haar om hem zo voor het blok te zetten.  Even van te voren inlichten was wel zo netjes geweest 

Eveline verbaasd mij, ze is blijkbaar weer heel snel verliefd is geworden, nadat Bart is weggegaan. In november naar de notaris, omdat ze samen met haar nieuwe liefde een pand heeft gekocht.   

Illya, ik zie dat hij haar grappig vindt en met haar kan lachen. Maar die goede gesprekken die hij volgens zijn introductie graag wou hebben? Als je verliefd bent, is het wensenlijstje niet meer belangrijk. Hoop dat het stand houdt als de roze bril afgaat.

Bassie in een sterrenrestaurant 

Margot was terecht een beetje boos op Rob, je laat iemand niet zomaar terugkomen.

Wat een saai seizoen was het.
Ik ben seizoen 1 aan het terugkijken en het valt me op dat die deelnemers (zowel b&b-eigenaren als gasten) veel ongepolijster zijn. Dat maakt ze ook sympathieker.
Ik vond dit jaar niemand echt leuk om te volgen. Vorig jaar ook al niet trouwens. Hopelijk wordt Winter vol liefde nog wat.

Yumi schreef op 11-09-2025 om 23:30:

Eveline verbaasd mij, ze is blijkbaar weer heel snel verliefd is geworden, nadat Bart is weggegaan. In november naar de notaris, omdat ze samen met haar nieuwe liefde een pand heeft gekocht.

Ja dit verbaasde mij ook. Niet zo zeer het verliefd worden maar zo snel samen een pand kopen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.