Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Yumi schreef op 21-08-2025 om 10:13:

[..]

Dick runt in Suriname samen met Lieke Verwoerd het resort Sutopia Holiday en de reisorganisaties Unlock Nature en Herping Suriname. En voor wie hem opzoekt op social media, ziet dat hij niet alleen met Lieke samenwerkt, maar ook in zijn vrije tijd met haar optrekt.

Nou jah

Klaar ✅ 

Of mist daar ook de gemmistrie 

Ik merk dat het programma me begint te vervelen, althans gisteravond. En dat heb ik nog geen van de seizoenen gehad. Ingrid is me tegen gaan staan, hoe ze de mannen eerst behandelde en hoe ze nu Eric wel een lekker ding vindt die wel allemaal dingen mag die de andere mannen niet mochten, aanrakingen en zo. JP kan ik geen hoogte van krijgen, beetje oppervlakkige man, jammer dat Renate weg is. Ilya lijkt een door hormonen gedreven puber. Dick zingt steeds hetzelfde liedje: moeilijk moeilijk ja wel aantrekkelijk maar ja fysieke aantrekkingskracht is er wel/niet. En Magda, tja Magda, wat wil je nou meid? Denk je echt dat je iemand vindt die alle boksjes aantikt? Ga gewoon voor Bassie, daar zat een klik.

Iemand met zulke enge ogen en grijns een groot koksmes geven, heel slim....

Beterlaat2021! schreef op 21-08-2025 om 10:42:

[..]

Haha. De verkoopcijfers schieten omhoog!

Lays chips en misschien ook wel koffiemokjes zonder oor, die zie ik de hele tijd voorbij komen. Of is dat mode? Verder valt me eigenlijk niets op.

Ik denk nu meteen aan de kettinkjes met stenen van vorige edities.

[..]

Lays chips en misschien ook wel koffiemokjes zonder oor, die zie ik de hele tijd voorbij komen. Of is dat mode? Verder valt me eigenlijk niets op.

Ja die koffiemokken in Suriname op tafel, die koop je daar volgens mij echt niet in de lokale winkels. En ze stonden er héél pontificaal. De chips ook al gespot. Wat zou er nog meer geproductplacement zijn?

Roos57 schreef op 21-08-2025 om 10:44:

Of mist daar ook de gemmistrie

Zijn eigen Mojo is gewoon ruk eh stuk volgens mij. Ik zie een paar hele mooie vrouwen, inclusief zijn business partner. Manmanman zoveel begripvolle, prachtige vrouwen om je heen en dan weet je niet of je eigenlijk misschien toch aseksueel bent ofzo? Wat is zijn relatieverleden eigenlijk? De beste voorspeller van zijn relatietoekomst, lijkt mij. 

Dolfje schreef op 21-08-2025 om 08:47:

[..]

Een vaste medewerker /vriendin van daar geloof ik.

Zn compagnon  is dat.

Ach die knul is nog niet droog achter zn oren... Te jong denk ik... Hij weet echt nog niet wat hij wil...

Hij is 32, geen 22.
Maar hij komt wat mij betreft sowieso wel jonger over. Daarom denk ik ook dat een jonger iemand beter bij hem past.

[..]

Die mokjes waren ons ook opgevallen ja.

Beerlover schreef op 21-08-2025 om 09:44:

"Dit programma bevat product placement". Van wat? Maserati en Bentley?

Appeltaart!

Zit het ff terug te kijken (dat stukje van Magda had ik even gemist) en Magda was wel een beetje kort door de bocht. Ze heeft haar oordeel wel erg snel klaar..

Ik weet dat Dick 32 is btw.

Kan iemand me ajb hete sex een klein beetje romantische spanning beloven het laatste halfuur? Zit ik al 6 weken op de wachten...

Wauw... Dick hakt een knoop door...! Ben trots op hem.. 

MissHolmes schreef op 21-08-2025 om 21:29:

Kan iemand me ajb hete sex een klein beetje romantische spanning beloven het laatste halfuur? Zit ik al 6 weken op de wachten...

Wauw... Dick hakt een knoop door...! Ben trots op hem..

Ik denk dat het gesprek met Moniek hem een zetje gaf. Ik ben vooral trots op hem omdat hij niet kiest voor de lichamelijke aantrekkingskracht, maar iemand zoekt voor de langere termijn. Ik denk dat dit Moniek is, vind haar zo'n lieve meid.

0.5x0.5

Cheyenne komt mij zo bekend voor, heeft ze ooit aan een ander tv programma meegedaan? Meteen toen ze in beeld kwam herkende ik haar ergens van, iemand die weet waarvan? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.