Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Widajo schreef op 30-08-2025 om 22:25:

[..]

Dat had ik ook gezien ja. Misschien stress van al dat volk over de vloer?

Mag aannemen dat die kat gewend is aan een B&B.

Maar het kan inderdaad stress zijn of een allergie, pijn of e.a. huidziekte, jeuk? 

Ik vind Rob een lelijke ouwe saaie man. Dan zegt hij zelf dat hij wel een vrouw zou willen die 20 jaar jonger is. Droom maar lekker verder want dat gaat nooit gebeuren.

Loulou39 schreef op 30-08-2025 om 20:10:

Weet iemand wat er met die kat is bij Rob?
Die is zo half en half kaalgeschoren, ben ineens zo benieuwd 😅

Hij heeft twee langharige katten, Perzen denk ik. Die moeten goed onderhouden worden en dus regelmatig geborsteld! Dat is een secuur  werk.  Als je dat niet doet, komen er klitten in en dat is zeer pijnlijk

Rob borstelt duidelijk niet, dan is scheren  of knippen de enige optie.

Loeki72

Loeki72

31-08-2025 om 11:18 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 31-08-2025 om 09:09:

[..]

Hij heeft twee langharige katten, Perzen denk ik. Die moeten goed onderhouden worden en dus regelmatig geborsteld! Dat is een secuur werk. Als je dat niet doet, komen er klitten in en dat is zeer pijnlijk.

Rob borstelt duidelijk niet, dan is scheren of knippen de enige optie.

Ik heb ooit een langharige kat gehad die veranderde in een monster als je haar borstelde. Zij werd 2 x jaar getrimd, baasje en poes waren zo allebei happy. 

Loeki72 schreef op 31-08-2025 om 11:18:

[..]

Ik heb ooit een langharige kat gehad die veranderde in een monster als je haar borstelde. Zij werd 2 x jaar getrimd, baasje en poes waren zo allebei happy.

Ik weet hoe lastig katten kunnen zijn met borstelen, maar waarschijnlijk kwam jou kat niet buiten? 

Die vacht heeft een kat nodig zeker als die buiten loopt, het geeft bescherming tegen zonnebrand, kou en huidirritaties. 

Ach ja, ik kén ook iemand met dat soort katten. Een van hen was niet te borstelen en werd dan onder narcose bij de dierenarts geschoren...

Beterlaat2021! schreef op 31-08-2025 om 09:09:

[..]

Hij heeft twee langharige katten, Perzen denk ik. Die moeten goed onderhouden worden en dus regelmatig geborsteld! Dat is een secuur werk. Als je dat niet doet, komen er klitten in en dat is zeer pijnlijk.

Rob borstelt duidelijk niet, dan is scheren of knippen de enige optie.

Snap ik, en dat ken ik ook bij langharige katten bij vrienden, maar er is een heel stuk overgeslagen op de rug bij deze kat…

Hopelijk heeft hij het niet zelf gedaan 😅

Ingrid en Erik doen me samen denken aan Harm Jan en Astrid. Of was dat al eerder gezegd misschien?

Deci schreef op 31-08-2025 om 14:27:

Ingrid en Erik doen me samen denken aan Harm Jan en Astrid. Of was dat al eerder gezegd misschien?

Ja vind ik ook. Misschien had ik dat ook al een keer gezegd maar geen zin om 22 blz terug te lezen 

Ik ben benieuwd hoe het nu bij Daniel verder gaat met die nieuwe erbij.
Als zij al favoriet was, snap ik niet waarom hij met Danique (?) heeft geslapen. 
Niet echt netjes vind ik! 

HAHA!wait..what schreef op 01-09-2025 om 23:42:

Ik ben benieuwd hoe het nu bij Daniel verder gaat met die nieuwe erbij.
Als zij al favoriet was, snap ik niet waarom hij met Danique (?) heeft geslapen.
Niet echt netjes vind ik!

Kreeg de indruk dat hij zich bij binnenkomst van de nieuwe, zich pas realiseerde dat zij ook nog zou komen. Waarschijnlijk maakte hij daarom ook de opmerking dat hij nu een probleem had of id? Tsja, drank maakt meer kapot dan je lief is.....

Wat deed Rob moeilijk tijdens het bellen met Margo, zeg gewoon dat je haar leuk vindt, ipv dit gedraai. 

Yumi schreef op 02-09-2025 om 00:02:

Wat deed Rob moeilijk tijdens het bellen met Margo, zeg gewoon dat je haar leuk vindt, ipv dit gedraai.

Gaat ie die andere 2 nu wegsturen? Dat was me niet duidelijk. Als ik Margot was zou ik niet instemmen met langskomen als hij ondertussen gewoon doordate. 

Meesje schreef op 02-09-2025 om 02:19:

[..]

Gaat ie die andere 2 nu wegsturen? Dat was me niet duidelijk. Als ik Margot was zou ik niet instemmen met langskomen als hij ondertussen gewoon doordate.

Hij gaat eerst nog iets leuks doen met ze volgens mij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.