Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Die Magda kan erg zeuren over die mannen, maar zelf heeft ze het empathisch vermogen van een augurk Heeft ze echt niet door dat het geen goed idee is, om met iemand door e.a dorp te wandelen, terwijl die man duidelijk erg veel last en pijn heeft? 

Stuur die man naar huis ipv dit gevit, ik gun hem iets leukers dan die verontwaardigde smoel van deze opperheks.
En dat belachelijke zitje dat ze heeft op een soort van rotonde, is niet bepaald mijn idee van lekker zitten in de tuin. 
Sorry maar ik erger me echt aan haar  

Evelien zal het echt niet makkelijk hebben om zich open te stellen voor deze laatste man. Het overlijden van haar vader, verliefd op een man waarvan ik denk dat het uitloopt op een teleurstelling. Jammer want ik denk dat juist deze laatste date iemand is die ze een kans zou moeten geven.

Dick en Monique, ik zie hoe mooi Suriname is maar ik voel en zie het niet gebeuren, terwijl alles aanwezig is voor een romantisch samen zijn.

JP houdt het bij zijn typische maandag, vrienden een bbq en drank.

Ik heb bij JP steeds meer t gevoel dat hij een accessoire zoekt, die hij kan tonen aan iedereen maar onder de trap kan zetten als hij t druk heeft.

morgen is de laatste uitzending. Zullen we een gokje doen wie er (nog) bij elkaar zijn met de reünie? 

Illya en Silwia neuh...
Dick en Monique(?) Hoop het wel, vond ze wel leuk samen maar ik denk ook dat Dick het 'toch niet voelde...'
Daniel en ...: nee
Eveline en Bart; nee
Magda en Gene; wel als vrienden, niet als stel
Petra en Lieske; zelfde
Rob en ?; zelfde
JP ; blijft vrienden met iedereen. Denk dat die ene vrouw wel nog met zijn vriend is...

Widajo schreef op 03-09-2025 om 09:07:

morgen is de laatste uitzending. Zullen we een gokje doen wie er (nog) bij elkaar zijn met de reünie?

Illya en Silwia neuh...
Dick en Monique(?) Hoop het wel, vond ze wel leuk samen maar ik denk ook dat Dick het 'toch niet voelde...'
Daniel en ...: nee
Eveline en Bart; nee
Magda en Gene; wel als vrienden, niet als stel
Petra en Lieske; zelfde
Rob en ?; zelfde
JP ; blijft vrienden met iedereen. Denk dat die ene vrouw wel nog met zijn vriend is...

Morgen is de laatste uitzending, maar in de aflevering van vanavond gaan de kandidaten pas bekend maken....wie ze kiezen uit de overgebleven dates en of ze het een kans willen geven. Ik weet dat jij voorruit kijkt, maar ik niet. Jammer dit!

@WIDAJO  :
Gokken is zinloos.
Voorspellen is lastig, vooral als het de toekomst betreft.

Het is niet morgen de laatste aflevering hoor maar volgende week woensdag. Ik kijk we op videoland maar niet vooruit en zie nog zeker 4 afleveringen staan.

Dolfje schreef op 03-09-2025 om 12:48:

Het is niet morgen de laatste aflevering hoor maar volgende week woensdag. Ik kijk we op videoland maar niet vooruit en zie nog zeker 4 afleveringen staan.

Ik dacht ook al ???? Klopt dat wel?

Ik ben overigens gestopt met vooruit kijken, alleen die van vanavond had ik wel gezien. (Desondanks kijk ik vanavond ook gewoon hoor...ook uit gewoonte.. ik val na volgende week vast in een zwart gat.. )

MissHolmes schreef op 03-09-2025 om 12:54:

[..]

Ik ben overigens gestopt met vooruit kijken, alleen die van vanavond had ik wel gezien. (Desondanks kijk ik vanavond ook gewoon hoor...ook uit gewoonte.. ik val na volgende week vast in een zwart gat.. )

Hahaha, ik ook.

Ik zag de kandidaten voor Winter vol liefde en ik heb daar nu al zin in. 

Die deelnemers lijken me een stuk interessanter dan die van dit seizoen B&B vol liefde. Ik vind het echt saai deze keer.

Waarom hebben Silwia en Petra steeds een jas aan vraag ik me af? Silwia laatst zelfs met een (dikke) blauwe winterjas...nou ja, ze spoort sowieso niet echt of is ingehuurd als actrice

Yumi schreef op 03-09-2025 om 09:33:

[..]

Morgen is de laatste uitzending, maar in de aflevering van vanavond gaan de kandidaten pas bekend maken....wie ze kiezen uit de overgebleven dates en of ze het een kans willen geven. Ik weet dat jij voorruit kijkt, maar ik niet. Jammer dit!

Mijn excuses!!!
Ik ben een rommeltje aan het maken van de gekeken uitzendingen. Teveel in mijn hoofd en dat kan ik met mijn brainfog dus niet aan.
Wilde mijn bericht aanpassen maar dat gaat helaas niet meer 

Het valt me ook op dat de vrouwelijke oudere deelnemers ( ook eerdere jaren; Magda, Anja, Ted) vaak mannen over de vloer hebben, die zoveel ouder lijken qua gezondheid en vitaliteit.

Dolfje schreef op 03-09-2025 om 12:48:

Je hebt gelijk Widajo had het over de laatste aflevering vandaag en ik ging er in mee 

Deci schreef op 03-09-2025 om 20:33:

Het valt me ook op dat de vrouwelijke oudere deelnemers ( ook eerdere jaren; Magda, Anja, Ted) vaak mannen over de vloer hebben, die zoveel ouder lijken qua gezondheid en vitaliteit.

Ja dat snap ik wel, die zien een fitte dame en denken, zorg aan huis te kunnen krijgen

Ingrid vind ik bijzonder irritant. Wat wil ze nou eigenlijk?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.