Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

zo 
Renate weg
😦 

Roos57 schreef op 20-08-2025 om 21:22:

zo
Renate weg
😦

Oh had ik nog niet gezien, hopelijk is het haar eigen keuze want ik vond haar heel sympathiek. Ik ga snel kijken 👍🏻😁.

Gezien: is alleen maar beter voor haar. Wat moet je met zo’n man als JP…

Ok ik neem mn woorden over Dick toch een beetje terug want ik herken mijzelf wel een beetje in hem; hij is net als ik een denker. Ik ben alleen een jaar of 10 ouder en ik heb er inmiddels meer mee leren dealen.

Loulou ja idd want met die stomme JP wordt het nooit wat... (en ze vond hem leuk maar dat was niet wederzijds; ook omdat JP te druk is met feesten...)

Magda vindt die nieuwe man helemaal niks en krijgt er bijna de slappe lach van  

Ja, wat was dat nou met Magda in die keuken? 
Ik vond het eigenlijk wel een beetje sneu. 
En ik vind het bizar dat ze niet een beetje haar best doet om normaal te kijken tijdens haar gesprek met hem. 
Oké, het is duidelijk; geen match. Maar waarom moet ze dat op zo'n gemene manier (op tv!) in de camera vertellen?

Ze is leuk met types als Bassie maar als haar iets/iemand niet aanstaat dan vind ik haar echt niet oké

Eens . Echt  sneu voor Dirk . Vrouw verloren. Hond net overleden. 
Doe effe normaal!

Hoe ze ook alleen al reageerde toen hij binnen kwam! 
Er kon nauwelijks een hallo vanaf, totaal geen moeite om hem een warm welkom te heten. Gezicht op onweer!
Hij stond daar maar ongemakkelijk met die hond en juist door die gekke situatie (omdat niemand wat zei) begon hij een heel verhaal te vertellen volgens mij

En zij hahahihi plas in mijn broek 🙃🙃

was ook klaar met Ingrid en haar mannen. Maar dit lijkt wel wat te worden met Eric  😄

En weet iemand wie die vrouw in de jungle is met wie Dick altijd praat
Met wie hij wel een klik heeft ? 😜

En solo mio zingen bij een wijnboer 
En je vriendje die dan in katzwijm valt

Das echte liefde mensen 🥰

Roos57 schreef op 21-08-2025 om 08:26:

Een vaste medewerker /vriendin van daar geloof ik.

Dolfje schreef op 21-08-2025 om 08:47:

[..]

Een vaste medewerker /vriendin van daar geloof ik.

Vrijgezel??😄

"Dit programma bevat product placement". Van wat? Maserati en Bentley?

Roos57 schreef op 21-08-2025 om 08:26:

Dick runt in Suriname samen met Lieke Verwoerd het resort Sutopia Holiday en de reisorganisaties Unlock Nature en Herping Suriname. En voor wie hem opzoekt op social media, ziet dat hij niet alleen met Lieke samenwerkt, maar ook in zijn vrije tijd met haar optrekt.

Beerlover schreef op 21-08-2025 om 09:44:

"Dit programma bevat product placement". Van wat? Maserati en Bentley?

Haha. De verkoopcijfers schieten omhoog!

Lays chips en misschien ook wel koffiemokjes zonder oor, die zie ik de hele tijd voorbij komen. Of is dat mode?  Verder valt me eigenlijk niets op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.