Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Ik denk dat Rob ze nog daar moet houden tot Margot komt en ze nog niet weg mag sturen.
Waarom zou je anders eerst nog wat leuks doen in de ochtend en het ze in de middag gaan vertellen?

Had Rob nou niet éven kunnen wachten  met het bellen van Margot? Wachten tot de camera's ingepakt zijn?  
Rare actie terwijl hij nog twee gasten heeft....
Niet sympathiek!

Loeki72

Loeki72

02-09-2025 om 09:57 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 02-09-2025 om 09:03:

Had Rob nou niet éven kunnen wachten met het bellen van Margot? Wachten tot de camera's ingepakt zijn?
Niet sympathiek!

Het kan ook zijn dat hij het voor de camera’s opnieuw moest doen en dus al eerder gebeld heeft.

Loeki72 schreef op 02-09-2025 om 09:57:

[..]

Het kan ook zijn dat hij het voor de camera’s opnieuw moest doen en dus al eerder gebeld heeft.

Dat lijkt mij waarschijnlijker. Margot zat rt ook helemaal klaar voor. 

Beterlaat2021! schreef op 02-09-2025 om 09:03:

Had Rob nou niet éven kunnen wachten met het bellen van Margot? Wachten tot de camera's ingepakt zijn?
Niet sympathiek!

Kan Rob geen ster noemen in het omgaan met vrouwen, maar ik denk dat hij dit in opdracht doet van.

Alles voor de kijkcijfers.... 

Daniël stond denk ik al zo lang droog dat hij het op de koop toe nam dat zijn 'favoriet' nog moest arriveren. En dat hij Danique mogelijk zou kwetsen. 
Ik heb overigens ergens wel het idee dat Danique wist dat er nog een kansrijke vrouw langs zou komen. Daniël is vrij bot, en het zou me niks verbazen als hij dit ook gewoon verteld heeft aan haar.

Loeki72

Loeki72

02-09-2025 om 13:09 Topicstarter

Courage schreef op 02-09-2025 om 13:00:

Daniël stond denk ik al zo lang droog dat hij het op de koop toe nam dat zijn 'favoriet' nog moest arriveren. En dat hij Danique mogelijk zou kwetsen.
Ik heb overigens ergens wel het idee dat Danique wist dat er nog een kansrijke vrouw langs zou komen. Daniël is vrij bot, en het zou me niks verbazen als hij dit ook gewoon verteld heeft aan haar.

Danigue doet me een beetje denken aan Amy-Rose van winter vol liefde.

HAHA!wait..what schreef op 02-09-2025 om 07:46:

Ik denk dat Rob ze nog daar moet houden tot Margot komt en ze nog niet weg mag sturen.
Waarom zou je anders eerst nog wat leuks doen in de ochtend en het ze in de middag gaan vertellen?

Ik kijk soms met een half oog maar hebben we eigenlijk wel gezien dat hij die 2 anderen heeft weggestuurd? 

Widajo schreef op 02-09-2025 om 15:37:

[..]

Ik kijk soms met een half oog maar hebben we eigenlijk wel gezien dat hij die 2 anderen heeft weggestuurd?

Nee, want hij wil ze de volgende dag in de ochtend meenemen om iets leuks te doen en daarna wegsturen.

Heb je ook met een half oog hier gelezen? Want die vraag is al langsgekomen en beantwoord

Ik kijk vaak met ondertiteling maar wat wordt het slecht gedaan. Dan staat er echt zo iets heel anders dan er gezegd wordt. Niet een woord anders maar echt een heel andere zin. Zo gek.

Ik vind Danique irritant op 1 of andere manier..  Weet ook niet zo goed waarom...

Yumi schreef op 02-09-2025 om 16:48:

[..]

Nee, want hij wil ze de volgende dag in de ochtend meenemen om iets leuks te doen en daarna wegsturen.

Heb je ook met een half oog hier gelezen? Want die vraag is al langsgekomen en beantwoord

Maar ik bedoelde of we als kijker daadwerkelijk hebben gezien dat hij ze weg stuurt? 

Ik heb vooruit gekeken maar volgens mij is dat niet gefilmd

Widajo schreef op 02-09-2025 om 22:37:

[..]

Maar ik bedoelde of we als kijker daadwerkelijk hebben gezien dat hij ze weg stuurt?

Ik heb het wel gezien.

majorette2005 schreef op 02-09-2025 om 22:41:

[..]

Ik heb het wel gezien.

Oké dan heb ik dus echt niet goed opgelet. 

Widajo schreef op 02-09-2025 om 22:37:

[..]

Ja dat kon je vanavond zien, hij was heel aardig 🤨 

Hij zou eerst nog iets leuks met ze gaan doen, maar besloot ze tijdens het eten weg te sturen. Ze hadden 5 minuten om in te pakken en de taxi was al gebeld. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.